آموزش تغییر رنگ متن در صفحه استوری اینستاگرام

0

با توجه به این که برنامه اینستاگرام سبب پیشرفت کسب و کار های تجاری شده است به این علت همه در مورد پیشرفت صفحه خود به نوعی در تلاش هستند اما یکی از راه و روش هایی که می توانید بیشتر توجه مخاطب های خود را جلب کنید زیبایی بیو و داشتن پروفایلی جذاب می باشد.

به این علت ما این مقاله را آماده کرده ایم تا شما نیز بتوانید با راه و روش های داشتن بیو جذاب آشنا شوید. در بخش های زیر در مورد آموزش تغییر رنگ متن در استوری های اینستاگرامی مطالبی را بیان می کنیم اگر به دنبال مقاله کامل تر و دقیق تر هستید میتوانید به لینک بالا مراجعه نمایید.

نحوه تغییر رنگ متن در استوری اینستاگرام

در مقاله های قبلی در مورد تغییر فونت و انواع آن ها آشنا شدیم. در این بخش هم نوبت به تغییر رنگ فونت های مورد نظر می پردازیم. جهت تغییر رنگ متن ها باید در قسمت بالایی استوری بر روی منوی رنگ ها کلیک کنید و سپس در صفحه ای که باز شده است بتوانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

شما باید همانند کسب و کار های بزرگ در مورد نحوه گذاشتن استوری و متون نوشته شده در استوری توجه کنید. چرا که استوری نقش اصلی در میزان تعامل با کاربران دیگر دارد و یکی از بزرگترین مواردی که باعث می شود تا میزان تعامل افزایش پیدا کند رنگ متن ها است. به این علت باید حتما از متن های رنگی استفاده کنید.

برای تغییر رنگ متن استوری باید مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا متن خود را تایپ کنید و سپس فونت مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس رنگ مورد نظر خود را از بین دیگر رنگ ها در بخش پایین استوری انتخاب کنید. دقت کنید که هر رنگی که بخواهید در این بخش موجود هست از رنگ های تیره تا روشن.

بهتر است از رنگهایی استفاده کنید که روی تصویر استوری قابل مشاهده باشند و بتوان متن را به خوبی خواند.

توجه داشته باشید که بسیاری از افراد لوگو یا برند خود را معرفی می کنند. در این صورت می توان از رنگ لوگو هم برای نوشتن متن های دیگر استفاده کرد.این کار را می توان اینگونه انجام داد که آیکون قطره چکان را در قسمت چپ منوی رنگ ها انتخاب کنید و سپس بر روی قسمتی از تصویر استوری بزنید. با این کار رنگ قلم شما به رنگ مورد نظرتان در می آید.

نحوه تغییر سایز فونت و پس زمینه متن در استوری اینستاگرام

بهتر است بدانید که سایز تمامی متن هایی که در استوری می نویسید قابل تغییر هستند. این کار را به روش های مختلفی انجام داد.

تغییر سایز متن استوری با نوار کنار صفحه

در این روش جهت تغییر سایز فونت متن در استوری اینستاگرام، کافی است که متن را انتخاب کنید و با استفاده کردن از ابزار کوچک یا بزرگ کردن فونت متن، که در بخش چپ صفحه وجود دارد فونت متن را تنظیم کنید.

در این روش جهت بزرگ کردن متن، نوار کناری صفحه را با استفاده از انگشت خود به بالا بکشید و برای کوچک کردن هم، انگشت خودتان را به سمت پایین بکشید.

zoom in & zoom out2. تغییر سایز فونت استوری با

دومین روش برای تغییر سایز فونت متن در استوری، این روش می باشد. برای انجام دادن این کار هم تنها کافی است که متن را ما بین دوتا انگشت خود قرار دهید و انگشتان خود را به هم نزدیک کنید تا متن کوچک شود. این کار در واقع  است.zoom out همان

اما برای بزرگتر کردن سایز متن، انگشتان خود را از هم دور کنید، به طوری که روی متن زوم کنید تا به اندازه مورد نظر برسید. این کار هم اصطلاحا همان

می باشد.Zoom in

نحوه عوض کردن پس زمینه متن در استوری ها

علاوه بر تغییر رنگ متن و فونت متن، قابلیت تغییر پس زمینه متن هم در استوری اینستاگرام وجود دارد. با به کاربردن این روش کاربران به راحتی می توانند متن مورد نظر خود را در 3 حالت زیر منتشر کنند:

  • بدون پس زمینه
  • پس زمینه کامل
  • پس زمینه نیمه شفاف

تنها کاری که قرار است شما انجام دهید، این است که متن  را انتخاب کنید تا پس زمینه شما تغییر کند.

باید توجه کنید که در صورت اعمال بک گراند به متن استوری، متن شما رنگ متضاد بک گراند را به خود می گیرد. این کار باعث می شود تا متن کاملا خوانا باشد. پس اگر رنگ متن را دوست نداشته باشید مجددا متن را انتخاب کنید و با ابزار تغییر رنگ، رنگ بک گراند را عوض کنید.

تغییر فونت بیو در اینستاگرام

اهمیت بیو اینستاگرام به قدری بالا می باشد ک شما تنها با نوشتن یک متن کوتاه در این قسمت به طورکامل خود را معرفی می کنید. چرا که همان طور که در بخش های بالا تر نیز گفته شده است مخاطبان اولین بار این قسمت را مشاهده می کنند. پس این خود شما هستید که مخاطبان را به پیج خود دعوت می کنید یا آن ها را دور می کنید. شما می توانید متن دلخواه خود را با فرمت مورد علاقه تان تایپ کنید و این کار هم توسط برنامه های جانبی و یا وب سایت های مختلف انجام می پذیرد.

در ابتدا سایت یا برنامه مورد نظر را باز کنید و در کادر مشخص شده متن خود را بنویسید. سپس فونت مورد علاقه را انتخاب کنید و پس از این که متن آماده شد می توانید به راحتی این متن را کپی کنید و در پیج اینستاگرام پیست کنید.

Ifont وب سایت تغییر فونت بیو اینستاگرام

این وب سایت دارای تعداد متعددی از فونت ها می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار رفته است.

Cool symbol سایت تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام

این سایت به صورت آنلاین کاربرد دارد و می توانید انواع فونت های زیبا را در این وب سایت پیدا کنید.

در نتیجه می توان گفت که روش ها و سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند که به شما کمک می کنند تا بیو جذاب و حرفه ای برای خود طراحی کنید تا بتوانید هر مخاطبی را در نگاه اول به پیج خود جذب کنید.

5/5 - (11 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.