9 راهکار ساده اما کاربردی برای افزایش سیو اینستاگرام( تا روزی 1k)

0

 

همه چیز از رقابت بین کاربران شروع می‌شود، رقابتی که در آن دیده شدن، تبدیل به بزرگ ترین دغدغه‌ی آن‌ها است. زیرا این شبکه‌ی اجتماعی صرفا یک صفحه برای انتشار عکس‌ها و ویدیوها نیست و تبدیل به یک پلتفرم بیزینس شده است. یعنی کاربران در اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند. از طرفی اینستاگرام هم هر روز یک راهبرد جدید دراین زمینه برای کاربران ایجاد می‌کند. از مهمترین مسائل برای موفق شدن در این پلتفرم، داشتن فالوور زیاد است و از طرفی یکی از راه های افزایش فالوور راه یافتن به اکسپلور است.

داستان از این قرار است که یکی از راه‌های رسیدن به اکسپلور، افزایش سیو در اینستاگرام است. این شبکه‌ی اجتماعی، الگوریتم‌های خاصی دارد و در زمینه سیو هم از این قضیه مستثنی نیست. زمانی که کاربر پستی را سیو یا لایک می‌کند توسط همین الگوریتم‌ها شناسایی می‌شود و دراکسپلور صفحه آن‌ها، موضوعاتی مرتبط با همان پست‌ها به نمایش در می‌آیند.

 

راهکارهایی برای افزایش سیو اینستاگرام

همانطور که گفته شد یکی از راه‌های سریع رسیدن به اکسپلور، افزایش سیو اینستاگرام توسط کاربران است. دراین مقاله راه‌های افزایش سیو اینستاگرام را به شما یاد می‌دهیم. فقط باید به این نکته توجه کنید که یک شبه پست‌های شما به اکسپلور نمی‌رود و باید در این زمینه صبور باشید.

 

1.مخاطبان خود را خوب بشناسید

مخاطبان خود را خوب بشناسید

اولین هدف از انتشار پست در صفحه‌ی شما باید ارتباط علایق و سلیقه‌های شما با کاربرانتان راجع به مسائل کاریتان باشد. بنابراین برای موفقیت، مهم ترین قدم شناخت فالوورهایتان است. مثلا فرض کنید صاحب یک شرکت گیمینگ هستید. اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که کشورهایی که طرفداران بیشتری دارند کدامند؟ رده‌ی سنی آن‌ها چقدر است یا آیا به بازی علاقه دارند یا خیر! پس جامعه‌ی هدف بیزینس خود را بشناسید و بسته به نوع علاقه‌مندی آن‌ها تولید محتوا کنید. مطمئن باشید به جز این که آن‌ها پست‌های شما را لایک می‌کنند حتما سیوشان هم می‌کنند تا در مواقع نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

 

2. برای افزایش سیو، با تولید محتوای خوب مخاطب را جذب کنید!

تولید محتوای خوب، نقش بسیار موثری در افزایش سیو دارد. زیرا فالوورهای شما، تنها پیج شما را فالوو ندارند بلکه چندین پیج دیگر با موضوعی مشابه را بررسی می‌کنند. بنابراین خلاقیت درتولید محتوا، شما را از بقیه رقیبانتان می‌تواند متمایز کند و در ضمن زمانی که کاربران متوجه این موضوع بشوند که تولیدمحتوای شما مختص خودتان بوده و از جای دیگر کپی نکرده اید، ارزش محتوای شما بیشتر خواهد شد و در نتیجه آن‎ها برای استفاده از محتوای شما آن‌ها را سیو می‌کنند.

 

3. حتما از پست آلبومی استفاده کنید

تجربه ثابت کرده است که پست‌های آلبومی در جذب مخاطب بهتر عمل کرده است. بنابراین اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی را انتشار دهید، آن را به صورت آلبومی منتشر کنید. معمولا پیج‌هایی که پاسخ سوالات کاربران را می‌دهند و یا پست‌هایی با محتوای متنی یا روانشناسی، از پست های آلبومی استفاده می‌کنند.

 

4. استفاده از محتوای ویدیویی

از محتوای ویدیویی بر عکس محتوای عکسی نمی‌شود اسکرین شات گرفت بنابراین اگر کاربری بخواهد از پست شما استفاده کند آن را سیو می کند. همین کار باعث افزایش سیو پست شما می‌شود.

 

5. انتشار پست‌های آموزشی یک راه عالی برای افزایش سیو پست

روش عالی افزایش سیو از طریق انتشار محنوای ویدیویی

پست آموزشی یکی از راه‌هایی است که می‌تواند یک راه عالی برای افزایش سیو پست اینستاگرام شما باشد. همانطور که می‌دانید روزانه افراد زیادی به واسطه نیازهای خود، عنوان‌های مختلفی سرچ می‌کنند تا بتوانند مطالب مختلف را یاد بگیرند و به کار ببرند. پست آموزشی مرتبط با پیج شما نیز همین کار را می‌کند. زیرا کاربران شاید با یک بار دیدن ویدیوی شما آن را یاد نگیرند بنابراین آن را سیو می‌کنند و دوباره از آن استفاده می‌کنند. پست‌هایی مثل نحوه‌ی دانلود فیلم از یوتیوب، نحوه درست کردن یک غذا یا افزایش بازدید از پست می‌تواند مثال‌های خوبی باشد که کاربران معمولا آنها را سرچ می‌کنند و در صورت لزوم حتما سیو می‌کنند.

 

6. ازتجربیات خود استفاده کنید

آن چیزی که شما واقعا آن را تجربه کرده باشید و برای مخاطبین خود بگویید قطعا در ذهن آن‌ها خواهد ماند. زیرا تجربه‌ی شخصی به مخاطب این پیام را می‌دهد که این پست صرفا برای این نیست که شما را سرگرم کند و یک پست واقعی است. بنابراین مخاطبین با پست شما ارتباط بیشتری می‌گیرند و آن‌را سیو می‌کنند. به عنوان مثال اگر تجربه‌ی شخصی سفر خود را برای آن‌ها بازگو کنید و از جاهای دیدنی آن پست بزارید قطعا کسانی هستند که آن پست را سیو کنند و به موقع به همان نقاط سفر کنند.

 

7. تصاویر اینفوگرافیک راهی هوشمندانه برای افزایش سیو اینستاگرام

تصاویر اینفوگرافیکی بیانگر مفهوم محتوای شماست

یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا مخاطب را مجذوب پست‌های خود کنید استفاده از تصاویر اینفوگرافیک است. اینفوگرافیک‌ها نوعی از تصاویر هستند که اطلاعات آن‌ها در قالب شکل و تصویر به مخاطب منتقل می‌شود. بنابراین این یک روش خلاقانه برای رساندن منظور خود به مخاطب و جذب آن است. زیرا اینفوگرافیک مسائل را در شکلی ساده تر بیان می‌کند و فهم آن برای مخاطب راحت‌تر است. بنابراین این پست‌ها را سیو می‌کنند تا از آن استفاده کنند. به عنوان مثال مقایسه دو چیز باهم یا مراحل مختلف انجام دادن کاری، از جمله مطالبی است که شرح دادنش با تصاویر اینفوگرافی جالب و مفهومی‌تر است.

 

8. محتوای خود را دنباله دار به اشتراک بگذارید

یکی از راهکارهای عالی برای افزایش سیو پست در اینستاگرام همین دنباله دار کردن محتوای شماست. زیرا به دنبال مفید بودن محتوای شما برای مخاطب، آن‌ها برای سیو کردن پست شما ترغیب می‌شوند و چون پست‌های شما ادامه دار است تشویق می‌شوند همه‌ی آن‌ها را سیو کنند تا دسترسی کامل به محتوای شما داشته باشند. مخصوصا برای پست‌هایی که محتوای آموزشی دارد این کار خیلی خوب جواب می‌دهد. به این نوع سیو کردن مجموعه یا collection  هم می‌گویند.

 

9. به مخاطبان خود سیو کردن را یادآوری کنید

یادآوری سیو پست به مخاطبان را فراموش نکنید

حتما با این موضوع در شبکه های اجتماعی برخورد کرده اید که به شما یادآوری می‌کنند این پست را لایک و سیو کنید! این موضوع تاثیر خیلی زیادی در افزایش سیو دارد و هین کار باعث می‌شود شما در اکسپلور بیشتر دیده شوید. یا خیلی از کاربران، شاید هنوز هم با موضوع سیو آشنا نیستند، بنابراین با یادآوری‌ آنها به سیو کردن، باعث می‌شوید آن‌ها سیو کردن هم یاد بگیرند. برای مثال لیستی ازبهترین فیلم‌های جدید را منتشر کنید و در کپشن آن بنویسید : “این پست را سیو کنید و بعدا در سر فرصت آن‌ها را دانلود کنید”

 

خرید پنل‌های سیو اینستاگرام

یکی از کارهایی که این روزها کاربران انجام می‌دهند خرید پنل سیو اینستاگرام است. زیرا همانطور که می‌دانید افزایش سیو، راهی است برای رسیدن به اکسپلور و درنتیجه افزایش بازدید از اینستاگرام شماست. این پنل‌ها را می‌توانید از سایت‌های مختلف بخرید و طبق بوجه‌ای که دارید مدت زمان اشتراک آن را می‌توانید تمدید کنید. کیفیت سیو،قیمت، پشتیبانی،زمان انجام و ضمانت برگشت وجه از مسائلی است که برای خرید پنل، باید به آن‌ها خوب دقت کنید.

 

حرف آخر

افزایش سیو اینستاگرام یک راه مهم برای رسیدن به اکسپلور اینستاگرام و در نتیجه بیشتر شدن بازدید پیج شماست. این را بدانید که افزایش سیو حتی از لایک و کامنت، مهم‌تر است. به همین خاطر در این مقاله تمام نکات برای بالا بردن سیو را به شما گفتیم. امیدواریم از این مقاله بتوانید استفاده لازم راببرید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.