راه‌های افزایش بازدید اینستاگرام که واقعا جواب میده!

0

 

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا افزایش بازدید از اینستاگرام انقدر مهم است؟

بالا بودن ویو اینستاگرام نشان دهنده ارزش و اعتبار آن صفحه خواهد بود و بنابراین هر چه میزان دیده شدن پست بیشتر باشد به این معنی است که در بین افراد زیادی منتشر شده و کاربران زیادی آن را به اشتراک گذاشته اند. پس این یعنی شما از بقیه رقبا می‌توانید جلوتر باشید و پیشروی شما بیشتر است.مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که باید به امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربران گذاشته توجه کنید و از آن‌ بهینه استفاده کنید. یعنی مثلا زمانی که می‌خواهیم یک پست منتشر کنیم به لوکیشن، عکس، ویدیو و به کپشن آن دسترسی داریم. بنابراین با توجه به دسترسی که داریم می‌توانیم روی هر کدام از آن‌ها کار کنیم تا پیجمان ویو بیشتر بخورد. به عنوان مثال یکی از گزینه‌های مهمی که می‌توانیم روی آن بهینه کار کنیم استفاده از لوکیشن است مثلا اگر در شیراز باشید اما لوکیشن تهران را بزنید بازدید از اینستاگرام شما بیشتر می‌شود. بنابراین پست‌های خود را با لوکیشن امتحان کنید و ببینید با چه لوکیشنی بازدید بیشتری می‌گیرد. این را بدانید برای جذب کاربر باید محتوای خوب داشت و روی آن کار کرد . محتوای شما یا باید آموزشی باشد یا یک پست جنجالی! در نهایت باید به مخاطب چیزی اضافه شود، یعنی یا اطلاعاتی به آن اضافه کند یا به طور کلی جذابیت پست باید زیاد باشد.

همه ی تلاش ها برای افزایش بازدید اینستاگرام

مواردی که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید باعث افزایش بازدید در اینستاگرام شوید

 

1. ویدیوهای IGTV

به جای استفاده از آِ جی تیوی از صفحات 60 ثانیه ای استفاده کنید

 

ویدیوهایی  که به صورت IGTV  منتشر می شود کمتر  از ویدیوهایی که به صورت فیلد یا به اصطلاح  ورقه ای انتشار می یابند، در اکسپلور دیده می شوند .بنابراین اگر قصد انتشار ویدیو دارید آن ها را به صورت 60ثانیه ای به صورت جدا انتشار کنید.

 

2. استفاده از هشتگ‌ها اما به صورت حرفه‌ای

هشتگ منقضی و تکراری از عوامل کم شدن بازدید اینستاگرام است

زمانی که ازهشتگ‌ها در پست‌هایتان استفاده بکنید پست شما در داخل هشتگ ها قرار می‌گیرد، اما زمانی که شخص دیگری زیر پست شما کامنت بگذارد و داخل پست به هشتگ خاصی اشاره کند پست شما داخل هشتگ نمی‌رود. بنابراین زمان انتشار پست، یک لوکشین خوب، یک محتوای جذاب و مفید با کاور زیبا می‌تواند به بیشتر شدن بازدید کاربران در اینستاگرام کمک کند. این را بدانید هشتگ‌های تکراری و منقضی شده می‌تواند یک دلیل محکم برای کم شدن بازدید از اینستاگرام شما باشد.

 

3. کپشن

کپشن، یکی از بهترین راه ها برای راغب کردن کاربر برای گذاشتن کامنت است. در این حالت زمانی که کاربر برای شما کامنت می‌گذارد شما در جواب، با بهینه کردن کامنت خود، شانس دیده شدن اینستاگرامتان توسط هشتگ را افزایش می‌دهید.

به عنوان مثال محتوای شما راجع به آموزش سئو است. کاربر زیر پست شما سوال خود را می‌پرسد و شما در جواب، بعد از تشکر از نظر کاربر، بگویید: برای استفاده از ابزارهای # آموزش سئو می‌توانید بروید سراغ سایت # (سایت مورد نظر). در واقع در کامنت‌های خود در حوزه‌ی فعالیتی که کار می‌کنید و می‌خواهید درآن هشتگ‌ها بالا باشید، باید کلمه‌ی کلیدی را به صورت هشتگ در داخل متنِ کامنتی که دارید به کاربر جواب می‌دهید استفاده کنید. بنابراین بهینه سازی کامنت از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن دقت کنید زیرا اصلی ترین جایی که می‌توانیم در آن مانور بدهیم و پست ما به وسیله‌ی آن می‌تواند در اکسپلور دیده شود، همین استفاده از هشتگ‌هاست.

 

4. تعامل با پیج‌های مرتبط

یکی دیگر از کارهایی که می‌تواند به دیده شدن پیج شما کمک کند ارتباط گرفتن با پیج‌های دیگر است. با ارتباط گرفتنِ پیج‌های دیگر با شما، می‌توانید از مطالب مرتبط با همکارهای خود در زمینه‌ی مشابه استفاده کنید. همچنین کامنت گذاشتن، لایک و فالو کردن این پیج‌ها باعث می‌شود آن‌ها هم همین کار را برای شما بکنند.

یکی از اصول مهم افزایش بازدید اینستاگرام تعامل با همکاران مرتبط است

 

5. استوری یکی از با ارزش‌ترین‌ها در اینستاگرام

امروزه اضافه شدن استوری به اینستاگرام و افزایش بازدید استوری کاربران یه مزیت مهم به حساب می‌آید. در گذشته کاربران با  دیدن بیو و توضیحات صفحه‌ی اول اکانت، مورد توجه قرار می‌گرفتند. اما امروزه استوری‌ها و هایلایت‌ها هستند که نقش موثری برای صفحه‌ی شما بازی می‌کنند. پس برای جذب مخاطب باید به هایلایت‌ها و استوری‌هایی که منتشر می‌کنید توجه کنید زیرا می‌تواند بازدید پیج شما از این طریق خیلی زیاد شود.

 

6. کاور

کاور پست باید خیلی جذاب باشد و از فونت خیلی خوبی استفاده شده باشد. همچنین فونت شما باید به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند از میان صدها پستی که در هشتگ قرار گرفته‌اند بدون بازکردن پست، آن را ببیند. استفاده از رنگ زرد می‌تواند به شما در دیده شدن پست‌هایتان کمک کند.

 

7. بهترین زمان پست گذاشتن

زمان مناسب انتشار پست ها را بدانید

 باید این را بدایند که زمان گذاشتن محتوا در داخل پیج خیلی مهم است. زیرا باعث می‌شود نرخ تعامل پیج افزایش یابد. در واقع زمانی که شما در زمان مناسب پست‌های خود را منتشر می‌کنید، کسانی که صفحه‌ی شما را می‌بینند افزایش می‌یابد. نرم افزار Insights  به شما کمک می‌کند که زمان مناسب انتشار پست‌هایتان را بدانید. همچنین  به صورت تقریبی آمار زمان‌های فعالیت مخاطبین خود را بگیرید تا بدانید کی باید پست‌های خود را به اشتراک بزارید.

 

8. برگزاری مسابقه، بهترین تشویق مخاطب

برای مخاطبین خود مسابقه برگزار کنید

 یکی از بهترین راه‌ها برای بالا بردن تعامل بین مخاطبین، برگزاری مسابقه است. باید بدانید هدفتان از برگزاری مسابقه چیست و با ایجاد کمپین، هدف و دلیل خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطبانتان بدانند باید از چه اصولی پیروی کنند. این را بدانید بسیاری از پیج‌ها برای دیده شدن بیشتر، مسابقاتی برگزار می‌کنند که جایزه‌ی واقعی در آن وجود ندارد و خیلی از مخاطبین نسبت به این مسابقات بی اعتماد شده‌اند. پس با برگزاری یک مسابقه درست و عادلانه حس اعتماد را بین مردم بیشتر کنید و مطمئن باشید آن‌ها از پیج شما با معرفی کردنش به دیگران، بیشتر حمایت می‌کنند.

 

9. استفاده از تگ لوکیشن

تگ لوکیشن مناسب راهکار عالی برای بیشتر دیده شدن

تگ‌ لوکیشن نیز یکی از راهکارهایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا بازدید‌کنندگان پیج شما بیشتر شوند. اشتباه رایجی که بین کاربران اینستاگرام وجود دارد این است که فکر می‌کنند اگر تگ لوکشین مورد نظر خود راexplore  یا explore.org بزنند، پست آن‌ها بیشتر در اکسپلور دیده می‌شود اما این اصلا درست نیست و باید از لوکیشن شهر مورد نظرتان استفاده کنید.

 

10. خرید ویو اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام

تمام محتوای این مقاله راجع به افزایش بازدید، لایک و کامنت کاربران اینستاگرام بود. بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که همه‌ی بحث، راجع به دیده شدن صفحه‌ی شماست و بخاطر همین، مساله‌ی خیلی مهمی است. نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که پیج شما زمانی ویو خوب می‌گیرد که محتوای جذاب و مفیدی برای کاربر داشته باشد. برای این منظور روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این روش‌ها خرید ویو اینستاگرام است. این را بخاطر داشته باشید که خرید ویو، یک  روش کاملا موقتی است و فقط می‌تواند یک دوره‌ی کوتاه به شما کمک کند تا پیج شما دیده شود و باید این را بدانید بالا بردن فالوور نیاز به زمان دارد و به راحتی و سادگی نمی‌توانید فالوور‌های خود را بالا ببرید. برای خرید ویو اینستاگرام باید به سایت‌های معتبر بروید و با توجه به نرخ آن و بودجه‌ی شما پکیج خود را انتخاب کنید.

 

مزایای خرید ویو اینستاگرام

کسب اعتماد از طرف مردمی که نسبت به آن‌ها غریبه محسوب می‌شویم، یک موفقیت بزرگ است. معمولا افراد زمانی به یک پیج اعتماد می‌کنند که تعداد فالوورها و لایک و ویو آن پیج بالا باشد. همچنین هایلات‌های فیش واریزی مشتریان و پیام‌های رضایت از دیگر مسائل مهم اعتماد کاربران است. پس خرید ویو می‌تواند باعث پیشرفت پیج و متعاقبا کسب اعتماد مردم شود.

 

11. خرید نرم افزار و رباط افزایش فالوور

استفاده از نرم افزارها و ربات‌ها نیز می‌تواند به شما کمک کند تا پیجتان بیشتر دیده شود. ربات اینستاگرام مانند یک کارمند به صورت شبانه روزی می‌تواند برای شما کار کند و باعث افزایش فالوور و سپس ویو و لایک بیشتر شود. همچنین این نرم افزارها هم برای اندروید و هم برای ios  کاربرد دارند.

خرید ربات و نرم افزارهای افزایش بازدید اینستاگرام

 

 

12. از داده‌های اینستاگرام خود استفاده کنید

 اگر شما پیج کاری داشته باشید می‌توانید از یک سری داده که خود اینستاگرام آن را دراختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. یعنی زمانی که شما یک پستی منتشر می‌کنید با استفاده از این داده‌ها می‌توانید به بررسی مخاطبان خود بپردازید و در پست‌هایی که در آینده منتشر می‌کنید سعی در بهبود آن‌ها داشته باشید. از‌ فاکتورهای مهمی که بعد از انتشار یک پست در اختیار کاربر قرار می‌گیرد می‌شود به لایک، کامنت، سیو، ارسال به اشخاص دیگر اشاره کرد. اما دو گزینه‌ی مهم دیگر وجود دارند به نام reach , impression.

Reach: طبق تعریف اینستاگرام، این یک معیار است که میزان بازدید کاربران از پیج شما را به صورت حدودی نشان می‌دهد.

Impression: این معیار تعداد کل دفعات بازدید از پیج شما را نشان می‌دهد.

فرض کنید یک کاربر به پیج شما سر می‌زند که در این صورت یکی بهreach  شما اضافه می‌شود. اما اگر چند بار از پیج شما بازدید کند به تعداد impression  شما افزوده می‌شود.

از این اعداد و ارقام می‌توانید برای پی بردن به علاقه مندی‌های کاربران خود استفاده کنید تا ببینید کدام پست‌های شما را بیشتر دوست دارند.

از داده های اینستا استفاده کنید

 

13. به صورت مداوم تولید محتوا کنید

تداوم فعالیت در پیج، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت در بالا بردن بازدید کاربران از صفحه‌ی شماست. بنابراین سعی کنید هر روز پست و استوری منتشر کنید، زیرا با انتشار پست و استوری به طور دائم آمار بازدید شما بالا می‌رود.

به صورت مداوم تولید محتوا کنید

 

 

14. تبلیغات را فراموش نکنید

اگر فالوورهایتان زیاد شد و توانستید در تولید محتوا موفق شوید وقت آن است که در حوزه‌ی مرتبط با فعالیتتان، تبلیغات نیز انجام دهید تبلیغات باعث می‌شود تا مخاطبان مرتبط بیشتری جذب پیج شما شوند و حتی در آینده تبلیغات خود را به پیج شما بسپارند .

تبلیغات را فراموش نکنید

 

 

15. برگزاری لایو

هرچند وقت یک بار در پیج خود لایو برگزار کنید. دیدن خود شما به عنوان صاحب پیج، جنسیت و حتی صدای شما برای مخاطب می‌تواند جذاب باشد. زیرا کسانی که شما را واقعا فالو کرده‌اند به آشنایی بیشتر با شما علاقه دارند. بنابراین برگزاری لایو و صحبت کردن با متخصص مرتبط با موضوع پیج یا نشان دادن محل کسب و کار ، همه و همه می تواند در کسب اعتماد مردم به شما کمک کند و بازدید از پیج شما بیشتر می‌شود.

 

افزایش بازدید اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد در پیج‌های  اینستاگرام در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و بازدید کننده‌های زیادی دارند. مانند بلاگرها، آرایشگران و یا کسانی که در زمینه مد فعالیت میکنند. این افراد بخاطر بازدید کنندگان زیادی که دارند می‌توانند خدمات خود را به فروش برسانند و از این راه کسب درآمد کنند اما این همه‌ی ماجرا نیست. اگر بازدیدکنندگان شما در اینستاگرام زیاد باشند شما می‌توانید با تبلیغات هم کسب درآمد کنید بنابراین بازدید بیشتر از اینستا به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمینه های مختلف کسب و کار موفق بشوید.

 

چرا لایکام کم شده؟

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه می‌شوند دیده نشدن لایک و بازدید از پیجشان است. استفاده از هشتگ‌های منقضی، یا مسدود شده و پرتکرار  از مواردی است که لایک و کامنت شما کم می‌شود. شدوبن شدن نیز یکی از عواملی است که صفحه‌ی شما کم‌تر دیده می‌شود.

 

فلاپ چیست و چه عواملی درفلاپ شدن اینستا موثر است؟

در ابتدا باید یک توضیح مختصر درباره فلاپ و شادوبن بدهیم. فلاپ و شدو بن، هر دو جزئی از جریمه‌های اینستاگرام هستند. فلاپ شدن به معنی شکست است. زمانی که فلاپ می‌شوید فقط تعداد کمی از فالوورها می‌توانند پیج شما را ببینند اما در شدوبن، برای تمام کاربران، پیج شما نمایش داده می‌شود اما در صورت استفاده از هشتگ، پست شما در نتیجه جستجوی کاربران در اکسپلور دیده نمی شوند. بنابراین اگر در تلاش هستید تا صفحه‌تان بیشتر دیده شود رعایت یک سری نکات ضروری است تا زحماتتان به هدرد نرود.

 

برای اینکه فلاپ نشوید موارد زیر را رعایت کنید.

1. کپشن مناسب و هدفمند بنویسید

همانطور که قبلا هم گفتیم کپشن خوب به غیر از اینکه به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان پیج افزایش یابند باعث می‌شود تعامل بین کاربران در کامنت بیشتر شود و همین از فلاپ شدن جلوگیری می‌کند. پس کپشن جذاب، مرتبط و چالش برانگیز در زیر پست‌هایتان فراموش نشود

 

2. فالوور واقعی داشته باشید

داشتن فالوور فیک یکی از مواردی است که اکثرمواقع به ضرر ما می‌باشد. زیرا یکی از شرط‌های اینستاگرام تعامل بین کاربران است و فالوور فیک قادر به انجام این کار نیست. به همین دلیل بهتر است از داشتن فالوورهای فیک جدا خودداری کنید.

 

3. پس از انتشار پست ویرایش نکنید

معمولا زمانی که شما پستی را منتشر می‌کنید افرادی در آن تگ می‌شوند و  یا لوکشین خاصی برای آن درنظر می‌گیرید، پست های شما برای فالوورها به نمایش گذاشته می‌شود ویا در اکسپلور می رود، حالا اگر بخواهید پست خود را ویرایش کنید، کامنت ها و نظرات افراد از بین می‌رود و همین باعث کم‌تر دیده شدن شما می‌شود. بنابراین اینستاگرام به این نتیجه می‌رسد که محتوای شما در بین کاربران طرفداری ندارد و شما فلاپ می‌شوید.

 

سخن آخر

اگر این واقعیت را بپذیریم که هر چیزی را می‌توانیم بهینه کنیم، پس اینستاگرام هم یکی از همان ابزارهایی است که از این قضیه مستثنی نیست. در واقع ما به هر آپشنی که در اینستاگرام دسترسی داشته باشیم می‌توانیم روی آن کار کنیم و آن را بهینه کنیم. بازدید پیج و افزایش فالوور اینستاگرام از موضوعات مهمی است که شما را درموفق شدن کسب و کارتان یاری می‌کند. ما در این مقاله به شما راهکارهایی گفتیم که با انجام دادن آن می‌توانید صفحه‌ی خود را ارتقا ببخشید. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.