‌بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران

0

 

معرفی روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران

دردنیای امروز، کسب درآمد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است و افراد تلاش می‌کنند با شیوه‌های متفاوت درآمدزایی کنند.با توجه به بحران‌های اخیر در کشور و تحریم ها، نرخ دلار به شدت بالا رفته است و همه‌ی هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است. طبیعتا درآمد به صورت ریالی نمی‌تواند‌‌ جوابگو باشد و بسیاری از مردم به فکر یک راهکار جدید برای یک شغل، با درآمد دلاری هستند.همچنین با بالا رفتن تورم و نرخ دلار، هر 1 دلار، در مقایسه با 1ریال ارزش بسیار بالایی دارد و کسب درآمد دلاری می تواند به نوعی سرمایه گذاری محسوب شود.در این مقاله سعی کرده‌ایم انواع راه و روش کسب درآمد دلاری را به طور مختصر به شما معرفی کنیم.

 

 چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

چگونه میتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم

روزانه فرصت‌های آنلاین و آفلاین برای کسب درآمد دلاری  وجود دارد. همه‌ی آدم‌ها می‌دانند که کسب درآمد دلاری خیلی عالی است اما راه‌های بدست آوردن آن را نمی‌دانند. همچنین باید به این نکته دقت کنید که چون این درآمدها به صورت ارز دلار است، باید حساب ارزی داشته باشید.

 

 روش‌های کسب درآمد به صورت دلاری

1-به سوالات جواب بدهید

اگر به جواب دادن به سوالات علاقه دارید و یا اطلاعاتتان راجع به مسائل پیرامونِ سوال کافی است، یک راه کسب درآمد پیش روی شماست. شما صرفا از طریق پاسخگویی به سوالات می‌توانید درآمد خیلی خوبی داشته باشید. وبسایت‌های زیادی مثل justanswer,maven,askwonderو iq هستند که در ازای پاسخگویی کاربران به سوالات، پول پرداخت می‌کنند.

یک تجربه!: در خصوص سایت askwonder باید سوالات را کامل پاسخ دهید و به نحوی سوالات را توصیف کنید، زیرا در غیر این صورت فرایند ثبت نام و پرداخت پول انجام نمی‌شود.

 

2-درآمد زایی از طریق یوتیوب و یوتیوبر شدن

یکی از راه‌های بسیار عالی برای کسب درآمد دلاری، یوتیوب است.افرادی که در یوتیوب فعالیت می‌کنند را یوتیوبر می‌گویند.خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنند که در ایران بخاطر تحریم‌ها نمی‌توانند از این راه کسب درآمد کنند. البته یک مقدار دشوار است اما شدنی است. تسویه حساب یوتیوب با شما به این صورت است که شما باید حساب ارزی داشته باشید. یا از طریق دوستان و یا آشناهایتان در خارج از کشور، حساب گوگل ادسنس با نام خودشان برای شما باز کنند. بعد از آن کافی است که فعالیت‌های شما به نام آن‌ها ثبت بشود و شما را به عنوان یکی از اعضای مدیران گروه معرفی کنند.در روش بعدی باید یک سرور مجازی تهیه کنید و یک حساب پی‌پلpaypal)) باز کنید .در هر دو روش باید حسابتان را با نام شخصی که خارج از کشور است، باز کنید و برای اینکه بتوانید از یوتیوب کسب درآمد کنید، باید حداقل هزار نفر سابسکرایب داشته باشید، در اینصورت تبلیغات را در ویدیوی خود بگنجانید و از این طریق درآمدزایی کنید.

 

3-درآمدزایی از طریق سایت‌های تولید محتوای انگلیسی

امروزه خیلی از موسسات و شرکت‌ها علاوه بر وب‌سایت‌های فارسی، دارای وب‌سایت‌های انگلیسی هم هستند. در این بنگاه‌های اقتصادی، نیاز به تولید محتوا به زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری است. بنابراین یکی از راه‌های شناخت برند، فروش و تولید محتوای زبان انگلیسی است.به عنوان مثال، اگر به سایت زومیت رفته باشید متوجه می‌شوید که این سایت در زمینه فن آوری و تکنولوژی فعالیت می‌کند و بسیاری از مطالبی که در آن وجود دارد از سایت‌هایی که محتوای انگلیسی دارند استفاده و ترجمه شده است.بنابراین اگر به فکر درآمد از این طریق هستید باید یک مترجم حرفه‌ای باشید و هر چقدر قدرت ترجمه‌ی شما بیشتر باشد می‌توانید بهتر تولید محتوا کنید و برعکس می‌توانید در سایت‌هایی فعالیت کنید که مطالب فارسی را به انگلیسی ترجمه می‌کنند. البته باید مهارت لازم را در این زمینه به دست بیاورید تا بتوانید یک محتوای جامع و ارزشمند خلق کنید.

4-کسب درآمد دلاری از طریق طراحی وب سایت‌های خارجی ،فوتوشاپ و ….

اگر فکر می‌کنید در زمینه طراحی سایت مهارت دارید، می‌توانید از طریق سایت‌های کاریابی خارجی این کار را انجام دهید و درآمد دلاری کسب کنید.همچنین اگر در زمینه کار فوتوشاپ مهارت دارید می‌توانید با کارفرماهای خارجی که برای کار فوتوشاپ آگهی کرده اند تماس بگیرید و درآمد دلاری خود را افزایش دهید.

 

5-کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس

یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید، فروش عکس در سایت است. این روزها بسیاری از کسانی که طراحی سایت و یا تولید محتوا، انجام می‌دهند طرفدار عکس‌های زیبا، الهام بخش و پرمحتوا هستند.بنابراین به عنوان یک عکاس از طریق فروش عکس‌های خود در سایت‌های خارجی می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید.

Shutterstockیکی از همین سایت‌هایی است که شما می‌توانید عکس‌های خود را در آن بفروشید و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از حق چاپ خود محافظت کنید و بعد از اینکه حقوق خود را در این سایت تعیین کردید می‌توانید در سایت عضو شوید و فعالیت خود را شروع کنید.در این سایت 20 تا 30درصد از  مبلغ عکس‌هایتان که به فروش می‌رسد را به شما پرداخت می‌کند.

6-درآمد دلاری از طریق بازارهای مالی مانند فارکس

بازارهای مالی فارکس

اگر شما اهل معامله در بازارهای معاملاتی مالی باشید، باید نام فارکس را شنیده باشید. فارکس بزرگترین بازار معاملاتی دنیاست که در آن شرکت کنندگان می‌توانند ارزهای خود را خریداری، فروش و یا معامله کنند.در این بازار هرکسی می‌تواند وارد شود اما باید از یک واسطه به نام بروکر معتبر فارکس، برای دسترسی راحت‌تر استفاده کند.در حقیقت بروکر یک شرکت کارگذاری است که دسترسی شما را به بازار فارکس راحت‌تر می‌کند.خیلی از افراد، سرمایه‌گذاری در بازار فارکس را دوست دارند زیرا در حال حاضر یکی از دسترس‌ترین بازارها برای معاملات است. فقط باید به این موضوع دقت کنید که  معاملات ارزی یک راه پر از ریسک است و شما کاملا باید آن را بلدباشید، زیرا اگر شما یک شخص بی تجربه در این زمینه هستید ممکن است دچار ضرر و زیان شوید.

7-درآمد دلاری از طریق افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) برای سایت آمازون

کسب درآمد از طریق تبلیغات برای آمازون

آمازون یک سیسم فروشگاهی آنلاین بسیار قوی است و یکی از برنامه‌های جالب در آن سیستم همکاری فروش است که افراد می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. در این سیستم به افرادی که مشتری‌ها را به سایت آمازون معرفی کنند کمیسیون تعلق می‌گیرد. هنگامی که مشتری از طریق گوگل به سایت شما رجوع می‌کند و به پیوندهای افیلیت شما کلیک می‌کند، به سایت آمازون می‌رود و به عنوان مُراجع شما، برچسب گذاری می‌شود.اگر مشتری شما از سایت آمازون خرید کند، به ازای هر 24درصد خرید، 1 درصد شما دریافت می‌کنید.

7- کسب درآمد دلاری  از طریق تبلیغات خارجی

شما در این مدل می‌توانید اهداف متفاوتی داشته باشید. این اهداف می‌توانند برای  افزایش ترافیک سایت، فروش محصولات و یا معرفی برند باشند. بنابراین بسته به هدف شما برای سرمایه گذاری‌ها، متفاوت خواهد بود. می‌توان گفت تبلیغ در گوگل تقریبا برای تمامی کسب و کارها مناسب است. این روش استفاده از ابزار گوگل ادسنس است.با استفاده از این ابزار  می‌توانید تبلیغات سایت‌های دیگر را در سایت خود قرار دهید و درآمد ارزی داشته باشید.

 8-کسب درآمد دلاری از طریق باینری آپشن

کسب درآمد از طریق باینری آپشن

 

باینری آپشن یک بازار مالی جدید و یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری است. کاربران به راحتی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند . استفاده از این سیستم مانند بورس است. این روش برای کسانی که به بورس علاقه دارند یک روش بسیار عالی است .سایت الیمپ ترید و آلپاری از جمله سایت‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها عضو شوید ودرآمد دلاری خود را داشته باشید.سایت باینری آپشن دو گذینه خرید و فروش دارد و درواقع کار شما پیش بینی سود سهام این شرکت‌ها از این خرید و فروش‌هاست.اگر شما بتوانید درست پیش بینی کنید این سایت با توجه به مبلغی که از قبل تعیین گردیده است، برای شما پول واریز می‌کند.

 

9- کسب درآمد دلاری از طریق ایردراپ

کسب درآمد از طریق ایردراپ

کی از راه‌های کسب درآمد آسان و راحت از طریق ایردراپ است . شما در این روش به هیچ حساب بانکی احتیاج ندارید. شرکت‌های زیادی وجود دارند که بر پایه ی ارز دیجیتال فعالیت میکنند و شما به راحتی بدون مهارت خاصی می‌توانید با این شرکت‌ها کار کنید . باید توجه داشته باشید که هر شرکتی قوانین مخصوص به خودش را دارد و شما با پیروی از دستوالعمل آن‌ها می‌توانید کسب درآمد دلاری خود را داشته باشید.کسب درآمد دلاری برخلاف تصور عموم مردم کار دشواری نیست. روش کار ایردراپ به اینصورت است که در ابتدا باید به سایت ایردراپ مورد نظر بروید و اپلیکیشن را دانلود کنید. سپس باید به دوستان و آشنایان خود ایردراپ را معرفی کنید که در نهایت به مجموع فعالیت‌های شما و دوستانتان امتیازاتی تعلق می‌گیرد و در پایان روز، معادل این امتیازات ارز دیجیتال به حسابتان وارد می‌شود.

10-کسب درآمد دلاری از طریق فروش قالب و افزونه‌های وردپرس

فروش قالب و افزونه های وردپرس

 

فروش قالب و افزونه‌های وردپرس یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری است. از مارکت‌های جهانی می‌توان به envato,themeforest و codecanyon اشاره کرد.در این مارکت‌ها کاربران می‌توانند محصولات وردپرسیشان را به فروش بگذارند، به همین دلیل منبع بزرگی از محصولات وردپرس و قالب‌ها را در اختیار دارند. تحریم شدن ایران توسط این سایت‌ها، بزرگ‌ترین مشکلی است که وجود دارد و اگر تشخیص بدهند اکانت شما از ایران است به سرعت شما بلاک می‌شوید.بنابراین اگر بتوانید یک راه فرار برای این معضل پیدا کنید می‌توانید به درآمدهای خیلی بالایی برسید.

می‌توانیم اینگونه نتیجه گیری کنیم که :

این روزها با توجه به نرخ بالای بیکاری و تورم، بسیاری از آدم‌ها به فکر درآمدهای دلاری میافتند. در درجه‌ی اول، بر خلاف کسانی که فکر می‌کنند کسب درآمد دلاری در ایران کار سختی است باید بگوییم این کار شدنی است. ممکن است کسانی که در ایران به این گونه فعالیت‌ها می‌پردازند به مشکل بر بخورند، مثلا کار کردن با یوتیوب برای کسانی که حساب ارزی ندارند یا دوستان و اقوام آن‌ها خارج از کشور نیستند، می‌تواند مشکل ساز باشد اما در کل کسب درآمد دلاری کار پیچیده ای نیست و فقط نیاز به کشف استعداد و علاقه دارد .این مقاله به طور خلاصه به معرفی کسب و کارهای دلاری پرداخته است. امیدواریم اطلاعات لازم را برای شما فراهم کرده باشیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.