مقایسه آیفون ۱۳ و گوگل پیکسل 6A

0

می‌دانیم که گوگل پیکسل 6A در کنفرانس I/O 2022  این کمپانی معرفی شده بود. این گوشی یک محصول میان‌‌رده عالی مناسب برای کسانی است که به دنبال تجربه خاصی از کمپانی گوگل هستند. اگر یک گوگل پیکسل 6A خریداری می‌کنید، فراموش نکنید که یک کیس هم برای آن تهیه کنید. چرا که برای امنیت آن بهتر است. اگر به گوشی‌های هوشمند ۶ اینچی نگاهی بیندازیم، قیمت آیفون 13 می‌تواند هم راستا با این گوشی هوشمند باشد. این دو دستگاه بسیار متفاوت هستند. از این گذشته، یکی از آن‌ها در رده میان‌رده بوده و دیگری در رده بالارده قرار دارد.

علاوه بر این، یکی از آن‌ها سیستم‌عامل اندروید و دیگری سیستم‌عامل اختصاصی خود اپل را دارد. گزینه iOS یقینا محدودتر بوده و اندروید می‌تواند تنوع بیشتری از سرویس‌ها را برای شما داشته باشد. مخصوصا اینکه سازنده هر دو پلتفرم و گوشی گوگل پیکسل 6A یکی هستند. یکی از جنبه‌های مهمی که قبل از تعهد به گوشی هوشمند جدید در نظر گرفته شده است، طراحی و ساخت آن است. خرید یک فناوری شکننده یا زشت به نظر می‌رسد که نمی‌تواند هوشمندانه‌ترین ایده ممکن باشد. ما تایید می‌کنیم که طراحی یک موضوع ذهنی است و در بیشتر موارد، مشاهدات عینی مخاطبین هم یکسان بوده است.

طراحی عالی گوشی‌ها

پیکسل 6A گوگل از بدنه پشتی پلاستیکی استفاده می‌کند و این در جالی است که آیفون ۱۳ به یک شیشه با سطح بالاتر مجهر شده است. علاوه بر این، گوشی گوگل تنها در سه رنگ به بازار عرضه شده و با پرداخت قیمت آیفون 13 هم می‌توانید به ۶ رنگ دسترسی پیدا کنید. بنابراین، احتمالا سطح رضایت شما از گوشی اپل بیشتر از گذشته خواهد بود. هر دو گوشی پیکسل 6A و آیفون ۱۳ از یک سیستم دوربین پشتی دو گانه استفاده می‌کنند و البته که تنظیم لنزها در هر دو دستگاه متفاوت است. کدام یک از دو سیستم دوربین بهتر به نظر می‌رسند و این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه ماجرا این است که آیفون نسبت به پیکسل طراحی نازک‌تری دارد.

بنابراین، به‌دلیل کیفیت ساخت و تنوع رنگ، آیفون ۱۳ اپل در این دور می‌توانند بهتر از گوگل پیکسل 6A باشد. بیاد داشته باشید که همین طراحی مشابه با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس هم در اختیار شما خواهد بود. هر شرکت سعی می‌کند که از دوربین ناچ عبور عبور کرده و صفحه نمایش را با طراحی آزادانه‌تری طراحی کند. گوشی‌ها به طراحی صفحه نمایش با حاشیه‌های نازک‌تر علاقه دارند و هنوز هم چنین شرایطی وجود دارد. هر دو گوشی پیکسل 6A گوگل و آیفون ۱۳ دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با حاشیه‌های نازک هستند. طراحی لبه به لبه هنگام تماشای محتوا، سبب می‌شود که تجربه مشاهده همه جانبه‌تری را داشته باشید.

بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس

بیاد داشته باشید که برای خرید بهترین گوشی اپل در سال گذشته، هنوز هم آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند عالی‌ترین گزینه برای شما باشد. این گوشی همراه با صفحه نمایش جدید با فناوری پروموشن، بسیار بهتر از نسخه پایه این سری همراه شده است و یقینا گوگل پیکسل 6A هم حرفی برای گفتن در برابر آن نخواهد داشت. بیاد داشته باشید که فناوری پروموشن سبب می‌شود که نرخ تازه سازی بین ۱۰ الی ۱۲۰ هرتز متغیر باشد و در کنار اسکرول نرم و روان در صفحات و شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید مصرف باتری را نیز کنترل کنید. با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌توانید به ماژول دوربین سه گانه هم دسترسی پیدا کنید که همچنان لنز اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

در بررسی قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌بینیم که گوشی به تراشه A15 مجهز شده است و نسبت به همین تراشه در مدل پایه، یک هسته گرافیکی بیشتر به همراه دارد و می‌توانید هنگام بازی و ادیت و تبدیل فیلم شرایط بهتری را تجربه کنید. نسخه پایه آیفون ۱۳ وضوح پیکسل بالاتری نسبت به پیکسل 6A دارد. با این حال، با توجه به اینکه این یک تفاوت جزئی است، به احتمال زیاد روی نحوه استفاده یا دیدن گوشی هوشمند شما تاثیر خواهد گذاشت و می‌توانید به آن اعتماد کنید. بزرگ‌ترین تفاوت ماجرا در نوع ناچ است. آیفون ۱۳ شکاف‌های دیگری هم داشته و از TrueDepth هم برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌کند.

خرید آیفون ۱۳ از سایت بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی محصولات اپل مانند سری آیفون ۱۳ را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. می‌توانید از سایت بازرگانی سیب، اقدام به بررسی قیمت آیفون 13 و قیمت آیفون 13 پرو مکس کرده و با تعیین پیش پرداخت و تعداد اقساط ماهیانه بین ۳ الی ۱۲ ماه، خرید خود را تنها در عرض ۴۵ دقیقه در فروشگاه نهایی کنید. سایر محصولات اپل مانند اپل واچ و آیپد هم در سایت ارائه شده و می‌توانید نسخه‌های مختلف آن را به راحتی خریداری کنید. این خرید شما همراه با برنامه ریزی مالی دقیق‌تری بوده و یقینا برای محصولات گران‌قیمت اپل می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

منبع apple

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.