راهنمای خرید پارتیشن اداری با شهر پارتیشن

0

شهر‌پارتیشن یکی از بهترین اجرا‌کنندگان پارتیشن اداری در کشور است. اگر قصد نصب پارتیشن شیشه ای اداری دارید و نیاز به مشاوره و راهنمایی افراد متخصص دارید، کارشناسان مجرب و کاربلد شهر پارتیشن راهنمایی های لازم را جهت خرید پارتیشن اداری به شما می دهند.

امروزه استفاده از پارتیشن اداری به منظور بهینه سازی اداره ها رواج یافته است. پارتیشن اداری در ابعاد و اندازه های مختلف و با متریال های گوناگون طراحی و عرضه می شود، پس برای خرید پارتیشن اداری باید با انواع پارتیشن آشنا باشید و سپس پارتیشن مدنظر خود را سفارش دهید. شهر پارتیشن بهترین اجرا کننده پارتیشن شیشه ای است. با کارشناسان شهر پارتیشن در ارتباط باشید و از راهنمایی آن ها بهره‌مند شوید.

انواع پارتیشن اداری

یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید پارتیشن اداری آشنایی با انواع آن ها است. پارتیشن های اداری به گروه های زیر تقسیم بندی می شوند. این دسته بندی بر اساس جنس و تعداد جداره است.

انواع پارتیشن اداری از نظر جنس:

  • پارتیشن ام دی اف: فریم، قالب و ظاهر این نوع پارتیشن همگی از جنس MDF است. این محصول مقاومت بالایی دارد و به راحتی خمیده نمی شود. این نوع پارتیشن در برابر رطوبت مقاوم بوده و زود آسیب نمی بیند. ام دی اف عایق صدا است و برای محیط اداری بسیار مناسب به شمار می رود.
  • پارتیشن شیشه ای: این پارتیشن از شیشه ساخته می شود. این نوع پارتیشن انواع مختلفی دارد. با استفاده از این محصول می توانید به بخش های مختلف اداره نظاره گر باشید. پارتیشن شیشه ای برای بخش های مدیریتی و نظارتی بسیار مناسب است.
  • پارتیشن شیشه ای و ام دی اف: در این مدل پارتیشن اداری از فریم ام دی اف استفاده می شود که زیبایی ظاهری خوبی به اداره ها می دهد.
  • پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی: این پارتیشن یکی از زیباترین نوع پارتیشن ها به حساب می آید. این محصول وزن پایینی دارد، برای همین جا‌به‌جایی آن بسیار آسان و بدون دردسر است.

انواع پارتیشن اداری از نظر تعداد جداره:

  • پارتیشن تک جداره: این محصول بسیار سبک است و قابلیت جابه‌جایی آسانی دارد. پارتیشن تک جداره ارزان قیمت است.
  • پارتیشن دوجداره: نوع دوجداره پارتیشن ها کمی گران تر است. این محصول تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد. جلوگیری از عبور صدای محیط یکی از مزایای این نوع پارتیشن به شمار می رود. به عبارت دیگر پارتیشن دوجداره عایق صوت است.

 

انواع پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن های شیشه ای یکی از پرفروش ترین نوع پارتیشن اداری موجود در بازار به شمار می روند. دو نوع اصلی پارتیشن شیشه ای به شرح زیر هستند:

  • پارتیشن شیشه ای فریم دار
  • پارتیشن بدون فریم یا فریم لس

پارتیشن شیشه ای اداری ثابت، متحرک، تک جداره، دو جداره نیز انواع پارتیشن شیشه ای اداری است که هر فرد با راهنمایی افراد متخصص در این زمینه و طبق سلیقه خود می تواند بهترین پارتیشن اداری را سفارش دهد.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای

همانطور که گفته شد پارتیشن ها محصولاتی مدرن هستند که در اداره ها و دفاتر مختلف استفاده فراوانی می شوند. پارتیشن شیشه ای یکی از انواع مهم این محصولات به حساب می آیند. در ادامه با مزایای مختلف پارتیشن های شیشه ای آشنا خواهید شد.

  • استفاده از پارتیشن شیشه ای از فضا و محیط اداره به خوبی استفاده می شود.
  • این محصول نور را به خوبی از خود عبور می دهد.
  • پارتیشن شیشه ای عایق صدا است و صداهای محیط را به حداقل می رساند.
  • این محصول قابلیت جابه‌جایی آسانی دارد.
  • یکی از زیباترین انواع پارتیشن ها نوع شیشه ای آن است‌.
  • این محصول مقاوم بوده و دوام بالایی دارد.

بهترین اجرا کننده پارتیشن اداری شهر پارتیشن

انتخاب درست نوع پارتیشن اداری بسیار اهمیت دارد، همچنین نحوه ساخت و نصب این محصولات باید توسط افراد مجرب  و متخصص صورت گیرد. در واقع بهتر است قبل از سفارش پارتیشن اداری از افراد متخصص راهنمایی بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید، برای مثال پارتیشن چوبی ممکن است برای یک اداره مناسب باشد، اما همین نوع پارتیشن شاید برای دفتری دیگر مناسب نباشد. برای انتخاب نوع پارتیشن اداری باید از افراد متخصص کمک گرفت. شهر پارتیشن تجربه زیادی در زمینه تولید، نصب و اجرای پارتیشن دارد و یکی از بهترین اجرا کنندگان پارتیشن اداری در کشور به حساب می آید. شما می توانید انواع مختلف پارتیشن اداری را به تیم متخصص شهر پارتیشن سفارش دهید. پارتیشن ها بر اساس نیاز مشتری تولید و اجرا می شوند. قیمت انواع محصولات شهر پارتیشن نسبت به بازار بسیار ارزان است، پس اگر از انتخاب نوع پارتیشن شیشه ای فریم لس اداری اطمینان ندارید، حتما از کارشناسان شهر پارتیشن مشاوره بگیرید. با شهر پارتیشن دکور زیبا و فضاسازی مناسبی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده در سایت شهر پارتیشن با کارشناسان آن تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.