خرید مستقیم ps5 از فروشگاه معتبر با قیمت مناسب

0

اگر قصد خرید مستقیم ps5  را دارید حتما از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه‌های معتبر که به صورت تخصصی در زمینه‌ فروش کنسول بازی فعالیت می‌کنند این دستگاه را با ارائه گارانتی و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌نمایند. در این مقاله  سعی کردیم به نکاتی اشاره کنیم تا شما را در خرید مستقیم ps5  از فروشگاه معتبر با قیمت مناسب کمک نماییم.

مهم ترین نکات خرید ps5  استاندارد

هنگام خرید ps5 باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

  • اولین قدم برای خرید کنسول بازی ps5 این است که یک فروشگاه معتبر پیدا کنید.  در بخش بعدی شما را بیشتر در انتخاب یک فروشگاه معتبر کمک میکنیم.
  • قیمت دستگاه ps5 یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه فرمایید. حتما قبل از خرید قیمت دستگاه مورد نظر را در سایت‌های مختلف بررسی کنید.
  • اگر قصد خرید آنلاین کنسول بازی را دارید حتما به زمان ارسال توجه کنید. شاید زمان ارسال مسأله مهمی به نظر نرسد اما ارسال در کوتاه زمان نشانه معتبر بودن فروشگاه می‌باشد.
  • کنسول بازی ps5 به صورت دیجیتال یا استاندارد در بازار عرضه می‌شود. این دو نسخه‌ کاملا به هم شبیه هستند و تنها تفاوت آنها در دیسک خور بودن آنها است.  حرف A  نشانه نسخه دیسک خور و حرف B  نشانه نسخه دیجیتال می‌باشد.

 

چگونه یک  فروشگاه معتبر جهت خرید مستقیم  ps5  پیدا کنیم؟

جهت خرید ps5   می‌توانید به صورت آنلاین یا مراجعه حضوری اینکار را انجام دهید. البته امروزه خرید آنلاین محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارد و به همین دلیل اکثر فروشگاه‌های معتبر جهت رفاه حال مشتریان امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده‌اند. برای داشتن تجربه یک خرید خوب حتما به نکات زیر هنگام انتخاب فروشگاه جهت  خرید کنسولps5  توجه کنید.

 داشتن نماد الکترونیک

داشتن نماد الکترونیک یکی از مواردی است که باید هنگام انتخاب فروشگاه جهت خرید کنسول بازی ps5  توجه کنید. نماد الکترونیک نشان‌دهنده اعتبار یک سایت است و توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به فروشگاه‌های معتبر اعطا می‌گردد. هم چنین در صورت هر گونه مشکلی میتوانید به صورت قانونی پیگیری کنید. معمولا نماد الکترونیک در پایین صفحه سایت  درج شده است. همچنین در خرید آنلاین به داشتن SSL و درگاه پرداخت بانکهای رسمی کشور نیز توجه کنید.

ارائه گارانتی

یکی از نکات مهم هنگام خرید ps5  از فروشگاه معتبر این است که حتما به مسأله  داشتن گارانتی توجه داشته باشید. داشتن گارانتی این مزیت را دارد که در صورت خراب شدن کنسول بازی در یک بازده زمانی مشخص می‌توانید آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تعمیر کنید. پس جهت تهیه این کنسول بازی حتما از وبسایتی خرید خود را انجام دهید که گارانتی معتبر داشته باشد.

ارائه خدمات اضافه به مشتری

با خرید ps5  از فروشگاه معتبر می‌توانید خدمات اضافه دریافت کنید. به عنوان مثال نصب بازی روی کنسول یکی خدماتی است که فروشگاه‌های معتبر ارائه می‌دهند. نصب بازی روی ps5  این مزیت را دارد که بعد از تحویل گرفتن می‌توانید بدون صرف وقت برای نصب بازی، شروع به بازی کردن کنید.

امکان انتخاب ریجن کنسول

با خرید مستقیم ps5   از فروشگاه معتبر با قیمت مناسب امکان انتخاب ریجن کنسول فراهم می‌شود. به عنوان مثال ممکن است ریجن آسیا در مقایسه با ریجن اروپا دارای محدودیت‌هایی باشد. در واقع هر ریجن ویژگی‌های مخصوص به خودشان دارد و شما می‌توانید با توجه به نیازتان انتخاب خود را انجام دهید. برخی از فروشگاه‌های معتبر امکان انتخاب ریجن کنسول را به مشتری می‌دهند. توجه داشته باشید اگر امکان انتخاب وجود نداشت حتما در مورد ریجن مورد نظر تحقیق کنید.

ارائه قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا

کنسول بازی ps5  با قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد دلیل آن هم این است که برخی از فروشندگان برای افزایش سوددهی خود این کنسول را با قیمت بیشتری می‌فروشند. شما با خرید از  فروشگاه‌های معتبر نه‌تنها میتوانید این دستگاه را با قیمت معقول تهیه کنید بلکه ممکن است تخفیفات ویژه‌ای هم برایتان در نظر گرفته شود.

داشتن دفتر مرکزی برای مراجعه حضوری

با اینکه امروزه خرید آنلاین بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است اما هنگام انتخاب فروشگاه معتبر حتما به داشتن یک دفتر مرکزی جهت مراجعه حضوری هم توجه کنید. وجود یک دفتر مرکزی نشانه معتبر بودن آن فروشگاه می‌باشد.

خرید مستقیم ps5  از خانه سونی

جهت خرید مستقیم ps5  از فروشگاه‌ معتبر با قیمت مناسب، خانه سونی بهترین انتخاب خواهد بود. در این فروشگاه جدیدترین و بروز محصولات اصل سونی با قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه می‌شود. از خدمات ویژه این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال سریع به سرتاسر کشور

شما با خرید آنلاین کنسول بازی و لوازم جانبیps5 از این فروشگاه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. شما در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

بیمه رایگان محصولات تا درب محل

تمام محصولات خریداری شده توسط این فروشگاه تا زمان رسیدن به دست مشتری بیمه می‌شوند.

داشتن خدمات پس از فروش

با خرید کنسول بازی پی اس 5 می‌توانید از خدمات پیش از فروش ۲۳ ماهه این فروشگاه بهره‌مند شوید.

نصب رایگان

محصولات خریداری‌شده از خانه سونی، به صورت رایگان در محل مورد نظر شما نصب می‌شوند.

48 ساعت ضمانت تعویض

درصورتی که بعد از تحویل و نصب دستگاه متوجه مشکلی در آن شدید تا ۴۸ ساعت امکان تعویض آن وجود دارد.

امکان پرداخت در محل

یکی از خدمات ویژه این مجموعه امکان پرداخت در محل است. مشتریان بعد از دریافت محصول  و مطمئن شدن از سالم بودن آن می‌توانند هزینه آن را پرداخت کنند.

تضمین اصالت کالا

خانه سونی به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های رسمی سونی در ایران تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان عرضه می‌کند. خریداران می‌توانند به وبسایت رسمی سونی مراجعه کنند و با وارد کردن کد محصول از اصل بودن مطمئن شوند.

مشاوره رایگان

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظرتان تردید دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. مشاوران خبره این مجموعه شما را برای داشتن یک خرید مطمئن و خوب راهنمایی می‌کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.