دانلود سریال‌های خارجی برتر از دید مخاطبین

0

دیدن فیلم و سریال خارجی یکی از تفریحات مورد علاقه بسیاری از ایرانیان است. دیدن فیلم و سریال به‌خصوص در تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات نوروز با خانواده می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ اما پیدا کردن مرجعی مناسب برای دانلود سریال خارجی و انواع فیلم‌ها، مشکل بیاری از افراد است. وب‌سایت شهلاتی امکان دانلود انواع فیلم و سریال خارجی را با دوبله فارسی، فراهم کرده‌است. درحال‌حاضر، این وب‌سایت به‌عنوان یکی از بهترین مراجع دانلود فیلم و سریال شناخته می‌شود. در این مطلب قصد داریم به چند سریال مطرح خارجی که می‌توانید آن‌ها از وب‌سایت شهلاتی دانلود کنید، اشاره کنیم.

دانلود سریال Breaking Bad بریکینگ بد

یکی از بهترین سریال‌های خارجی حال حاضر، سریال بریکینگ بد است. این سریال در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان تحسین‌برانگیز‌‌ترین سریال در تاریخ جهان شناخته شد. سریال بریکینگ بد یک مجموعه درام آمریکایی است. این سریال در شهر البوکرکی و با تهیه‌کنندگی وینس گیلیگان، تولید شده‌است. در بریکینگ بد داستان یک شیمیدان بی‌حاشیه‌ای را می‌بینید که مبتلا به سرطان می‌شود. درنهایت، این دانشمند تصمیم می‌گیرد قبل از مرگش، خانواده خود را از نظر مالی تأمین کند؛ به‌همین‌دلیل، تصمیم به فروش مت آمفتامین یا همان شیشه می‌گیرد. به‌مرور زمان این شیمیدان تبدیل به یکی از بزرگ‌‌ترین فروشنده‌های مواد مخدر در جنوب آمریکا می‌شود. اولین بار در سال ۲۰۰۸ اولین قسمت سریال بریکینگ بد عرضه و در سپتامبر ۲۰۱۳ هم آخرین قسمت آن پخش شد. برای دانلود سریال خارجی بریکینگ بد می‌توانید به وب‌سایت شهلاتی مراجعه کنید.

از زمان معرفی این سریال تاکنون، جوایز متعددی به آن تعلق گرفته‌است. جایزه امی بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی، بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و…، از جمله جوایز مهمی است که به این سریال داده شده‌‌است. با دانلود سریال Breaking Bad بریکینگ بد، بدون شک با سطح جدیدی از سریال‌های خارجی آشنا خواهید شد.

دانلود سریال The Walking Dead مردگان متحرک

اگر قصد دانلود سریال خارجی و تماشای آن را دارید، سریال مردگان متحرک یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این سریال جذاب در ژانر درام ترسناک ساخته شده‌است. داستان سریال حول محور دو شخصیت مهم به نام مگی و نیگان می‌چرخد. این مجموعه در سال ۲۰۲۲ تولید شد و تا به امروز توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند. داستان مردگان متحرک، درباره مگی و نیگان است که به‌دنبال پسر دزدیده‌شده مگی یعنی هرشل هستند. این دو نفر به شهر منهتن که از سرزمین اصلی جدا شده‌است، سفر می‌کنند. این شهر مملو از مردگانی بوده که باعث به‌وجود آمدن هرج‌ومرج در شهر نیویورک می‌شوند. برای دانلود سریال خارجی مردگان متحرک می‌توانید به وب‌سایت شهلاتی مراجعه کنید.

جالب است بدانید ایده این سریال ابتدا توسط شبکه HBO رد شد. سریال مردگان متحرک از روی کتاب‌های مصور مشهوری به نام The Walking Dead ساخته شده‌است. مدیران این شبکه معتقد بودند سطح داستان این سریال بسیار خشن است؛ به‌همین‌دلیل، پخش آن را به شبکه AMC  سپردند. اگر صحنه‌هایی از این سریال را دیده باشید، متوجه خوردن گوشت خام توسط واکرها می‌شوید. بسیاری از افراد گمان می‌کنند در ضبط این صحنه‌ها از گوشت خام واقعی استفاده‌ شده‌است؛ درحالی‌که، این نوع گوشت درواقع نوعی ژامبون است. این نوع ژامبون در سرکه خیس خورده تا شباهت بیشتری به گوشت خام داشته ‌باشد. با دانلود سریال خارجی مردگان متحرک می‌توانید سطح متفاوتی از تماشای سریال‌های خارجی را تجربه کنید. جالب است بدانید، بسیاری از بازیگران این سریال، خوردن این ژامبون‌های سرکه‌ای را جزو سخت‌‌ترین سکانس‌ها توصیف کرده‌اند.

وجود گریم‌های سنگین در این سریال، یکی دیگر از سختی‌های این فیلم برای بازیگران آن بوده است. با دانلود سریال The Walking Dead مردگان متحرک و تماشای آن متوجه وجود این گریم‌های سنگین خواهید شد. همچنین، وجود برخی جلوه‌های ویژه، تصاویر شگفت‌انگیزی از بازیگران خلق کرده‌است. در قسمت‌هایی از سریال، واکر‌هایی بدون دست را مشاهده می‌کنید. برای طراحی این صحنه‌ها از دستکش سبز برای بازیگران استفاده شده‌است. با استفاده از دستکش‌های سبز، در تدوین فیلم دست بازیگران را حذف کردند. درهرصورت، دانلود سریال خارجی مردگان متحرک با تمامی تفاسیری که ارائه شد، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

دانلود سریال SEE

سریال سی یکی از پربیننده‌‌ترین سریال‌های حال حاضر به‌شمار می‌رود. در این سریال، بابا واس بعداز اینکه برادرش ادو واس را شکست داد، راه خود را از خانواده‌اش جدا می‌کند. بابا واس به اعماق جنگل می‌رود تا ادامه زندگی خود را در آن جا بگذراند؛ اما همه چیز آرام نمی‌ماند. آرامش بابا واس توسط یک دانشمند ترای ونتایی مختل می‌شود. این دانشمند سلاحی را اختراع می‌کند که می‌تواند باعث پایان زندگی بشر روی کره‌زمین شود. بابا واس به‌ناچار به‌سمت قبیله خود باز می‌گردد و به محافظت از آن‌ها مشغول می‌شود. در وب‌سایت شهلاتی می‌توانید دانلود سریال خارجی را بدون دردسر و با دوبله فارسی انجام دهید. وب‌سایت شهلاتی سعی کرده تا بهترین سریال‌های خارجی روز دنیا را برای مخاطبین خود آماده کند.

کلام آخر

سریال‌های خارجی امروزه بیشتر از گذشته موردتوجه ایرانیان قرار گرفته‌اند. با‌این‌وجود، بسیاری از افراد برای پیدا کردن مرجعی جهت دانلود آسان سریال‌ها دچار مشکل هستند. در این مطلب راجع‌به مشهورترین سریال‌های خارجی از دید مخاطبان صحبت کردیم؛ علاوه‌ براین وب‌سایت شهلاتی shahlati.ir را به‌عنوان یکی از بهترین وب‌سایت‌ها جهت دانلود سریال‌های خارجی معرفی کردیم. وب‌سایت شهلاتی بهترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی و بهترین کیفیت برای دانلود قرار داده‌است. با این وب‌سایت می‌توان اوقات خوشی را در کنار خانواده خود با دانلود سریال خارجی بگذرانید.

4.9/5 - (17 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.