چاپ تقویم رومیزی ارزان در ایران امروز

0

چاپ تقویم رومیزی ارزان را با ایران امروز تجربه کنید. ایران امروز مجموعه‌ای است که به چاپ انواع تقویم رومیزی و سررسید می‌پردازد. شما می‌توانید جهت خرید و سفارش طراحی تقویم مورد نظر خود به سایت ایران امروز و کارشناسان آن مراجعه کنید.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما خوانندگان محترم با نحوه سفارش و چاپ تقویم رومیزی ارزان ایران امروز به طور مختصر به معرفی تقویم‌های رومیزی آن می‌پردازیم:

فروش تقویم رومیزی پایه‌دار

از پرطرف‌دارترین تقویم‌های رومیزی، تقویم رومیزی پایه‌دار است. تقویم‌های رومیزی پایه‌دار خود به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند:

  1. تقویم‌هایی که سه پایه دارند.
  2. تقویم‌هایی که چهار پایه دارند.

شما می‌توانید بسته به سلیقه و علاقه خود هر یک از این تقویم‌ها را به راحتی و با قیمت ارزان از سایت ایران امروز بخرید یا آنکه به مرکز فروش تقویم رومیزی ایران امروز مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید سفارش طرح خود را بدهید و چاپ تقویم رومیزی ارزان را با ایران امروز تجربه کنید.

قیمت تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری، همان تقویم‌هایی هستند که اغلب بر روی میز کار قرار می‌گیرند. این تقویم‌ها به صورت روز شمار هستند و در ابعاد کوچک بر روی پایه فلزی پانچ یا پایه پلاستیکی یا پایه چوبی قرار می‌گیرند. از این‌سو، فضای کمی را روی میز اشغال می‌کنند. اگر این نوع تقویم مد نظر شما است، می‌توانید آن را از ایران امروز به راحتی و با ضمانت کیفیت از سوی ما بخرید.

ایران امروز امکان چاپ تقویم رومیزی تعداد کم نیز فراهم کرده است. بدین معنا که شما می‌توانید سفارشات کم خود را نیز برای چاپ تقویم به ایران امروز بسپارید. از سوی دیگر، قیمت تقویم رومیزی اداری در ایران امروز به نسبت سایر مکان‌ها، به‌صرفه‌تر است. بنابراین توصیه ما این است که اگر قصد خرید تقویم رومیزی اداری یا چاپ آن را دارید، از ایران امروز، همین امروز خرید کنید.

چاپ تقویم نیز در این سایت با شعار چاپ تقویم رومیزی ارزان، رونق دارد. 

تقویم رومیزی فانتزی

نوع دیگری از تقویم‌های رومیزی ایران امروز، تقویم‌های رومیزی فانتزی هستند. در این نوع از تقویم‌ها ضروری است تا به چاپ دیجیتال تقویم رومیزی پرداخته شود. این تقویم‌ها اغلب ظاهری شکیل و جذاب دارند که هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. اگر شما قصد تبلیغ کسب و کار خود بر روی تقویم را دارید، به نظر این نوع تقویم در بین سایر تقویم‌های رومیزی و سررسیدها بیشتر می‌تواند با ظاهر جذاب خود جامعه هدف را جذب کند. اگر شما قصد خرید تقویم رومیزی فانتزی را دارید، ایران امروز با ارائه انواع تقویم‌های رومیزی فانتزی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همچنین می‌توانید طرح موردنظر خود را به ایران امروز سفارش دهید و تجربه یک چاپ تقویم رومیزی ارزان را در زندگی خود تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

تقویم رومیزی یادداشت دار

تقویم رومیزی یادداشت دار نوع دیگری از تقویم‌های رومیزی است که به دلیل داشتن فضایی برای یادداشت برداری، بسیار نزد افراد پر مشغله محبوب است. به عبارتی این نوع تقویم علاوه بر اینکه نقش یک تقویم را برای افراد داشته باشد، می‌تواند به عنوان دفترچه یادداشت نیز کاربردی باشد. بنابراین شما می‌توانید از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت نیز بهره ببرید. برای سفارش این محصول شما می‌توانید به سایت ایران امروز یا کارشناسان فروش مراجعه کنید. همچنین برای چاپ تقویم رومیزی یادداشتی مختص خود، می‌توانید به ایران امروز اعتماد کرده و تجربه چاپ تقویم رومیزی ارزان را در خاطرات خود ماندگار کنید.

تقویم رومیزی زیردستی

تقویم‌های رومیزی زیردستی همان طور که از اسمشان پیداست، تقویم‌هایی هستند که افراد معمولاً در زیردست خود از آنها بهره می‌گیرند. سایز این تقویم‌های رومیزی معمولاً 30*50 و 45*30 است که به صورت هفته شمار به چاپ می‌رسند. تقویم‌های رومیزی زیر دستی اغلب دارای 52 برگ است و بر پایه‌ای از جنس مقوایی با روکش گالینگور یا چرم قرار داده می‌شوند. اگر چنانچه قصد خرید این تقویم را دارید و به دنبال مارکی می‌گردید که ارزان قیمت باشد، ما به شما تقویم ایران امروز را پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت تقویم رومیزی 1402 بسیار ارزان و مناسب شما است. شما حتی می‌توانید درخواست چاپ اختصاصی را بدهید و از چاپ تقویم رومیزی ارزان خود لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.