خرید بهترین انواع پودر پروتئین وی اصل از داروخانه آنلاین صبا

0

به نقل از داروخانه آنلاین صبا : پروتئین وی، مکملی شناخته شده و ضروری برای ورزشکاران و بدنسازان است. بسیاری از افراد، مخالف مصرف پروتئین‌های ورزشی به دلیل عوارض بالای آن‌ها، هستند. اما باید بدانید که، به منظور افزایش سرعت و حجم عضله‌سازی، باید از انواع مکمل‌های ورزشی استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر پروتئین‌های وی را مطابق با برنامه غذایی مصرف کنید، هیچ عارضه‌ای به همراه نخواهند داشت.

برای تولید پودر پروتئین وی، از فرایندهای تغلیظ آب پنیر و شیر گاو استفاده می‌کنند. از این جهت اگر به لاکتوز شیر گاو حساسیت دارید، حتما مکمل‌های پروتئینی گیاهی یا پروتئین‌های وی ایزوله را خریداری کنید.

پود پروتئین وی ایزوله، از جمله مکمل‌های بدون لاکتوز است که بیش­ترین غلظت پروتئین را دارد. علاوه بر این، پروتئین‌های وی در دو نوع دیگر به نام‌های هیدرولیز شده و کنسانتره نیز به فروش می‌رسند که هر کدام از آن‌ها خواص منحصر به فردی دارند.

برای این که بتوانید بهترین پروتئین وی را خریداری کنید، باید به فاکتور‌های خاصی توجه نمایید. نخستین فاکتور برای انتخاب بهترین مکمل وی، توجه به نیازهای بدن است. شما باید بدانید که بدنتان به چه میزان پروتئین، کربوهیدرات یا چربی نیاز دارد. بدین ترتیب می‌توانید با انتخاب یک مکمل مناسب، علاوه بر برطرف کردن نیاز‌های بدنی، سلامت و تناسب اندام خود را نیز تضمین نمایید.

پروتئین‌های وی، سرشار از آمینو اسیدهای حیاتی برای بدن هستند و مقدار قابل توجهی ویتامین و مواد مغذی دارند. البته امروزه به دلیل تنوع بالای این مکمل‌های پروتئینی، خرید آن‌ها یک مسیر پرچالش برای ورزشکاران است. قبل از خرید این محصول، حتما از در مورد برند آن تحقیق کنید و نسبت به اصالت کالا مطمئن شوید.

همچنین توجه داشته باشید که تمام مکمل‌های ورزشی، دارای پلمپ و بارکد هستند. در صورتی که پلمپ محصول مورد نظر باز شده بود، از خریداری آن اجتناب نمایید. همچنین این مکمل‌ها را حتما از مراکز و داروخانه‌های معتبر خریداری کنید. با خرید پروتئین وی از داروخانه آنلاین صبا، از تخفیفات ویژه و هیجان‌انگیز، بهره‌مند خواهید شد.

خرید پروتئین وی از داروخانه آنلاین صبا

 

راهنمای خرید پروتئین وی از سایت داروخانه اینترنتی صبا

خرید کراتین اصل و پروتئین وی اصل، دو مکمل جادویی برای عضله‌سازی در دوره حجم و کات هستند. در بین این دو مکمل، پروتئین وی محبوبیت بیشتری در بین ورزشکاران، بدنسازان و وزنه‌برداران دارد.

زیرا این مکمل، نوعی پروتئین حیوانی است و علاوه بر افزایش حجم عضلات، کالری لازم برای انجام ورزش‌های سنگین را نیز تأمین خواهد کرد. میزان لاکتوز موجود در پروتئین وی، بسیار اندک است. امروزه این مکمل، به عنوان بهترین پروتئین مورد نیاز ورزشکاران در جهان شناخته می‌شود.

به همین دلیل برندهای متعددی نسبت به تولید آن اقدام کرده‌اند که این امر موجب سردرگمی خریداران برای انتخاب بهترین نوع پروتئین وی می‌شود. از این جهت متخصصان و کارشناسان تغذیه داروخانه صبا، راهنمایی جامع و کاملی را برای خرید پروتئین وی در اختیارتان قرار می‌دهند.

بدین ترتیب می‌توانید با انواع پروتئین‌های وی عرضه شده در بازار آشنا شوید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که شما یک ورزشکار حرفه‌ای باشید یا مبتدی، در هر صورت برای افزایش حجم عضلات خود و جلوگیری از کاهش استقامت آن‌ها، به پروتئین وی نیاز دارید.

چگونه پروتئین وی مناسبی را انتخاب کنیم؟

انتخاب مکمل‌های ورزشی نظیر پروتئین وی و کراتین در دنیای امروز، برای ورزشکاران و بدنسازان مسیر پرچالشی است. دلیل این امر را می‌توان وجود تولیدکنندگان متعدد مکمل‌های ورزشی در ایران و جهان دانست.

از این جهت، یکی از فاکتور‌های مهم برای انتخاب بهترین پروتئین وی اصل، شناخت تولیدکنندگان و برند‌های مختلف است. بسیاری از ورزشکاران، طرفداران پروپاقرص برندهای خارجی هستند. اما باید بدانید که برندهای ایرانی شناخته شده‌ای نیز توانسته‌اند در تولید انواع پروتئین وی، پیشگام باشند.

مکمل‌های پروتئینی ایرانی، علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارند. از این جهت تمام ورزشکاران می‌توانند با توجه به بودجه مالی خود، آن‌ها را خریداری کنند. البته برای خرید پروتئین‌های وی، باید به نیازهای بدنی خود نیز توجه کنید. در ابتدا باید بدانید که برای افزایش حجم عضلات به کدام اسید آمینه و ماده ضروری در بدن خود نیاز دارید.

سپس متناسب با نیاز بدنی خود، برای خرید پروتئین‌های وی اقدام کنید. توجه داشته باشید که مصرف نادرست این پروتئین، می‌تواند نتیجه‌ای نامطلوب را به همراه آورد. به همین دلیل از مصرف خودسرانه و بدون شناخت این مکمل‌ها خودداری نمایید.

انواع پروتئین‌های وی موجود در بازار

برای این که خرید مناسب و مقرون به صرفه‌ای داشته باشید، باید با انواع پروتئین وی آشنا شوید. این مکمل ورزشی با داشتن 9 اسید آمینه ضروری، می‌تواند تمام نیازهای بدنی یک ورزشکار را برطرف کند. البته این امر به شرطی تحقق می‌یابد که نوع مناسبی از پروتئین وی را خریداری کنید. در حال حاضر پروتئین وی در سه نوع مختلف به بازار عرضه می‌شود. هر کدام از انواع این پروتئین طی فرایند خاصی تولید شده‌اند و خواص منحصر به فردی دارند.

جالب است بدانید که تنوع این مکمل‌ها را می‌توان یکی از بارزترین مزیت‌های آن‌ها دانست. زیرا که ورزشکاران با هیچ محدودیتی در خرید آن‌ها روبرو نمی‌شوند و می‌توانند در انتخاب بهترین نوع پروتئین وی، خودمختار باشند. توجه داشته باشید که میزان چربی، کربوهیدرات، آمینو اسید، لاکتوز و… در هر کدام از انواع پروتئین وی، به مقدار انحصاری وجود دارد. به همین دلیل قبل از خریداری، حتما جدول ساختار مکمل را بررسی کنید تا از میزان محتویات آن مطلع شوید.

پروتئین وی هیدرولیز شده

وی، یکی از غنی‌ترین پروتئین‌های موجود در شیر است که نیازهای حیاتی ورزشکاران را برطرف می‌سازد. اما باید بدانید که هرچه میزان پروتئین در یک محصول بیش­تر باشد، فرایند هضم و گوارش آن نیز سخت‌تر است. برای این که بدن بتواند پروتئین را هضم کند، باید از فرایند هیدرولیز کردن کمک بگیرد.

به همین دلیل، امروزه نوع خاصی از پروتئین وی با عنوان هیدرولیز شده، در دسترس قرار گرفته است که نیاز بدن به انجام این فرایند را کاهش می‌دهد. پروتئین هیدرولیز شده بر خلاف مدل‌های دیگر، هضم راحت‌تری دارد و به همین دلیل از بروز مشکلات گوارشی جلوگیری می‌کند.

جذب آمینو اسیدها در پروتئین وی هیدرولیز شده بسیار سریع‌تر انجام می‌گیرد. علاوه بر این، حداکثر 90 درصد از این مدل را پروتئین وی خالص تشکیل می‌دهد. درصد باقی‌مانده از محتویات این مدل نیز به انسولین اختصاص می‌یابد. پروتئین هیدرولیز شده با افزایش انسولین بدن ورزشکاران، به بهبود استقامت عضلات آن‌ها کمک می‌کند. به همین دلیل بسیاری از بدنسازان، خرید این مدل از پروتئین وی را در اولویت خود قرار داده‌اند. توجه داشته باشید که بر روی بسته‌بندی پروتئین‌های هیدرولیز شده، از حروف اختصاریWPH استفاده می‌شود.

پروتئین وی کنسانتره

پروتئین وی کنسانتره یا WPC، قیمت ارزا‌ن‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. از این جهت گزینه ایده‌آلی برای ورزشکاران مبتدی و آماتور خواهد بود. این پروتئین از افزایش غلظت شیر گاو به وجود می‌آید. به همین دلیل برخی از هورمون‌های تزریق شده به گاوها نیز در این مدل وجود خواهند داشت. باید بدانید که این هورمون‌ها نیاز ضروری بدن ورزشکاران و بدنسازان هستند.

از سوی دیگر، میزان چربی و کربوهیدرات در پروتئین وی کنسانتره، بسیار کم­تر از مدل‌های دیگر است‌ به همین دلیل ورزشکارانی که نیازی به چربی اضافه ندارند، می‌توانند از این مدل استفاده کنند. غلظت و خلوص پروتئین نیز در این مدل متفاوت است و بدون آسپارتام تولید می‌شود.

از این جهت پروتئین وی کنسانتره برای افراد غیرورزشکار نیز مناسب خواهد بود. شما می‌توانید این محصول را به صورت اختصاصی برای افزایش حجم بافت‌های عضلانی و تأمین آمینو اسیدهای ضروری بدن خریداری کنید.

پروتئین وی ایزوله

نوع دیگر پروتئین وی در بازار را می‌توان پروتئین‌های ایزوله شده یاWPI معرفی کرد. این مدل، ارزش خرید بسیار بالایی دارد و انتخاب صد در صدی بسیاری از بدنسازان حرفه‌ای است. دلیل این امر را می‌توان فرایند خاص و پیچیده تولید آن دانست. پروتئین‌های ایزوله شده از تغلیظ آب پنیر تولید می‌شوند و میزان چربی آن‌ها معادل صفر است. از سوی دیگر در هر 100 کالری از این محصول، تنها یک گرم کربوهیدرات یافت می‌شود.

با توجه به این امر، می‌توان گفت که میزان پروتئین خالص در مکمل‌های ایزوله شده، به بیش از 90 درصد می‌رسد. بدین ترتیب فرایند عضله‌سازی با مصرف پروتئین وی ایزوله، سریع‌تر از سایر مدل‌ها خواهد بود.

همچنین در ساختار این مدل، آمینو اسیدهای شاخه دار و میزان کنترل شده‌ای از گلوتامین به چشم می‌خورد که جذب مکمل را سهولت می‌بخشند. با توجه به این که پروتئین‌های وی ایزوله درصد خلوص بیش­تری دارند، اما قیمت آن‌ها بسیار کمتر از پروتئین‌های هیدرولیز شده است. از این جهت ارزش خرید بسیار زیادی خواهند داشت.

خرید پروتئین وی داخلی از سایت داروخانه آنلاین صبا

 

چرا از پروتئین وی استفاده کنیم؟

ورزشکاران و بدنسازانی که در دوره حجم قرار دارند، باید از انواع پروتئین وی بر اساس نیاز بدنی خود استفاده کنند. بارزترین مزیت مصرف این مکمل را می‌توان افزایش حجم عضلات بدنی دانست. توده‌های عضلانی بدن بدون مصرف پروتئین وی، رشد بسیار کمی خواهند داشت.

از این جهت خرید این پروتئین برای بدنسازان، یک امر حیاتی است. این مکمل به کاهش وزن، چربی و فشار خون نیز کمک می‌کند. بدین ترتیب با مصرف درست و به اندازه آن، می‌توانید سلامت بدن خود را تضمین کنید. وجود آمینو اسیدهای ضروری بدن در ساختار پروتئین وی، از دیگر مزیت‌های این مکمل است.

این امر می‌تواند ذخیره آنتی اکسیدان‌های بدن را افزایش دهد و از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان جلوگیری کند. همچنین با مصرف پروتئین وی، می‌توانید دیابت نوع دو را نیز تا حد قابل توجهی کنترل کنید. این پروتئین به ریکاوری بافت‌های بدن و ترمیم آن‌ها نیز کمک می‌کند.

از این جهت فرقی نمی‌کند که خانم باشید یا آقا، در هر صورت مصرف این پروتئین برای داشتن بدنی سالم و عضلانی ضروری خواهد بود. البته توجه داشته باشید که مصرف بدون برنامه پروتئین وی عوارض غیرقابل جبرانی را به وجود می‌آورد. به همین دلیل در مصرف آن‌ زیاده‌روی نکنید.

بهترین برندهای ایرانی پروتئین وی کدام‌اند؟

با توجه به الزام مصرف پروتئین وی برای ورزشکاران، بسیاری از برندهای ایرانی نسبت به تولید آن اقدام کرده‌اند. باید بدانید که در سال‌های اخیر، مکمل‌های ورزشی ایرانی، جایگاه ویژه‌ای در نزد ورزشکاران به دست آورده‌اند و محبوبیت چشمگیری دارند.

پروتئین‌های وی ایرانی از نظر کیفیت، می‌توانند با مکمل‌های مشابه خارجی رقابت کنند. اما باید بدانید که قیمت آن‌ها بسیار کم­تر از پروتئین‌های وی وارداتی است و به همین دلیل ورزشکاران خرید آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

کاله، برندی نام‌آور و شناخته شده در صنعت عرصه لبنیات است که بهترین پودر پروتئین وی را به بازار ایران عرضه می‌کند. در حال حاضر پودر پروتئین وی 100 درصد کاله پرو، محبوب‌ترین مکمل در نزد ورزشکاران ایرانی به حساب می‌آید.

پس از آن، برندهای دوبیس، کارن و دکتر سان نیز وارد این صنعت شدند و توانستند به افتخارات ویژه‌ای دست یابند. پودر نیترو پروتئین وی ادوای و پودر پروتئین وی ژن استار، از دیگر مکمل‌های ایرانی هستند که تاثیرگذاری آن‌ها بر افزایش حجم عضلات مثال زدنی نیست.

بهترین برندهای خارجی پروتئین وی کدام‌اند؟

امروزه واردات مکمل‌های ورزشی از جمله انواع پروتئین‌های وی، بسیار سخت و دشوار است. با این حال همچنان بسیاری از ورزشکاران بر خرید این مکمل‌ها اصرار دارند. برند‌های خارجی نیز، پروتئین‌های وی بسیار مرغوب و باکیفیتی دارند. اما در حال حاضر به دلیل نوسانات شدید ارزی، قیمت آن‌ها سر به فلک کشیده است.

از سوی دیگر این برندها بسیار کمیاب هستند و پیدا کردن نمونه‌های اورجینال آن‌ها بسیار سخت است. با این حال، داروخانه آنلاین صبا، برندهای خارجی پروتئین وی را نیز با ضمانت اصالت کالا، در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیور وی 100 درصد مکس ماسل، یکی از مکمل‌های آمریکایی محبوب با بازدهی بسیار بالا است که معمولا ورزشکاران بسیار حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. پودر پروتئین وی ایزوله پی اچ دی و پروتئین وی شارژر 100 درصد تسلا نیز از دیگر مکمل‌های خارجی پرفروش در داروخانه صبا هستند.

یکی از برندهای محبوب خارجی در نزد ورزشکاران و بدنسازان را می‌توان برند شناخته شده نوتریشن، دانست. در حال حاضر پروتئین وی 100 درصد پروفشنال سایتک نوتریشن، جادویی‌ترین مکمل جهان برای عضله‌سازی به حساب می‌آید.

برای خرید پروتئین وی از سایت داروخانه صبا چه فاکتورهایی را در نظر بگیریم؟

پروتئین وی، سرشار از آمینو اسیدهایی است که برای ترمیم بافت‌ها و رشد توده‌های عضلانی ضروری خواهد بود. اما فواید این مکمل، در صورتی نمایان می‌شود که به درستی مصرف گردد. در صورتی که در مصرف پروتئین وی زیاده‌روی کنید، دچار مشکلات گسترده گوارشی خواهید شد.

این مکمل همچنین می‌تواند به کبد و کلیه‌ها نیز آسیب برساند. از این جهت برای خرید پروتئین وی اصل و ارجینال از سایت داروخانه آنلاین صبا باید فاکتورهای خاصی را در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که قبل از خرید، حتما بارکد حک شده بر روی بسته‌بندی محصول را چک کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید. همچنین در صورتی که بودجه مالی محدودی دارید، پروتئین‌های ایرانی را جایگزین مکمل‌های خارجی گران‌قیمت کنید. مطمئن باشید که تاثیر مکمل‌های اصل ایرانی نسبت به مکمل‌های خارجی فیک و تقلبی، بسیار بیشتر است. لذا با مصرف مکمل‌های تقلبی با سلامت و جان خود بازی نکنید.

خرید پروتئین وی خارجی از داروخانه صبا

 

میزان خالص پروتئین در هر سروینگ

نخستین فاکتوری که برای خرید پروتئین وی باید بدان توجه کنید، حجم هر سروینگ است. با توجه به این فاکتور، متوجه می‌شوید که در هر بار مصرف از مکمل، چقدر پروتئین وارد بدن شما می‌شود. برای این که از حجم سرینگ و میزان پروتئین خالص در آن مطلع شوید، باید لیبل غذایی مکمل را بررسی کنید.

لیبل غذایی هر مکمل در قسمت پایینی بسته‌بندی آن حک شده است. در این لیبل باید به میزان اندازه سروینگ و حجم پروتئین موجود در هر سروینگ توجه کنید. لازم است بدانید که این دو عدد در بسیاری از مکمل‌ها با یکدیگر متفاوت هستند.

اما این امر، نشان‌دهنده عدم کیفیت مکمل‌ها و خالص نبودن پروتئین‌ها نیست. برای این که از میزان خلوص پروتئین وی وجود در محصول مطمئن شوید، باید این دو عدد را با یکدیگر مقایسه کنید. به طور کلی اگر این دو عدد در بازه 20 الی 40 گرم باشند، مکمل انتخابی شما ارزش خرید دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده، حداقل 20 گرم و حداکثر 40 گرم پروتئین در هر سروینگ، می‌تواند به بهبود فرایند عضله‌سازی و افزایش استقامت آن‌ها کمک کند.

طعم‌های مختلف پروتئین وی و تاثیر آن‌ها بر کیفیت این محصول

پروتئین وی، پودر تغلیظ شده آب پنیر و شیر است. از این جهت معمولا طعم مطلوب و خوشایندی ندارد و می‌تواند ذائقه ورزشکاران و بدنسازان را تغییر دهد. از این جهت امروزه تمام برندهای تولیدکننده پودر پروتئین وی، از انواع طعم دهنده‌ها استفاده می‌کنند. البته باید بدانید که پروتئین‌های کنسانتره، طعم مطلوب‌تری نسبت به مکمل‌های ایزوله و هیدرولیز شده دارند.

با این حال استفاده از انواع طعم دهنده‌ها، بلع این مکمل‌ها را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. به طور کلی، طعم دهنده‌ها هیچ تغییری در خواص پروتئین‌های وی ایجاد نمی‌کنند. اما برخی از طعم‌ها مانند شکلات، می‌توانند خاصیت آنتی اکسیدانی این مکمل‌ها را افزایش دهند. در نتیجه می‌توان گفت که طعم دهنده‌ها خاصیت چشمگیری ندارند، اما می‌توانند خواص پروتئین وی را افزایش دهند. محبوب‌ترین طعم دهنده‌ها به شرح زیر هستند:

•شکلات

•کره بادام زمینی

•کوکی و کرم

•وانیل

•توت‌فرنگی

شما می‌توانید به منظور بهبود طعم پروتئین‌های وی، آن‌ها را همراه با آبمیوه و اسموتی میل کنید. همچنین می‌توانید از انواع مکمل‌های پودری ورزشی در پخت غذا استفاده کنید تا متوجه طعم ناخوشایند آن‌ها نشوید.

ترتیب قرارگیری محتویات بر روی بسته‌بندی محصول

از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید مکمل‌های پروتئینی، ترتیب قرارگیری محتویات بر روی لیبل غذایی آن‌ها است. قبل از خرید پروتئین وی، حتما لیبل غذایی آن را بررسی کرده و به ترتیب قرارگیری محتویات دقت کنید. توجه داشته باشید که ترتیب محتویات به صورت نزولی است و هر ماده‌ای که بیش­ترین سهم را در ساختار مکمل دارد، در ابتدا لیبل نوشته می‌شود.

توجه داشته باشید، در صورتی که نخستین ماده در لیبل غذایی، مالتودکسترین بود، این محصول یک مکمل کربوهیدراتی است. در مکمل‌های پروتئینی، پروتئین ایزوله باید در ابتدای لیبل غذایی نوشته شود. اکثر پودر‌های پروتئین وی در بازار، ترکیبی از پروتئین‌های ایزوله، هیدرولیزه و کنسانتره هستند.

هرکدام از پروتئین‌هایی که در ابتدای لیبل نوشته شده باشند، نوع مکمل وی شما را تعیین می‌کنند. فراموش نکنید که مکمل‌های وی ایزوله، دارای بیشترین خلوص و مکمل‌های کنسانتره، دارای کمترین خلوص پروتئین وی هستند.

پر فروش‌ترین پروتئین وی در داروخانه آنلاین صبا

داروخانه آنلاین صبا، بزرگ‌ترین مرجع عرضه کننده انواع مکمل‌های ورزشی در ایران است. این داروخانه به عنوان نماینده رسمی انواع برندهای پروتئین وی به حساب می‌آید و بهترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد. در حال حاضر مکمل‌های پروتئینی کاله، دکتر سان، ژن استار، دوبیس، کارن و… در این داروخانه موجود هستند.

شما می‌توانید با توجه به فاکتورها و معیارهای گفته شده، بهترین نوع پروتئین وی را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید. در ادامه با پرفروش‌ترین مکمل‌های پروتئینی این مجموعه آشنا می‌شوید.

پودر وی پروتئین 100% کاله پرو 1800 گرمی

نخستین محصول در فهرست پروفروش‌ترین مکمل‌های داروخانه‌ای، پود پروتئین وی کاله پرو است. در ساختار این محصول، لاکتوز وجود ندارد و به همین دلیل گزینه‌ای ایده‌آل برای ورزشکارانی است که به شیر حساسیت دارند. این محصول، جزو معدود مکمل‌های پروتئینی است که برای افزایش حجم خشک بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر را می‌توان وجود 5 گرمBCAA در ساختار آن دانست.BCAA یکی از اسید آمینه‌های حیاتی برای رشد بدن است که تنها در برخی از محصولات لبنی، تخم مرغ، ماهی و… یافت می‌شود.

این اسید آمینه توسط بدن تولید نخواهد شد و برای تأمین آن باید از مکمل‌های پروتئینی استفاده نمود. این محصول همچنین حاوی 4 گرم گلوتامین است که می‌تواند قدرت بدنی و رشد عضلات را تا چندین برابر افزایش دهد. توصیه می‌شود که این محصول را به صورت روزانه مصرف کنید تا از تحلیل بافت‌های عضلانی خود جلوگیری نمایید.

پروتئین ایزوله، بیشترین سهم را ساختار مکمل 100 درصد وی کاله پرو، دارد و میزان آن در هر سروینگ معادل 24 گرم است. شما می‌توانید این مکمل تاثیرگذار را در سه طعم شکلات، کوکی و کرم و وانیل از طریق سایت داروخانه صبا خریداری کنید.

پودر ایزو وی ژن استار 2270 گرمی

پودر پروتئین وی 2270 گرمی برند ژن استار، از دیگر مکمل‌های پرفروش داروخانه‌ای است که به عضله‌سازی و حفظ توده‌های بدن کمک می‌کند. این محصول، حجم بسیار زیادی دارد و برای مصرف 1 الی 3 مناسب خواهد بود. پودر پروتئین فاقد گلوتن ژن استار، دارای 0.5 گرم چربی و 1 گرم کربوهیدرات است. از این جهت تمامی ورزشکاران می‌توانند، بدون محدودیت از این مکمل استفاده کنند.

در هر سروینگ این محصول 23 گرم پروتئین خالص وجود دارد که استقامت عضله‌ها را به طرز حیر‌ت‌آوری افزایش می‌دهد. این محصول، ترکیبی از پروتئین‌های هیدرولیز شده و کنسانتره است و هیچ اختلالی در سیستم گوارشی به وجود نمی‌آورد. برای مصرف این مکمل حتما به نکات زیر توجه نمایید:

•برای هر سروینگ حتما از پیمانه‌های درون محصول استفاده کنید تا میزان جذب پروتئین در هر وعده یکسان باشد.

•این مکمل برای افراد ورزشکار بالای 18 سال مناسب است.

•در دوران بارداری، شیردهی و یائسگی، مجاز به مصرف این محصول نیستید.

•اگر به شیر، بادام و تخم مرغ حساسیت دارید، از مصرف این مکمل خودداری کنید.

پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن 2275 گرمی

میزان کربوهیدرات در این مکمل حدود 6.6 گرم است که جذب پروتئین توسط سلول‌ها را بهبود می‌بخشد. وجودBCAA در این مکمل را می‌توان از دیگر مزایای آن نسبت به محصولات مشابه دانست. توجه داشته باشید که حجم هر سروینگ این محصول 30 گرم است.

از این جهت می‌توان گفت که این مکمل برای مصرف 75 سروینگ مناسب خواهد بود. پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن، شکر، فیبر و کلسترول ندارد و به هیچ عنوان نباید با آبمیوه‌های اسیدی مخلوط گردد. توجه داشته باشید که افراد غیرورزشکار برای مصرف این پروتئین، به تجویز پزشک نیاز دارند.

پودر پروتئین وی گلد آی اس اس نوتریشن 4000 گرمی

لاین گلد آی اس اس برند نوتریشن، محبوبیت بسیار زیادی در بین ورزشکاران دارد. این محصول دارای 9 آمینو اسید ضروری بدن است که به کاهش چربی خون کمک می‌کند.

علاوه بر این، به دلیل خاصیت ضدالتهابی، از متورم شدن عضلات نیز جلوگیری خواهد کرد. این محصول گزینه ایده‌آلی برای دوره حجم ورزشکاران و بدنسازان است و مصرف روزانه آن، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد.

اگر در رژیم غذایی خود، باید میزان قند مصرفی را کاهش دهید، توصیه می‌شود که از این مکمل استفاده کنید. زیرا که قند موجود در ساختار پودر پروتئین وی گلد آی اس اس نوتریشن، تنها 1 گرم است و کلسترول و چربی اشباع شده نیز ندارد.

پیمانه‌های سروینگ این محصول 33 گرمی هستند که در هر کدام از آن‌ها، 25 گرم پروتئین وی خالص به چشم می‌خورد. توجه داشته باشید که حداکثر مصرف این مکمل در روز، حدود 14 اسکوپ است. بنابراین از مصرف بیشتر آن خودداری نمایید.

پودر پروتئین وی مایولین مایوجنیکس 2268 گرمی

پودر پروتئین وی مایولین مایوجنیکس، از جمله بهترین مکمل‌های ورزشی در سراسر جهان است. این محصول به دلیل داشتن پنج نوع پروتئین خالص، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در ساختار این مکمل، علاوه بر پروتئین‌های وی کنسانتره آب پنیر، پروتئین‌های دیگری به نام‌های آلبومین و کازئین نیز به چشم می‌خورند. این مکمل همچنین دارای پروتئین‌های وی ایزوله شده نیز است. وجود چنین ساختاری در مکمل‌های ورزشی، استقامت عضله‌ها در ورزش‌های بسیار سنگین را تضمین می‌کند.

علاوه بر این، پودر پروتئین وی مایولین مایوجنیکس حاوی مقادیر بالایی ویتامین و مواد مغذی است که از تحلیل رفتن توده‌های عضلانی جلوگیری می‌کنند. به دلیل عدم وجود لاکتوز در این مکمل، افراد حساس به شیر نیز قادر به مصرف آن هستند. به طور کلی این محصول برای 75 سروینگ مناسب است که در کدام از آن‌ها، 20 گرم پروتئین خالص وجود دارد.

توجه داشته باشید که در این مکمل، مقداری روغن بذر کتان نیز به چشم می‌خورد که هضم آن را راحت‌تر کرده است. البته این محصول نسبت به سایر مکمل‌های رایج در بازار، قیمت بالاتری دارد که با توجه به فرمولاسیون انحصاری آن، کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

پودر متاپیور زیرو کرب کیو ان تی 1000 گرمی

اگر به دنبال مکملی منحصر به فرد با بازدهی بالا هستید، از خرید پودر متاپیور زیرو کرب کیو ان تی غافل نشوید. این مکمل، یک پودر پروتئین وی ایزوله است و ارزش بیولوژیکی بسیار بالایی دارد. در ساختار این محصول، کربوهیدرات، چربی و لاکتوز وجود ندارد و برای تمام افراد مناسب خواهد بود. در هر سروینگ انحصاری این مکمل، 25.5 گرم پروتئین و 109 کیلو کالری وجود دارد.

از این جهت می‌تواند علاوه بر افزایش سرعت عضله‌سازی، انرژی روزانه شما را نیز تأمین کند. توجه داشته باشید که بیش از 20 درصد از ساختار این محصول را ایمونوگلوبین وBCAA تشکیل داده‌اند. این محصول فاقد گلوتن است و در طعم‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که بسته‌بندی 1000 گرمی این مکمل، برای 33 سروینگ مناسب خواهد بود.

پودر وی 100 وی لند 1000 گرمی

وی لند، از دیگر برندهای مطرح ایرانی است که مکمل‌های ورزشی باکیفیتی را در اختیار ورزشکاران و بدنسازان قرار می‌دهد. فرمولاسیون پودر پروتئین وی این برند، به رشد توده‌های جدید عضلانی کمک کرده و از تحلیل بافت‌های قدیمی جلوگیری می‌کند.

همچنین این مکمل سرعت ترمیم عضلات آسیب‌دیده را نیز افزایش می‌دهد. در هر 100 گرم از پودر پروتئین وی لند، 76.5 گرم پروتئین خالص به چشم می‌خورد که این میزان بیشترین حد پروتئین در مکمل‌های ورزشی است.

از این جهت سرعت عضله‌سازی این مکمل، با سایر محصولات مشابه قابل مقایسه نخواهد بود. توجه داشته باشید که افراد مسن و نوجوانان زیر 18 سال، مجاز به مصرف این مکمل ورزشی نیستند.

همچنین در صورتی که به تخم مرغ و شیر حساسیت دارید، از خرید این مکمل خودداری نمایید. مکمل‌های برند وی لند، برخلاف سایر برندها، در بسته‌های پاکتی عرضه می‌شوند.

 

پودر وی پروتئین 100 آیرون مکس 2000 گرمی

خرید پودر پروتئین وی آیرون مکس به دلیل وزن بالا، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این مکمل گزینه ایده‌آلی برای ورزشکاران ورزش‌های سنگین و استقامتی است. البته بدنسازانی که در دوره حجم قرار دارند نیز می‌توانند از فواید شگفت‌انگیز این مکمل بهره‌مند شوند.

پودر وی پروتئین 100 آیرون مکس حاوی 396 کیلو کالری است و انرژی مورد نیاز روزانه شما را تأمین می‌کند. توجه داشته باشید که در هر 100 گرم از این محصول 62 گرم پروتئین و 13 گرم کربوهیدرات به چشم می‌خورد.

کربوهیدرات موجود در این مکمل، سوخت و ساز بدن را به طرز غیرقابل باوری افزایش می‌دهد و جذب پروتئین توسط سلول‌ها را به حداکثر می‌رساند. کاهش خستگی و ضعف بدنی، تقویت سیستم ایمنی، ترمیم عضلات آسیب دیده و… از دیگر مزایای مصرف این مکمل هستند.

پودر وی پروتئین 100 آیرون مکس فاقد گلوتن و لاکتوز است و به همین دلیل برای افراد دارای حساسیت نیز مناسب خواهد بود. این مکمل با داشتن 18 نوع آمینو اسید ضروری، پاسخگوی نیاز بدنی خانم‌ها و آقایان ورزشکار و افراد غیرورزشکار است.

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی

یکی از مکمل‌هایی که می‌تواند، سرعت عضله‌سازی را افزایش دهد و از تحلیل توده‌های عضلانی جلوگیری کند، پودر وی پروتئین آپوویتال است. این مکمل به دلیل داشتن ویتامین‌های ضروری بدن، علاوه بر ورزشکاران، برای افراد غیرورزشکار نیز مناسب خواهد بود.

اگر در معرض آسیب‌های ورزشی قرار گرفته‌اید، می‌توانید با مصرف این مکمل، زمان ریکاوری خود را کاهش دهید. این مکمل شامل آمینو اسیدهای ال-لیسین، ال-سرین، ال-والین و… است که می‌توانند از بروز مشکلات گوارشی و اختلالات هضمی جلوگیری نمایند. آنچه پودر وی پروتئین آپوویتال را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، فرمولاسیون انحصاری آن است.

در ساختار این محصول ترکیب پروتئین ایزوله و کنسانتره به چشم می‌خورد. همچنین وجود آمینو اسیدهای گلوتامین، ال-آرژنین وBCAA نیز خواص این مکمل ورزشی را چندین برابر افزایش داده‌اند. البته این مکمل را باید تحت نظر پزشک تغذیه یا مربی ورزشی مصرف کنید تا میزان خطرات ناشی از آن کاهش یابد.

در هر سروینگ 30 گرمی این محصول، 24 گرم پروتئین و حدود 1.5 گرم ویتامینB6 وجود دارد. برای مصرف این پروتئین لازم است تا هر سروینگ را در 300 میلی‌لیتر آب حل کرده و سپس میل نمایید.

پودر 100 درصد پروتئین وی ام ایکس تری 1000 گرمی

این مکمل، یکی از پرفروش‌ترین محصولات داروخانه آنلاین صبا است که به تقویت ماهیچه‌ها کمک شایانی می‌کند. سلول‌های تخریب شده با مصرف این مکمل، به سرعت ترمیم خواهند شد و حجم عضله‌ها نیز بیشتر می‌شوند.

آنچه پودر پروتئین وی برندMX3 را از سایر محصولات مشابه، متمایز می‌سازد، کاربرد ویژه آن است. همان‌طور که می‌دانید اکثر مکمل‌های پروتئینی برای دوره حجم کاربرد دارند و موجب حجیم‌تر شدن بافت عضلات می‌شوند.

اما این مکمل علاوه بر دوره حجم، برای دوره کات نیز گزینه ایده‌آلی است. بدین ترتیب با مصرف این مکمل، می‌توانید با یک تیر، دو نشان بزنید و از کات شدن عضلات حجیم خود لذت ببرید. مقدار پروتئین در هر سروینگ 30 گرمی این محصول، 22 گرم است. همچنین در هر سروینگ، 3 گرم کربوهیدرات، 0.5 گرم شکر و 2.9 گرم چربی به چشم می‌خورد. این پودر پروتئین، از جمله مکمل‌های سبک به حساب می‌آید و افراد بالای 14 سال می‌توانند از آن استفاده کنند.

خرید بهترین انواع پروتئین وی از سایت صبا

 

چرا پروتئین‌های وی را از داروخانه صبا بخریم؟

در حال حاضر می‌توانید، مکمل‌های پروتئینی را از تمام داروخانه‌های سطح کشور خریداری کنید. داروخانه صبا، یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های پروتئین وی در ایران است که این مکمل را بدون واسطه، عرضه می‌کند. در واقع می‌توان گفت که داروخانه صبا، کامل‌ترین کلکسیون مکمل ورزشی در کل ایران را دارد.

از این جهت می‌توانید مکمل‌های تمام برندهای ایرانی را از طریق این داروخانه خریداری کنید. از سوی دیگر، داروخانه صبا وارد کننده مستقیم مکمل‌های خارجی است.

به همین دلیل بسیاری از پروتئین‌های کمیاب را با کمترین قیمت بازار در اختیار ورزشکاران و بدنسازان عزیز قرار می‌دهد.

تمامی مکمل‌های این داروخانه با تاریخ تولید جدید و ضمانت اصالت کالا به دست شما می‌رسند. به تازگی، داروخانه صبا با راه‌اندازی وب‌سایت رسمی خود، بستر خرید اینترنتی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید با عضویت در باشگاه مشتریان داروخانه صبا، از تخفیف‌های هیجان‌انگیز مکمل‌های ورزشی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که این داروخانه تنها در زمینه ارائه مکمل‌های ورزشی فعالیت نمی‌کند. بلکه شما می‌توانید تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی را نیز از داروخانه صبا خریداری کنید.

خرید مکمل‌های پروتئینی برای بدنسازان گیاه‌خوار

پروتئین‌های وی از شیر و محصولات لبنی تولید می‌شوند. به هم دلیل این مکمل‌ها را می‌توان نوعی پروتئین حیوانی به حساب آورد. این امر موجب شده تا بدنسازانی که دارای رژیم‌های غذایی گیاه‌خواری هستند، نتوانند از پروتئین‌های وی رایج در بازار استفاده کنند.

داروخانه صبا، با حمایت از ورزشکاران گیاه‌خوار، مکمل‌هایی را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد که دارای پروتئین گیاهی هستند. از جمله محبوب‌ترین و موثرترین مکمل‌های پروتئینی برای این دسته از افراد، پودر پروتئین همپ و سویا هستند.

علاوه بر این، پودر پروتئین ایزوله برنج قهوه‌ای، تاثیر بسیار چشمگیری در افزایش حجم عضلات دارد. پروتئین‌های گیاهی، گزینه مناسبی برای افراد حساس به لاکتوز خواهند بود. این مکمل‌ها بسیار سبک هستند و جذب بسیار بالایی دارند. از این جهت حتی افراد مسن نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

توجه داشته باشید که پروتئین‌های گیاهی، از نظر عملکردی هیچ تفاوتی با پروتئین‌های حیوانی ندارند. اما ممکن است که مدت زمان مشاهده نتیجه با مصرف این پروتئین‌ها، طولانی‌تر باشد.

باکیفیت‌ترین پروتئین وی را از کجا بخریم؟

پروتئین‌های وی نامرغوب، علاوه بر این که هیچ نتیجه مثبتی ندارند، می‌توانند زمینه‌ساز بروز انواع مشکلات گوارشی و کبدی شوند. میزان عوارض مکمل‌های پروتئینی بی‌کیفیت بسیار زیاد است و تنها با مصرف چند پیمانه، می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را به وجود آورند.

بروز علائم نقرس، حالت تهوع و سرگیجه، خستگی مدارم، تورم صورت، کاهش اشتها و… از عوارض خطرناک مصرف پروتئین وی بی‌کیفیت هستند. به منظور کاهش عوارض احتمالی، از کیفیت و مرغوب بودن پروتئین وی مورد نظر، اطمینان حاصل کنید. تنها راه تضمین کیفیت این مکمل‌ها، برند آن‌ها است.

با توجه به تعداد زیاد برندها در این زمینه، تشخیص تولیدکنندگان باکیفیت بسیار سخت و دشوار خواهد بود. از این جهت قبل از خرید پروتئین‌های وی یا هر مکمل ‌ورزشی دیگر، با کارشناسان حرفه‌ای این عرصه مشورت کنید. همچنین تحقیق در مورد برندهای مختلف پروتئین وی را فراموش نکنید.

داروخانه آنلاین صبا با برخورداری از کادر مجرب و حرفه‌ای، شما را برای خرید باکیفیت‌ترین مکمل ورزشی یاری می‌کند. شما می‌توانید جهت ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز از مشاوره‌های قبل خرید بهره‌مند شوید.

منبع خبر: سایت داروخانه صبا ( https://www.sabads.com/ )

5/5 - (21 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.