نحوه اتصال به سایت های ایرانی در خارج از کشور چگونه است؟

0

آیا می‌دانید که در خارج از کشور چطور به سایت‌های ایرانی دسترسی داشته باشید؟ اگر فقط در کشور ایران زندگی کرده باشید، قاعدتاً می‌دانید که مردم همواره با چالش‌هایی برای دسترسی به وب‌سایت‌های خارجی از جمله یوتیوب دست‌وپنجه نرم می‌کنند. این مشکل برای کاربران خارجی نیز صدق می‌کند، یعنی آنها نمی‌توانند به راحتی به‌برخی از سایت‌های داخلی کشورمان دسترسی داشته باشند.

زمانی که شما به‌هر دلیلی به خارج از کشور می‌روید، بخشی از کاربران خارجی به‌شمار می‌آید و سیستم سایت‌ها و برنامه‌های ایرانی جلوی ورودتان را خواهند گرفت. برای رفع این مشکل راهکار‌های زیادی وجود دارد که تأثیرگذارترین آنها استفاده از وی پی ان است. اما آیا می‌دانید که وی پی ان چیست؟

وی پی ان ایران به شما کمک می‌کند که در سریعترین زمان به سایت‌های ایرانی دسترسی پیدا کند و دچار مشکلاتی مانند پینگ بالا، عدم اجازه ورود و … نشوید. با تهیه این ابزار هرچند در خارج از کشور هستید، اما گویی در ایران زندگی می‌کنید، چون سیستم هیچ فرقی بین شما و کاربران ایرانی نمی‌گذارد.

وی پی ان ایران

چطور به سایت های ایرانی در خارج از کشور دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به وب‌سایت‌های ایرانی در خارج از کشور کافیست وارد سایت موردنظرتان شوید. در برخی موارد وب‌سایت بدون هیچ مشکلی باز می‌شود، اما در برخی مواقع با مشکلات اتصال روبرو خواهید شد که این مشکلات صرفاً به‌دلیل تغییرکردن آی پی رخ می‌دهند. زمانی که آی پی ایرانی شما به یک آی پی خارجی مثل کانادایی تغییر کند، سیستم دیگر اجاره فعالیتتان را نخواهد داد.

کارشناس‌های دنیای اینترنت برای رفع این مشکل چاره‌های مختلفی اندیشیده‌اند که از جمله آنها می‌توان به خرید وی پی ان ایران اشاره کرد. این وی پی ان آی پی شما را تغییر می‌دهد، بنابراین بدون هیچ مشکلی می‌توانید از برنامه موردنظرتان استفاده کنید. در واقع مهم نیست که کشور مقدستان کجاست، به‌هر حال در هر شهری که باشید امکان دسترسی به برنامه‌های دلخواه‌تان را از طریق وی پی ان‌ها خواهید داشت.

این ابزار کمکتان می‌کنند تا از طریق سامانه ثنا در خارج از کشور ابلاغیه‌های الکترونیکی‌تان را در دادگاه‌ها چک کنید، از طریق فیلیمو فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان را ببینید و از طریق موبایل بانک‌ها کاری واریزی‌تان را انجام دهید. این برنامه‌ها در صورت عدم وجود وی پی ان ایرانی به درستی کار نمی‌کنند. برنامه‌هایی مانند ثنا و موبایل بانک نیز به‌طور کامل از کار می‌افتند، چون اتصال ناامن به آنها می‌تواند باعث بروز خطراتی شود.

تمام برنامه‌های دنیا به‌منظور جلوگیری از سرقت و هک‌شدن اطلاعاتشان محدودیت‌هایی به وجود می‌آورند. این محدودیت‌ها قاعدتاً آزاردهنده هستند و قطعاً تمایل دارید هرچه زودتر برطرف شوند. شما تقریباً چاره برای رفع این محدودیت‌ها جزء خرید وی پی ان ایران ندارید.

آشنایی با ساز و کار IP برای دسترسی به وب سایت ایرانی در خارج از کشور

IP در واقع یک شناسه چند رقمی است که مانند کد ملی هر کسی عمل می‌کند. اگر کد ملی شما را هم‌اکنون در سیستم وارد کنند، تمام مشخصاتتان بالا می‌آید. همینطور کافیست تا آی پی شما را در دنیای اینترنت بزنند تا اطلاعات موقعیت مکانی‌تان را متوجه شوند. هر کشوری نیز برای خود آی پی اختصاصی دارد، این در مورد ایران نیز صدق می‌کند. زمانی که از کشوری مانند آمریکا قصد ورود به وب‌سایت‌های ایرانی را داشته باشید، قاعدتاً آی پی‌تان فرق کرده و شاید برخی سایت‌ها اجازه ورودتان را به‌منظور حفظ امنیت داده‌ها ندهند.

با استفاده از IP‌ها تمام توسعه‌دهنده‌های برنامه‌های موبایلی و کامپیوتری می‌توانند محدودیت‌هایی به وجود بیاورند. این برای وب‌سایت‌ها نیز صدق می‌کند. در برخی موارد حتی اگر محدودیتی اعمال نشود، شاید سرعت دسترسی به یک سایت از طریق خارج از کشور کم شود. همین موضوع در طولانی‌مدت قطعاً برایتان آزاردهنده خواهد بود، به‌همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که به‌محض ورودتان به خارج از کشور یک وی پی ان ایرانی برای خود تهیه کنید تا درگیر چنین مشکلاتی نشوید.

خرید آی پی ایران

برای ورود به سایت های ایرانی در خارج از کشور از کجا VPN بخریم؟

برای خرید VPN ایران توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت‌های مطمئنی اقدام کنید که دارای نماد الکترونیکی ای‌نماد هستند. این وب‌سایت‌ها همچنین باید دارای پشتیبانی آنلاین و پاسخگو باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای کاربران بتوانند آن را حل کنند.

وب‌سایت‌های عرضه معتبر این محصول معمولاً سرویس‌های دوره‌ای می‌فروشند تا از طریق آنها به کاربرانشان خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشند. این سرویس‌های دوره‌ای باید با قیمت مقطوعی به فروش برسند و دائماً برای کاربران مشکلاتی به وجود نیاورند.

در خرید از وب‌سایت‌ها مطمئن شوید که هزینه از طریق درگاه‌های معتبر اینترنتی دریافت می‌شود. پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ عنوان در این مرحله هزینه را کارت به کارت نکنید. همچنین توصیه می‌کنیم برای خرید این محصول از شبکه‌های اجتماعی اقدام نکنید، چون شیادان در این فضا زیاد هستند و قاعدتاً شاید مشکلاتی برایتان به وجود بیاورند.

وی پی ان ایران

اتصال به سایت های ایرانی در خارج از کشور با استفاده از VPN

با استفاده از وی پی ان ایران دیگر هیچ مشکلی دس دسترسی به وب‌سایت‌ها و برنامه‌های ایران در خارج از کشور نخواهید داشت. شما با این برنامه‌ها تمام محدود‌ها را برای خود از بین می‌برید، به‌گونه‌ای که سیستم فکر می‌کند که در کشور ایران هستید. این ویژگی‌های جذاب موجب شده تا بیشتر کار‌هایتان را از طریق برنامه‌های اینترنتی، موبایلی یا کامپیوتری انجام دهید. اگر سؤالی در این زمینه دارید، پیشنهاد می‌دهیم که با کارشناس‌های حرفه‌ای فعال اینترنتی صحبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.