روغن چهل گیاه، بهترین روغن ضد درد عضلانی

0

معرفی بهترین داروی ضد درد

با گذشت زمان و در سنین بالا ممکن است بدن دچار ضعف ها و بیماری هایی شود که تحمل آن برای هرکسی راحت نیست. پادرد، کمردرد، زانو درد یا درد عضلات دیر یا زود به سراغ همه می آید ولی به نظر شما بهترین راه برای مقابله با این مشکلات چیست؟ راهی که نه تنها بیماری های دیگری برای ما به وجود نیاورد، بلکه این مشکلات را هم درمان کند.

نه تنها در دوره کهنسالی بلکه در دوره جوانی به دلایل متفاوت اعم از تغذیه نادرست، عدم مصرف کلسیم یا حتی به دلیل صدمه ای که ممکن است ناخواسته به بدن اسیب برساند بیماری های درد و گرفتگی عضلات برای بدن بوجود می آید. در ادامه به بررسی این مشکلات و رسیدن به بهترین راه حل اشاره خواهیم کرد.

راه حل درمان درمان کمر درد و دردهای عضلانی

یکی از بدترین کارهایی که میتوانید در چنین مواقعی انجام دهید، این است که دائم به مصرف قرص ها یا مسکن های شیمیایی رو بیارید. درحالی که درد شما را آرام خواهد کرد، از طرف دیگر بیماری بدتر و بزرگتری برای شما ب وجود خواهد آورد و این در طول زمان و با ادامه دار بودن مصرف این داروها بدتر خواهد شد.

بنابراین برای همیشه دور داروهای شیمیایی را خط بکشید و به سراغ محصولات گیاهی بروید چرا که محصولات گیاهی از دل طبیعت به دست می ایند وهیچگونه ضرر و عوارضی ندارند پس با خیال راحت میتوانید از آن ها استفاده کنید. ولی چه داروی گیاهی مناسب است که میتواند درد را برای همیشه از بین ببرد؟

به طور کلی استفاده از برخی گیاهان دارویی مانند اسطخودوس، بادرنجبویه، بهارنارنج و برخی دیگر خاصیت مسکنی و آرامبخش دارند ولی قدرت ان ها به قدری نیست که بتواند به عنوان مثال زانو درد را درمان کند بنابراین باید به سراغ محصولات قوی تری برویم.

به طور کلی میتوان از ۱٫دمنوش های گیاهی ۲٫قرص های گیاهی ۳٫پماد گیاهی ۴٫روغن گیاهی استفاده کرد. هر کدام به قدری تاثیر دارند ولی قرص های و روغن های گیاهی قدرت بیشتر و تاثیر بهتری خواهند داشت که در این مطلب میخواهیم به تاثیر و عملکرد روغن گیاهی و معرفی بهترین نوع از روغن گیاهی برای درمان درد های بدن بپردازیم.

معرفی بهترین نوع روغن گیاهی برای درد عضلات

روغن های بسیاری هستند که خاصیت مسکنی و کاهش درد را دارند که میتوان به روغن های زیر اشاره کرد:

  1. روغن مار

  2. روغن زیتون

  3. روغن سقز

  4. روغن زنجبیل

  5. روغن سیاهدانه

  6. روغن تربانتین

  7. روغن بابونه

  8. روغن کرچک

  9. روغن جوجوبا

اگر شما هم زیاد اهل مصرف داروهای گیاهی علی الخصوص روغن گیاهی باشید باید روغن سیاهدانه برایتان خیلی آشنا باشد و بعد از نام بردن این روغن های شاید شما هم بگید که من این ها را مصرف کرده ام ولی جواب نگرفتم و کافی نبوده. احتمالا به این فکر میکنید که ما هم قرار هست مانند همه بگیم که از روغن سیاهدانه استفاده کنید و…. و از خواندن ادامه این مقاله صرف نظر کنید اما لطفا کمی صبور باشید….

میخواهیم روغنی فراتر از این ها به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن درد را برای همیشه فراموش خواهید کرد و آن روغن ۴۰ گیاه است.

روغن چهل گیاه چیست؟

بهترین، کامل ترین و موثرترین روغنی که میتوان آن را به عنوان بهترین روغن گیاهی برای دردعضلات نام برد، روغن چهل گیاه است.

این روغن ترکیبی از تعداد بسیاری روغن بوده که از جمله مهم ترین آن ها میتوان به روغن سیاهدانه، روغن سقز، روغن کرچک اشاره کرد. تمامی روغن هایی که برای کاهش درد کمر و پا درد از آن ها استفاده میشود در این روغن وجود دارد. علاوه بر آن مقداری پودر در این روغن ترکیب شده است که خاصیت ضد التهابی و مسکن آن را ۶ برابر میکند.

روغن ۴۰ گیاه از بهترین روغن ضد درد عضلانی و گرفتگی بدن بوده و با مصرف آن مطمئنا با همه نوع درد ها خداحافظی خواهید کرد.

Shape2

روغن ۴۰ گیاه برای چه چیزی خوب است؟

از مهم ترین خواص روغن چهل گیاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان کمر درد

  • درمان پا درد

  • درمان زانو درد

  • مناسب برای سیاتیک

  • بازکننده گرفتگی عضلانی

  • نرم شدن استخوان های بدن

  • مناسب برای دیسک کمر

  • ضد التهاب قوی

روغن ۴۰ گیاه برای درمان و ساکت کردن انواع دردهای عضلانی بدن و التهاب بسیار موثر است به طوری که با استفاده از این روغن دیگر به هیچ دارو و قرص دیگری نیاز نخواهید داشت.

برای خرید روغن چهل گیاه برای دردعضلات و انواع گرفتگی عضلانی میتوایند از سایت سلام عطار این روغن را خریداری کنید.

کافیست مقداری از روغن چهل گیاه را روی قسمت مورد نظر ریخته و مدتی ماساژ دهید و سپس با یک پارچه آن را ببندید. میتوانید این کار را شب قبل از خواب انجام بدید؛ مطمئنا از تاثیر فوق العاده آن شگفت زده خواهید شد.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.