خرید لنز رنگی کاملا طبیعی با قیمت استثنایی

0

خرید لنز رنگی کاملا طبیعی با قیمت استثنایی

خرید لنز رنگی چشم گزینه بسیار خوبی برای ایجاد تغییرات زیبا در چشم و قیافه است. تغییر رنگ چشم با استفاده از لنز خیلی سخت نیست؛ البته به شرط اینکه لنز رنگی مناسب چشم خود را خریداری کنید. رنگ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند ظاهر شما را به ستاره‌های سینمای جهان یا مدل‌های مشهور شبیه کنند. برای اینکه در روزهای مهم زندگی‌تان همچون یک ستاره بدرخشید، با ما همراه شوید و با انواع لنز چشم‌ رنگی طبیعی دیدآور آشنا شوید.

 

انتخاب و خرید لنز رنگی چشم

اگر شما هم تصمیم گرفتید که با خرید لنز رنگی چشم تغییر قابل ملاحظه‌ای در چشمان خود ایجاد کنید، اول سه گروه تناژ رنگی گرم، تناژ رنگی سرد و لنزهای با رنگ خنثی را بشناسید. سپس تصمیم بگیرید که کدام یک از لنزها بیشتر به چهره شما می‌آید. همچنین شما می‌توانید از بین رنگ چشم‌های طبیعی یا فانتزی هرکدام که با ظاهر یا موقعیت تناسب بیشتری داشته باشد را انتخاب کنید. در هر صورت انتخاب با خودتان است؛ اما برای یک چهره مناسب و جالب توجه بهتر است که بسته به موقعیت و شرایط ظاهری از لنز مناسب استفاده کنید.

 

images_1675934165_63e4b9d5ca24d.png

 

بهترین رنگ لنز برای موقعیت‌های مختلف

لنزهایی با رنگ چشم طبیعی در بازار موجود هستند که تغییرات آنچنانی در ظاهر ایجاد نمی‌کنند؛ اما همچنان در زیبایی چهره و چشم تأثیر به‌سزایی دارند. لنز رنگی طبیعی برای محیط‌های کاری و تحصیلی گزینه‌ بسیار خوبی است؛ اما اگر قصد دارید در جشن عروسی یا یک میهمانی چهره خاص‌تری داشته باشید، حتما یک لنز طوسی سبز جلوه‌ خاصی را از شما نمایان خواهد کرد.

اگر می‌خواهید یک انتخاب خوب داشته باشید؛ حتما هنگام خرید لنز رنگی چشم به قابلیت مات و براق‌کننده‌ بودن لنز هم توجه داشته باشید. در دسته‌بندی لنزها به مات و براق دو گروه لنزهای رنگی مدت‌دار و تقویت‌کننده نیز وجود دارند.

همچنان همراهمان بمانید و با رنگ‌های پر فروش لنز رنگی چشم از جمله رنگ لنز طوسی سبز آشنا شوید. طیف رنگی لنزهای سایت دیدآور بسیار متنوع است و برای هر شخص با هر ظاهر، سلیقه و بودجه‌ای حتما یک گزینه مناسب وجود دارد؛ اما قبل از آن بد نیست در خصوص یکی از بهترین برندهای لنز چشم نیز اطلاعاتی داشته باشید.

 

بهترین برند لنز چشم

توجه داشته باشید که انواع لنزهای چشم با برندهای متعددی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر یکی از برندهای پرطرفدار و با کیفیت برند توینکل (Twinkle) است که محصولات باکیفیت و قیمت مناسبی را به مصرف‌کننده عرضه می‌کند.

لنزهای توینکل توسط کره جنوبی و با استفاده از مواد ضد حساسیت تولید می‌شوند. عمر مفید این محصول یک سال است. البته در هنگام خرید لنز رنگی چشم باید علاوه بر عمر مفید لنز به تاریخ انقضای لنز نیز توجه داشته باشید. در صورت انقضای تاریخ مصرف لنزها حتی در صورت پلمپ بودن نیز نباید استفاده شوند.

برند توینکل لنزهای رنگی باکیفیتی را در طیف رنگی بسیار متنوع از جمله لنزهای آبی اقیانوسی، خاکستری فیلی، شکلاتی بدون دور، قهوه خاکستری، لنز طوسی سبز، مشکی رویال، آبی خاص، سبز لیمویی، طوسی سبز بدون دور، زیتونی عسلی و خاکستری عسلی، برنز خاکی و تولید کرده است. تمامی این رنگ‌ها از کیفیت ساخت و قیمت مناسب برخوردار هستند. شما می‌توانید بسته به بودجه و سلیقه نسبت به خرید هر کدام از موارد فوق‌الذکر به وبسایت فروش لنز رنگی مراجعه و یا با شماره 09199023402 تماس بگیرید و مناسب‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

images_1675934165_63e4b9d5e16bb.png

خوش‌رنگ‌ترین لنز چشم

لنزهای رنگی متنوعی وجود دارد که ممکن است شما بیشتر آن‌ها را امتحان کرده باشید. اینکه کدام یک از این لنزها بیشتر به صورت شما می‌نشیند و به اصطلاح به شما می‌آید، کاملا به نظر خودتان بستگی دارد. برای هر میکاپ و رنگ مو لنز متناسب با آن را انتخاب کنید.

به ‌طور کلی یکی از رنگ‌هایی که بیشتر افراد طرفدار آن هستد، لنز طوسی سبز و لنز طوسی سبز بدون دور است. این رنگ طرفداران زیادی دارد، حتی برای کسانی با رنگ‌ چشم خیلی تیره دارند جلوه زیبایی خواهد داشت. لنزهای طوسی سبز برند توینکل از زمان باز شدن پلمپ بسته‌بندی تا یک سال قابل استفاده هستند.

ویژگی‌های لنز طوسی سبز برند توینکل

همانطور که ذکر کردیم کیفیت ساخت لنز رنگی توینکل بسیار بالاست و در عین حال قیمت مناسبی دارد. در صورتی که قصد خرید لنز طوسی سبز یا لنز طوسی سبز بدون دور را دارید، بهتر است با ویژگی‌های این محصول آشنا باشید.

لنز چشم رنگی طوسی سبز Twinkle دارای قدرت آبرسانی 44% است. بر همین اساس مانع از خشک شدن چشم در هنگام استفاده خواهد شد. این محصول از بیس کرو و دیامتر استاندارد (B.C:8.6) و (Dia:14) برخوردار است. تناژ رنگی این لنز متوسط رو به بالا با دور ملایم (Limbal) یا مشکی است.

images_1675934165_63e4b9d5e7c78.jpg

قیمت لنز رنگی

عوامل متعددی از قبیل، تاریخ مصرف لنز، برند لنز و کیفیت متریال مورد استفاده در تهیه آن بر قیمت لنز رنگی تأثیر می‌گذارند. مسلماً قیمت لنز رنگی دائمی با لنز رنگی سالانه یا لنزهای یکبار مصرف و روزانه فرق دارد. همچنین رنگ لنز چشم تا حدودی بر قیمت لنز تأثیرگذار است.

خرید لنز چشم رنگی از سایت

خرید آنلاین لنز رنگی یکی از روش‌های خرید لنز چشم است. البته باید حواستان باشد که لنز چشم محصول حساسی است و باید با دقت و حساسیت زیادی خریداری شود؛ بنابراین در هنگام خرید لنز رنگی یا هر نوع لنز دیگری حتماً به اعتبار فروشنده توجه داشته باشید و از خرید لنزهای بی‌کیفیت و قیمت پایین خودداری کنید.

کلام پایانی

لنزهای رنگی یک محصول آرایشی بسیار کاربردی برای تغییر و زیباتر نشان دادن چهره هستند. شما می‌توانید با استفاده از یک لنز رنگی چشم طبیعی تغییر نامحسوسی در چهره خود ایجاد کنید؛ یا اینکه رنگ‌‌های فانتز‌ی‌تر را انتخاب کنید.

برای خرید آنلاین لنز رنگی بهتر است به سایت‌هایی مراجعه کنید که زیباترین، متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین لنزهای رنگی چشم را در اختیار شما بگذارد. تنوع محصولات به شما این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت و با هر سلیقه و نیازی یک لنز مناسب برای خود خریداری کنید. همچنین میتوانید به اینستاگرم شرکت اپتیک دیدآور به نشانی @didavar_co سر بزنید و تست انواع رنگهای لنز را مشاهده نمایید

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.