بدون تخفیف از مکتب خونه خرید نکن

0

با رشد پلتفرم‌های آموزش مجازی، همه افراد با هر میزان از مشغله کاری و از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند از خدمات آموزش آنلاین استفاده کنند. در میان این پلتفرم‌ها مکتب خونه نامی آشنا است که با عنوان بزرگ‌ترین رسانه آموزش آنلاین در ایران شناخته می‌شود. در سایت این مجموعه می‌توانید هر دوره‌ آموزشی مورد نیاز خود را از نرم‌افزار و زبان‌های خارجی تا زمینه‌های فنی، کسب‌وکار و مهارت‌های زندگی انتخاب کنید. استفاده از کد تخفیف مکتب خونه بهترین روش برای کاهش هزینه‌های خرید این دوره‌ها است.

معرفی مکتب خونه

مکتبخونه (maktabkhooneh) بزرگ‌ترین رسانه آموزش آنلاین در کشور است. این مجموعه در مدت بیش از ده سال توانسته است که تنوع دوره‌های خود را به حدی برساند که در هیچ مجموعه مشابهی شاهد آن نیستیم. این مجموعه همچنین همکاری نزدیکی با موسسات علمی و دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شریف دارد.

اگر به‌دنبال دوره‌های آموزش آنلاین با مدرک آموزشی معتبر هستید، مکتب خونه یک انتخاب ایده‌آل برای شما است. برای مثال شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های این سایت، رزومه آموزشی یا مهارتی خود را برای اشتغال آسان یا ترفیع شغلی تقویت کنید.

برخی از دوره‌های متنوع این مجموعه را با هم مرور می‌کنیم:

  • دوره‌های نقاشی مانند نقاشی دیجیتال، نقاشی کودکان و نوجوانان، رنگ روغن و سیاه‌قلم
  • دوره‌های عکاسی صنعتی، دیجیتال، با موبایل و …
  • دوره‌های فنی مانند آموزش تعمیرات موبایل، برق ساختمان و PLC
  • دوره‌های مهارت زبان بدن، تندخوانی، تفکر خلاق و …
  • انواع دوره‌های مدیریتی مانند مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت عملیات و …
  • دوره‌های ربان‌های خارجی و آمادگی برای آزمون‌های زبان بین‌المللی

مزایای استفاده از کد تخفیف مکتب خونه

مجموعه مکتب خونه برای برگزاری دوره‌های خود از برترین استادان و مشاهیر علمی هر حوزه استفاده می‌کند. بنابراین با استفاده از کد تخفیف مکتب خونه می‌توانید در دوره‌های این اساتید برتر ایران با کمترین هزینه ممکن ثبت نام کنید. همچنین به‌دلیل آنلاین بودن این دوره‌های هزینه‌های رفت‌وآمد به کلاس‌های حضوری را نمی‌پردازید و از هر شهر و منطقه از ایران و حتی از خارج از کشور می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید.

انواع کدهای تخفیف مکتب خونه

پلتفرم مکتبخونه برای جذب فراگیران بیشتر کدهای تخفیف متنوعی را در بازه‌های زمانی مختلف ارائه می‌دهد. از جمله محبوب‌ترین این کدها می‌توان از کدهای تخفیف خرید اولین دوره آموزشی نام برد. این کدها همچنین گاهی برای زمینه‌های خاص مانند دوره‌های زبان خارجی، دوره‌های دروس دانشگاهی خاص، دوره‌های استادان نامدار و … ارائه می‌شوند.

برخی از انواع کدهای تخفیف مکتب خونه را با هم مرور می‌کنیم:

  • کد تخفیف خرید اول مکتب خونه
  • کد تخفیف مکتب خونه 20 درصدی
  • کد تخفیف تمدید دوره مکتب خونه
  • کد تخفیف درصدی کلاس درس دانشگاه‌های برتر ایران
  • کد تخفیف تخصص های مکتب خونه
  • کد تخفیف برای دانلود رایگان دوره های مکتب خونه

ارتقا دانش و مهارت با کمترین هزینه با دریافت کد تخفیف مکتبخونه

تفاوتی ندارد که به دنبال چه دانش و مهارتی باشید؛ مکتبخونه بهترین دوره‌ها را در همان زمینه برگزار می‌کند. برای کاهش هزینه شرکت در این دوره‌ها نیز کافی است کد تخفیف را از معتبرترین سایت کد تخفیف دریافت کنید. سپس می‌توانید در زمان خرید دوره، کد را وارد کنید تا تخفیف مورد نظر برای شما اعمال شود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.