با برجسته ترین ویژگی های نرم افزارهای حسابداری آشنا شوید.!

0

همان طور که می دانید موضوع حساب و کتاب در دنیای امروزه یکی از وقت گیرترین امور می باشد. حال آن که از جمله اساسی ترین فعالیت ها برای هر کسب و کاری بوده و بدون وجود آن عملکرد تمامی مجموعه ها ناکارآمد می شود. لازم به ذکر است که در زمان های گذشته و نه چندان دور شرکت ها، کارهای حسابداری خود را بر عهده افرادی قرار می دادند که از دانش لازم در این زمینه بهره مند بودند.

این در حالی است که امروزه شاهد تحول در عرصه حسابداری هستیم بدین صورت که حسابرسی هنوز هم یکی از اصلی ترین ارکان در هر فعالیت بوده اما راه و روش های آن به روز شده است. همان گونه که می دانید پیدایش انواع نرم افزار حسابداری تحولی شگرف را در بسیاری از تجارت ها به وجود آورد و شرکت ها را وابسته به خود نمود. در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با مطرح ترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی آشنا نمائیم که صاحب هر فعالیتی که باشید نیاز دارید تا از آن ها بهره مند شوید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

نرم افزار های حسابداری فروشگاهی را بهتر بشناسید

برای توضیح حسابداری فروشگاهی اجازه دهید تا مثالی را برای شما شرح دهیم. به عنوان مثال تصور نمائید که صاحب یک فروشگاه هستید و تمامی محصولات خود را به صورت عمده خریداری می نمائید. در این شرایط نیاز به یک حسابرس حرفه ای به منظور محاسبه انواع دخل و خرج های فروشگاه، بسیار حس می شود. ابزاری که در این مواقع به کمک صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی می آید، نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باشد. لازم به ذکر است که در این قبیل برنامه ها مجموعه خرید و فروش که تمامی مواردی مانند قیمت خرید، فروش و همچنین سود و زیان را در بر می گیرند، را شامل می شوند.

برجسته ترین مشخصه های نرم افزار حسابداری فروشگاهی

در نظر داشته باشید که با بهره مندی از این قبیل نرم افزارها می توانید بسیاری از امور فروشگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت نمائید و در وقت و سرمایه خود صرفه جویی کنید. لازم به ذکر می باشد که نرم افزارهای حسابداری که تیم شاتوت به کاربران خود ارائه می دهد، از تمامی ویژگی های ذیل بهره مند است و از جمله انتخاب های مناسب به شمار می آید.

روان بودن برنامه

یکی از مزایایی که صاحبان فروشگاه های بزرگ و کوچک، با تهیه نرم افزار حسابداری فروشگاهی از آن برخوردار خواهند شد، سرعت بالا در مدیریت امور مالی از جنبه های گوناگون می باشد. در نتیجه اگر شما نیز به دنبال بهترین و پر سرعت ترین برنامه به منظور محاسبه خرج و مخارج فروشگاه خود هستید می توانید مطرح ترین نوع این نرم افزار را خریداری نمائید.

تطبیق صورت حساب های بانکی

لازم به ذکر است که با استفاده از این ویژگی می توانید بدون هیچ دردسر و به سهولت به تمامی صورت حساب های بانکی خود دسترسی داشته باشید. این مزیت باعث شده تا اموری همانند ارتباط با حساب های بانکی به سرعت هرچه تمام تر انجام شده و در وقت گرانبهای شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

محیط ساده کاربری

یکی از ویژگی های برجسته نرم افزار های حسابداری فروشگاهی، فضای ساده آن می باشد که استفاده از این برنامه را لذت بخش نموده است. یکی دیگر از مزایای ساده بودن این نرم افزار آن است که دیگر نیازی به افراد آشنا به حسابداری نبوده و تقریبا تمامی کاربران می توانند از آن ها استفاده نمایند.

مدیریت موجودی

صاحب هر کسب و کاری که باشید، خواه فروشگاه بزرگ و یا کوچک، نیاز دارید تا به طور پیوسته موجودی خود را پیگیری نمائید. به علاوه با بهره مندی از این مشخصه می توانید تا پروسه سفارشات را به فرایندی خودکار تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید که مجموعه شاتوت، تمامی جوانب کسب و کارهای متنوع را در نظر گرفته و همواره بهترین برنامه ها را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. در نتیجه تیم ما با عرضه برجسته ترین نرم افزارها به نیاز های اساسی هر تجارتی پاسخ لازم را خواهد داد. بنابراین در صورتی که به دنبال یک برنامه حسابداری هستید، پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه ما دیدن کرده، بهترین خرید را تجربه نموده و تحولی شگرف را برای فروشگاه خود به ارمغان بیاورید.

چه فعالیت هایی نیازمند بهره گیری از نرم افزار حسابداری فروشگاهی می باشند؟

این نکته را کانون توجه خود قرار دهید که تمامی کسب و کارها، از فروشگاه های زنجیره ای گرفته تا کوچک ترین واحد های صنفی، که به منظور ثبت مجموعه فعالیت های خود و نیز نظم دهی آن ها به یک حسابرس نیاز دارند می بایست از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی بهره مند شوند و در بسیاری از امور از خدمات این قبیل برنامه ها استفاده نمایند.
لازم به ذکر می باشد که تیم شاتوت با بهره مندی از کارشناسان با تجربه خود در حوزه طراحی مدل های متنوع نرم افزار حسابداری تحت وب، پاسخگوی بسیاری از فعالیت های صاحبان کسب و کارها می باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

اکنون که با ویژگی های کلی نرم افزارهای حسابداری آشنا شدید، نوبت به بررسی مزایای نرم افزار حسابداری تحت وب می باشد.

سهولت دسترسی

به جرئت می توان اظهار کرد که یکی از مهم ترین مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب، آسان بودن دسترسی به آن می‌ باشد. بدین صورت که شما با هر دستگاهی و در هر مکانی، تنها با اتصال به اینترنت، می توانید کارهای مربوط به حسابداری را انجام دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا به سادگی قادر به انجام امور حسابداری خود در هر مکانی باشید. بنابراین اگر قصد دارید برخی روزها در خانه بمانید و یا دائما در حال مسافرت هستید، با استفاده از نرم افزار تحت وب قادر خواهید بود تا بدون هیچگونه مشکلی این کار را انجام دهید.

از طرفی دیگر می توانید به نرم افزارهای تحت وب از هر دستگاهی دسترسی داشته باشید، این در صورتی است که سایر نرم افزارها نیاز به نصب روی سیستم عامل ویندوز( یا لینوکس و…) داشته و به همین دلیل دسترسی شما کمی محدودتر خواهد بود.

قیمت ارزان تر

نرم افزارهای تحت وب به دلیل ماهیتی که دارند، ارزان قیمت تر از نرم افزارهایی هستند که باید آن ها را نصب کنید. این ویژگی منجر به این شده است تا قیمت آن ها ارزان تر باشد. بنابراین اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید، انتخاب نرم افزار حسابداری تحت وب، یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می رود و می تواند فشار مالی زیادی را از دوش شما بردارد.

قابلیت به روز رسانی آسان تر

جالب است بدانید که اضافه کردن ویژگی و یا به روز رسانی نرم افزار حسابداری تحت وب، بسیار آسان تر از نرم افزارهای تحت ویندوز و به طور کلی نرم افزارهایی است که برای استفاده باید آن ها را نصب نمایید. اجازه دهید این موضوع را با ذکر مثالی برای شما توضیح دهیم. تصور کنید که قصد اضافه کردن قابلیتی منحصر به فرد را به نرم افزار خود دارید، در چنین شرایطی با تماس با پشتیبانی، تغییرات به صورت ساده تری نسبت به نرم افزارهای قابل نصب صورت خواهند گرفت. بنابراین با خیالی آسوده و در کمترین زمان، ویژگی مذکور به نرم افزار تحت وب شما اضافه خواهد شد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی با شرکتی چه تفاوتی دارد؟

لازم به ذکر است که سیستم حسابداری در دنیای امروز به عنوان یکی از حیاتی ترین ارکان ها در هر کسب و کاری می باشد. در نظر داشته باشید که انواع نرم افزار حسابداری شرکتی به لحاظ کارکرد بسیار پیشرفته تر از نوع فروشگاهی بوده و اعمالی نظیر تحلیل نتایج مالی، حقوق کارمندان و گردش وجوه را انجام پذیر می نمایند. حال آن که نرم افزار حسابداری فروشگاهی به منظور محاسبه سود و زیان، لحاظ کردن خرید و فروش ها می باشد. به عنوان تفاوت های دیگری که این دو نرم افزار با هم دارند می توان به سطح دسترسی، هزینه های حسابداری و امکانات دیگر آن ها اشاره نمود.

ضرورت استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی

همان گونه که قبل تر نیز کاربرد این برنامه برای شما شرح داده شد می دانید که با بهره مندی از نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب، به طور همه جانبه تجارت خود را مدیریت خواهید نمود. به علاوه قادر هستید تا امور مالی را پیگیری نمائید. در ادامه نمونه هایی از ماژول های اصلی این قبیل از نرم افزارها را برای شما شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری فروشگاهی از ماژول هایی بهره مند می باشد که عبارتند از مواردی مانند حساب های پرداخت، دریافت، صورتحساب ها، موجودی فروشگاه، انواع سفارش های خرید و فروش، حقوق و دستمزد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

 

با مطرح ترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی آشنا شوید

شما عزیزان می توانید به منظور آگاهی از لیست برجسته ترین نرم افزارهای تیم ما به سایت مجموعه شاتوت مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که زمان جستجو در سایت را ندارید، تنها کاری که لازم است انجام دهید، ارتباط با مشاوران با تجربه ما می باشد که به طور پیوسته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند. از شما تقاضا داریم که پیش از خریداری نرم افزار حسابداری مورد نظر خود دقت لازم را به کار ببرید چرا که مجموعه هایی هستند که به دلیل با کیفیت نبودن خدمات و برنامه های خود، آن ها را با قیمت های بسیار پایین به فروش می رسانند و مشتریان بسیاری را فریب می دهند، در نتیجه درباره سابقه فروشگاهی که از آن خریداری می نمایید، تحقیقات لازم را انجام دهید تا در آینده به تجارتتان آسیبی وارد نشود.
همان گونه که قبل تر نیز ذکر شد تیم شاتوت با ارائه انواع گوناگون نرم افزار های حسابداری فروشگاهی و نرم افزار crm به طور پیوسته در این حوزه پیشرو بوده و مشتریان بسیاری را از آن خود کرده است. شما عزیزان می توانید با مشاوران با تجربه ما ارتباط بر قرار نمائید و از لیست قیمت انواع نرم افزارهای فروشگاه آگاه شوید.

پیگردهای عدم بهره مندی از نرم افزار های حسابداری فروشگاهی

همان طور که تا به اینجای مطالب از اهمیت برنامه های حسابداری آگاه شدید، می دانید که عدم استفاده از آن ها نتایج زیان باری را هم برای فروشگاه شما و هم مشتریان خواهد داشت. به عنوان نمونه می توان به زمان و هزینه ها اشاره کرد. بدین صورت که اگر فروشگاهی بدون بهره مندی از نرم افزار حسابداری فروشگاهی به کار خود ادامه دهد، لازم است تا افراد متخصص در زمینه حسابداری را در مجموعه خود استخدام نموده که حقوق آن با دیگر کارکنان تفاوت داشته و به مراتب زیاد است. به علاوه این مجموعه با این کار متحمل هزینه های اضافی خواهد شد و نیز مدت زیادی را صرف فعالیت های حسابرسی خواهد نمود.
در نتیجه اگر به دنبال سریع ترین راه برای ارتقای فروشگاه خود هستید پیشنهاد می کنیم تا یک نرم افزار حسابداری را برای مجموعه خود تهیه نمائید. با این کار دیگر نیازی به پرداخت هزینه به افراد متبحر در امر حسابداری نخواهید داشت و تنها با استخدام کارمندانی معمولی و نه حسابدار قادر خواهید بود تا در مدت زمان کوتاهی، کسب و کار خود را به نقطه اوج برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.