دریافت درآمد فریلنسری با کردیت کارت

0

دریافت درآمد فریلنسری با کردیت کارت

شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که معتقدند درآمد دلاری تنها راه گذر از شرایط سخت اقتصادی است؟ شاید تا چند سال قبل صحبت کردن از درآمد ارزی برای یک برنامه‌نویس، تولیدکننده محتوا، گرافیست و … چیزی در حد رویاپردازی بود؛ اما در حال حاضر تعداد کسانی که تجربه درآمد دلاری را در ایران دارند، زیاد است. یکی از چالش‌های جدی افراد برای همکاری با سایت‌های خارجی، دریافت و نقد کردن دستمزد‌هایشان است. موضوعی که شاید در وهله اول پیچیده به نظر برسد؛ اما راه‌حل مناسبی دارد. پیشنهاد ما خرید کردیت کارت است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بحث و بررسی درباره نحوه دریافت و نقد کردن درآمد دلاری با کردیت کارت بپردازیم.

پیشنهادهایی جذاب برای درآمدزایی دلاری فریلنسرها

قبل از پرداختن به موضوع نحوه نقد کردن درآمد دلاری، بد نیست که نیم‌نگاهی به رایج‌ترین روش‌های درآمدزایی ارزی بپردازیم. اولین نکته‌ای که باید در نظر باشید این است که برای قدم گذاشتن در این مسیر مدرک دانشگاهی نیاز نخواهید داشت. چه بسیار افرادی که تحصیلات چندانی هم ندارند؛ اما با تقویت مهارت‌های خود در زمینه تخصصی، چندین برابر فارغ‌التحصیلان شاغل در ادارات دولتی درآمد دارند. از جمله پیشنهادهای کاربردی که برای کسب درآمد دلاری می‌توان روی آن‌ها حساب کرد، عبارت‌اند از:

  • تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب
  • برنامه‌نویسی وب
  • توسعه اپلیکیشن موبایل
  • گرافیک
  • بازی کردن
  • تدوین
  • تولید و فروش محتوای آموزشی
  • طراحی موشن گرافیک

کاربرد کردیت کارت برای دریافت درآمد دلاری فریلنسری

کردیت کارت، نوعی کارت اعتباری است که از سوی بانک‌ها و موسسات مالی در کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود. فارغ از اینکه کردیت کارت از سوی کدام بانک صادر می‌شود، امکان دریافت و پرداخت ارزی به صورت آنلاین و آفلاین در کشورهای مختلف با استفاده از این کارت وجود دارد؛ به این دلیل که کردیت کارت به یکی از شبکه‌های تبادل اطلاعات مالی جهانی مانند ویزا، مستر، امریکن اکسپرس و … متصل است.

تقریبا تمام سایت‌های درآمدزایی ارزی مانند یوتیوب، فریلنسر، آپ ورک و …. امکان پرداخت دستمزد کاربران از طریق کردیت کارت را فراهم کرده‌اند. بنابراین با خرید کردیت کارت می‌توانید مطمئن باشید که راهی ساده، سریع و فراگیر برای دریافت درآمد دلاری پیش روی خود دارید. کردیت کارت‌ها در مدل‌های مختلفی صادر می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که در این زمینه باید مدنظر داشته باشید، سقف برداشت وجه از کارت‌هاست. حتما کارت اعتباری را انتخاب کنید که پاسخ‌گوی تراکنش‌های ماهانه شما باشد.

کردیت کارت‌ها تنها برای دریافت درآمد دلاری کاربرد ندارند. بلکه می‌توانید با در اختیار داشتن این کارت‌، تمام پرداخت‌های ارزی خود مانند خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی، رزو هتل، خرید بلیط هواپیما، تهیه اشتراک نرم‌افزارها و سرویس‌های چندرسانه‌ای و … را نیز انجام دهید. حتی در سفرهای خارجی نیز می‌توانید کردیت کارت به همراه داشته باشید و برای پرداخت آنلاین و آفلاین از آن استفاده کنید.

آیا دریافت درآمد ارزی فریلنسری با ارز دیجیتال منطقی است؟

یکی از راه‌های نسبتا جدید برای دریافت درآمد ارزی، ارزهای دیجیتال است. در این روش با ارسال ارز دیجیتال به کیف پول افراد، دستمزد آن‌ها پرداخت می‌شود. معمولا این تسویه حساب با تتر انجام می‌شود که به عنوان یک استیبل کوین قیمت ثابتی دارد. به عبارت دیگر ارزش هر واحد تتر معادل یک دلار آمریکاست. هرچند برخی از کیف پول‌ها و صرافی‌های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنند؛ اما از نظر محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، این روش هیچ مشکلی را به همراه ندارد.

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که تعداد شرکت‌هایی که خدمات پرداخت دستمزد با ارز دیجیتال را ارائه می‌کنند، محدود هستند. بنابراین نمی‌توانید به عنوان یک راه‌حل مطمئن برای تمام شرایط روی آن حساب کنید.

موضوع بعدی این است که هزینه‌های جانبی این روش دریافت درآمد ارزی مقرون‌به‌صرفه نیستند. داستان از این قرار است که ابتدا ارز دیجیتال به کیف پول شما واریز می‌شود. در ادامه برای نقد کردن دارایی باید آن را به حساب کاربری خود در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی منتقل کنید. این فرآیند با کارمزد همراه است. در ادامه باید ارز دیجیتال را در صرافی ایرانی به فروش برسانید تا در ازای آن ریال دریافت کنید. این معامله نیز با کارمزد همراه است. نهایتا برای واریز ریالی به حساب بانکی خود نیز کارمزد جداگانه‌ای پرداخت کنید.

همان طور که مشاهده می‌کنید در قالب این روش باید سه بار کارمزد بپردازید. مقدار کارمزد نیز با توجه به نوع صرافی و شبکه بلاکچین متغیر است. بنابراین این روش شاید برای کسی که به صورت محدود قصد دریافت ارزی دارد، مناسب باشد؛ اما بدیهی است که برای افرادی که به طور مرتب قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارند، گزینه ایده‌آلی نیست. در مقابل خرید کردیت کارت و نقد کردن درآمد دلاری از طریق شرکت پرداخت ارزی تهرانیکس، هزینه جانبی به مراتب کمتری دارد.

نقد کردن درآمد فریلنسری در کردیت کارت

خرید کردیت کارت باعث می‌شود که دغدغه شما بابت دریافت درآمد دلاری برطرف شود. این کارت‌ها با تاریخ انقضای حدود 3 تا 5 سال صادر می‌شوند. همچنین قابلیت شارژ را نیز دارند. سوال مهمی که در اینجا پیش می‌آید آن است که آیا امکان نقد کردن موجودی کردیت کارت به صورت ریالی در ایران وجود دارد؟ محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها باعث می‌شود که عملا مسیر مستقیم برای این منظور پیش روی شما وجود نداشته باشد.

در عین حال جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید به راحتی از طریق ثبت سفارش در سایت تهرانیکس، درآمد دلاری موجود در کردیت کارت خود را نقد کنید. تسویه حساب به صورت ریالی انجام شده و موجودی به حساب بانکی شما واریز می‌شود. این فرآیند با کمترین کارمزد و در عرضه چند دقیقه به راحتی آب خوردن به پایان می‌رسد.

خرید کردیت کارت در ایران

برای خرید کردیت کارت در حالت عادی نیاز به افتتاح حساب بانکی در یکی از کشورهای خارجی دارید. محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها باعث می‌شود که خیلی از بانک‌ها خدمات افتتاح حساب به ایرانیان ارائه نکنند. ما در مجموعه تهرانیکس بستری مطمئن برای صدور کردیت کارت تدارک دیده‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با ثبت نام در سایت تهرانیکس و ثبت سفارش خرید کردیت کارت، ظرف مدت زمان کوتاهی کارت اعتباری فیزیکی یا مجازی با نام خودتان دریافت کنید. اگر به دنبال تعبیر کردن خواب درآمد دلاری هستید، خرید کردیت کارت بهترین راه پیش روی شماست.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.