رتبه ای پایدار در گوگل با سرچ لند

0

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی طیف وسیعی از مردم به دیوایس ها و دستگاه های هوشمند، اکثر کسب و کارها نیز به سمت مجازی شدن می روند. کسب و کارهای آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بطور مثال وبسایت های ارائه دهنده خدمات یا فروشگاه های اینترنتی به طور گسترده ای وارد عرصه رقابت با کسب و کارهای سنتی، همچنین سایر برندها و موسسات شده اند. در این میان وبسایت هایی که برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل بهینه سازی شده اند، شانس بیشتری برای دیده شدن در میان سایر رقبا را دارند. زیرا حدود ۸۰ درصد کاربران اینترنت در جهان، در موتور جستجوی گوگل به دنبال پاسخ به سوالاتشان، ارائه دهنده خدمات مورد نیاز یا محصول فیزیکی خاصی هستند. بنابراین اگر سایت شما با الگوریتم ها و قوانین گوگل مطابقت نداشته باشد و برای آن بهینه نشده باشد، در میان سیل رقبا گم خواهید شد. در نتیجه کاربران کمتری از وجود شما اطلاع پیدا می کنند و کسب و کارتان بی رونق باقی خواهد ماند.

چرا سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است؟

کسب رتبه در نتایج گوگل امروزه یکی از بهترین شیوه های تبلیغات محسوب می شود که بر خلاف سایر انواع تبلیغات، نتایج پایدارتر و ماندگارتری بر جای خواهد گذاشت. این موضوع می تواند به کل کسب و کار شما را متحول ساخته، سیل انبوهی از مشتریان را به سمت شما روانه سازد. اما در این مهم است که خدمات سئو و بهینه سازی وبسایتتان برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل را به اشخاص، شرکت های یا موسساتی بسپارید که با تجربه و سابقه طولانی و در عین حال اطلاعات بروز بتوانند موجب بهبود کسب و کار و رشد رتبه های سایت شما شوند.

چرا سرچ لند یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات سئو است؟

مجموعه سرچلند با دارا بودن بیش از ۷ سال سابقه تخصصی در حوزه بهبود کسب و کارهای اینترنتی و ارتقای رتبه سایت ها در نتایج سرچ گوگل، یک مجموعه توانا و هدفمند است که خدماتی تضمین شده همراه با نمونه کارهای قابل استعلام و پیگیری را ارائه می دهد. تخصص تیم سئو این مجموعه در سایه تجربیات ارزشمند و مطالعات آخرین اخبار بین المللی در حوزه سئو مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو موجب گردیده که این مجموعه همواره یک قدم از سایر همکاران خود جلوتر باشد. معرفی سرچلند ارائه تضمین در خدمات ارائه شده توسط مجموعه سرچ لند گام موثری بر جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان گرامی است. نحوه تضمین خدمات در سئو یک موضوع قابل بحث و مهم است که بر پایه دو فاکتور اساسی ارائه نمونه کارهای موثق و کسب نتایج و رتبه های پایدار بنا شده است. کارشناسان تیم مجرب سئو در مجموعه سرچ لند ضمن ارائه مشاوره های تخصصی رایگان، به آنالیز وبسایت شما و مقایسه آن با سایر رقبای موفق می پردازند و راهکاری اصولی همراه با یک پلن تخصصی ارائه می نمایند. این کار موجب کسب نتایجی پایدار، افزایش بازدید کنندگان هدفمند سایت و در نتیجه افزایش مشتریان و حجم فروش خواهد شد. برخی مزایای انجام خدمات سئو توسط مجموعه سرچلند عبارتند از:

  • بهره مندی از نیروی متخصص و مجرب
  • تیم حرفه ای و منظم و متعهد به پلن
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارائه پروپزال پیش از آغاز به همکاری
  • تضمین در حسن انجام کار همراه با ارائه گزارش کار ماهانه و در نتیجه تضمین کسب نتیجه دلخواه کارفرما

مهمترین تضمین در سئو، کسب نتایج پایدار است که می تواند به مدت طولانی شما را بالاتر از رقبایتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهد. در نتیجه بیشترین ترافیک ورودی به سایت متعلق به وبسایت شما خواهد شد. بنابراین بیشترین حجم فروش و بیشترین میزان مشتری وفادار را نسبت به سایر رقبا خواهید داشت.

سرچ لند ارائه دهنده چه خدماتی است؟

ارائه راهکارهای اصولی، امن و تخصصی به منظور حصول نتایج پایدار و کسب رتبه در صفحه اول گوگل همان چیزی است که تحت عنوان تضمین خدمات در سرچ لند به کارفرمایان گرامی عنوان می شود. علاوه بر سئو، سرچلند خدمات دیگری نیز در این حوزه ارائه می نماید.

  1. خدمات سئو (بهینه سازی سایت برای نتایج جستجوی کاربران در گوگل)
  2. طراحی سایت ( سایت خدماتی، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و …)
  3. برنامه نویسی تحت وب
  4. طراحی رابط کاربری

مشاوره سئو در این مجموعه شامل چه مواردی می شود؟

هر آنچه برای دیده شدن در اینترنت به ویژه در نتایج جستجوی کاربران نیاز دارید در هنگام ارائه مشاوره سئو به شما ارائه خواهد شد. اکثر کاربران کلیه نیازهای خود را با کمک گوشی های هوشمند، لپ تاپ یا تبلیت خود در گوگل جستجو می کنند و پس از یافتن آن در یک وبسایت خوب و مطمئن آن را به صورت مجازی خریداری می نمایند. بنابراین می توانید ضمن دریافت مشاوره تخصص دز این زمینه و کسب اطلاعات کامل از خدماتی که برای سایت شما انجام خواهد شد، همچنین میزان تاثیر گذاری آن با توجه به میزان هزینه ها و بودجه ای که در نظر می گیرید، پیش از عقد قراراداد رسمی، پلن کاملی از آنچه پیش روی شما خواهد بود در نظر داشته باشید. برخی از فعالیت هایی که حین انجام مشاوره توسط کارشناسان سرچ لند انجام می شود عبارتند از:

  • شناسایی و رفع مشکلات احتمالی در قالب و محتوای سایت
  • مشاوره جهت بهینه سازی قالب و ساختار کلی سایت شما
  • مشاوره برای تولید محتوای بهتر و در نظر گرفتن یک استراتژی هدفمند با درصد موفقیت بالا
  • مشاوره ی استراتژی سئو
  • تحلیل های آماری به منظور کسب اطمینان کارفرما از حصول نتیجه و مشاهده نتایج ماهانه فعالیت های انجام شده توسط سرچلند

خدمات موسسه سرچلند

چگونه تضمین بگیریم؟

شاید یکی از مهمترین دغدغه های صاحبین مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی یافتن مجموعه ای مطمئن باشد که بتواند در مدت زمانی معقول نتایجی رضایت بخش به دست آورد. اما با توجه به اینکه روند سئو سایت ها یک فرآیند تدریجی و زمان بر است که نتایج آن در دراز مدت مشخص می شود، باید در هنگام انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات سئو دقت لازم را داشته باشید و خوب تحقیق کنید. شاید تنها راه و بهترین روش اطمینان به یک تیم سئو، درخواست ارائه نمونه کارهای قبلی توسط آن مجموعه است. به طوریکه بتوانید با کارفرمایان قبلی و صاحبین نمونه کارها صحبت کنید و اطمینان لازم را به دست آورید. بنابراین پیش از عقد قرارداد سئو حتما نمونه کارهای موفق با توجه به کلمات کلیدی مناسب و اهداف سخت با رقابت بالا را از آن مجموعه بخواهید. جهت مشاهده نمونه کارهای موفق به همراه تعرفه خدمات سئو سرچ لند می توانید از وبسایت این مجموعه به نشانی www.searchland.ir بازدید فرمائید و یا با کارشناسان سرچ لند تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.