چطور دوربین های سیم کارت خور را با قیمت ارزان بخریم؟

0

تنوع دوربین های سیمکارت خور در بازار بسیار زیاد است اما 1- چگونه می توانیم دوربین مداربسته سیمکارتی را با بهترین قیمت تهیه کنیم ؟ 2- آیا انتقال تصویر دوربین های سیم کارت خور فعال است ؟ 3- بهترین مارک دوربین سیمکارت خور چیست ؟ 4 – چگونه از دوربین های سیم کارتی در باغ و یلا استفاده کنیم ؟ 5 – آیا دوربین های سیمکارت خور ضد آب و گرد و غبار است ؟

در این مقاله میخواهیم انواع دوربین های سیمکارتی را برسی کنیم و مرجع معتبر جهت خرید و قیمت دوربین سیمکارت خور معرفی کنیم ، که تولید کننده دوربین های سیمکارتی هستند و بصورت تخصصی در این امر مشغول هستند .

همانطور که میدانید دوربین های مداربسته در ابعاد و اندازه مختلف در بازار عرضه شده است ، دوربین های سیمکارتخور با شبکه ارتباطی 4G کار می کند و هیچ نیازی به مودم و دستگاه های جانبی ندارد اما نکته مهم اینجاست که آیا دوربین های سیمکارت خور که با قیمت ارزان در بازار ارائه میشود انتقال تصویر فعال دارد یا خیر؟ چون انتقال تصویر روی موبایل یک آپشن مهم در دوربین های سیمکارتی میباشد . در جواب باید گفت اکثر دوربین های سیمکارتی ارزان قیمت در بازار وارداتی هستند و به دلیل قیمت پایین وسوسه کننده برای خرید دوربین سیمکارت خور هست اما متاسفانه باید گفت دوربین های وارداتی انتقال تصویر پایدار ندارد و با اختلال شدید مواجه هستند ، جهت تهیه دوربین های سیم کارت خور از سایت نسل جدید دوربین های بیسیم مشاوره تخصصی رایگان دریافت بفرمایید .

شماره تماس کارشناسان مشاوره و فروش دوربین های سیمکارتی : ۰۹۳۸۰۳۸۹۰۸۱ – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت نسل جدید دوربین بیسیم : www.securitysystemco.ir

بهترین مارک و قیمت دوربین سیمکارتخور چیست ؟

دوربین های سیمکارت خور مدل چرخشی و ثابت تولید شده است ، دوربین های سیمکارتی ثابت یک تصویر ثابت با زاویه 120 درجه را به شما ارائه میدهد و دوربین های سیمکارت خور چرخشی 4G با توجه به اینکه موتور های افقی و عمودی در آن قرار گرفته است چرخش 360 درجه دارد که هیچ نقطه کوری در محل نصب ندارد و پوشش کاملی به شما خواهد دارد ، از جمله قابلیت های دوربین سیمکارتی چرخشی امکان تعقیب سوژه است که با فعال نمودن این گزینه سوژه مربوطه را در تصویر تعقیب میکند تا سوژه از تصویر خارج شود .

دوربین های سیمکارتی مخصوص باغ و ویلا

دوربین های بیسیم سیمکارت خور با امکانات خاصی که دارند برای باغ و ویلا هم مورد استفاده قرار میگیرند از همه مهم تر دوربین های سیم کارتی استاندارد ضد آب و گرد و غبار را دارد که برای محیط بیرونی یا آفتابی بهترین گزینه است و در برابر باد یا بارون و همچنین تابش نور خورشید نیز مقاوم است . همانطور که در بالا اشاره شد دوربین های سیمکارت خور هیچ نیازی به دستگاه های جانبی ندارد و فقط از طریق کارت حافظه ، سیمکارت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و یا سیمکارت شاتل و اتصال به برق راه اندازی می شود که دوربین های سیمکارتی را از تولید کننده و مرجع مستقیم در سایت نسل جدید دوربین های بیسیم می توانید تهیه بفرمائید .

 

دوربین مداربسته سیمکارت خور ارزان قیمت

دوربین های سیم کارت خور به دلیل امکانات و امتیاز بیشتری که نسبت به دوربین های آنالوگ و ای اچ دی در بازار دارد قیمت بیشتری دارد ، چرا که دوربین های سیمکارت خور نیازی به کابل کشی و نصاب ندارد همچنین با نصب آسان توسط مشتریان انجام می شود و امکاناتی مانند دزدگیر حرکتی ، تعقیب سوژه ، دید در شب رنگی و استفاده آن به جای مودم هست که تا 8 دستگاه مانند موبایل ، تبلت و دوربین های وای فای را میتواند به خود متصل کند و به جای مودم WiFi هم کار میکند ، پس بهترین دوربین سیمکارت خور را شما خودتان تعیین میکنید زیرا باید با توجه به نیاز خودتان تصمیم گیری کنید.

مزایا و معایت انواع دوربین های سیمکارت خور وای فای

اگر به دنبال دوربین های سیم کارتی برای نصب و راه اندازی هستید به شما تبریک می گویم به دلیل اینکه هوشمند ترین و به روز ترین دوربین بازار را انتخاب کرده اید ، چرا که دوربین های سیم کارت خور یک دوربین قابل حمل هست و بر عکس دوربین های آی پی که نیاز به نصاب دارد دوربین های سیمکارتی فقط به برق متصل می شود و تصاویر را از طریق اینترنت سیمکارت با اپلیکیشن مخصوص به گوشی یا تبلت شما منتقل میکند .

خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته سیمکارتی در مدل های چرخشی ، ثابت ، زوم دار تا ده برابر ، دید در شب رنگی و طرح لامپی در بازار وجود دارد ، نسل جدید دوربین بیسیم و سیمکارتی در این حوزه بصورت تخصصی فعالیت میکند و با آموزش های تصویری جهت نصب و راه اندازی مشتری را بی نیاز از هر نصاب کرده است .

مشاوران این مجموعه برای انتخاب خرید بهترین دوربین سیمکارت خور با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد.

فروشگاه اینترنتی نسل جدید دوربین بیسیم به نشانی www.securitysystemco.ir و شماره تماس 09380389081 – 09050208350 می باشد .

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.