خرید بلبرینگ

0

یکی از عناصر و قطعات مهم در صنعت مکانیکی، بلیرینگ‌ها هستند که در انتقال و حرکت ماشین‌آلات و تجهیزات مختلف برای کاهش اصطکاک مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از قطعاتی که حرکت آسان ماشین‌آلات و دستگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی را رقم می‌زند بلبرینگ است که کاربرد زیادی دارد و به همین دلیل شرکت‌های متعددی برای تولید این قطعه اقدام کرده‌اند.

یکی از تامین‌کنندگان بلبرینگ در کشور ما، شرکت مهرگان صنعت است که شما می‌توانید برای خرید بلبرینگ در انواع مختلف و کیفیت بالا، به سایت این شرکت مراجعه کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد بلبرینگ و بهترین مرکز خرید این محصول کاربردی ارائه داده می‌شود.

شرکت مهرگان صنعت

شرکت مهرگان صنعت با بیش دو دهه فعالیت در زمینه تامین انواع بلبرینگ در ایران، به یکی از توزیع کنندگان مطرح این قطعه و متعلقات آن تبدیل شده و تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به کار بسته است. این مجموعه با تکیه بر تجارب و دانش مسئولین خود در تهیه و تامین قطعات استاندارد و هایکواللیتی، سعی دارد خدمات ویژه‌ای را به طراحان و تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد.

فروش بلبرینگ توسط این شرکت به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت و بررسی و مقایسه محصولات موجود، قطعه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه تعدادی از انواع بلبرینگ‌های عرضه شده توسط این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

انواع بلبرینگ شرکت مهرگان صنعت

بلبرینگ‌ها بر اساس کاربرد و شرکت تولیدکننده دارای تنوع بالایی هستند و در ابعاد و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شوند. در ادامه چند نمونه از بهترین بلبربنگ‌های تولید شده توسط برندهای معتبر را معرفی خواهیم کرد.

۱- بلبرینگ FAG

بلبرینگ FAG یکی از معتبرترین برندهای این محصول است که از کیفیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در کارکرد صحیح و دقت ماشین‌آلات ایفا می‌کند. این محصول از تولیدات شرکت FAG است که در سال ۱۸۸۳ در آلمان شروع به فعالیت کرده و با بالا بردن کیفیت و نوآوری در تولیدات خود، به محبوبیت جهانی دست پیدا کرده است. بلبرینگ FAG دارای انواع مختلف است که در ادامه معرفی شده‌اند.

  • بلبرینگ شیار عمیق: این قطعه در ماشین‌آلات و تجهیزات الکتریکی کاربرد داشته و سازگار سرعت بالا و متوسط تولید می‌شوند.
  • بلبرینگ کف‌گرد: این نوع بلبرینگ در دستگاهایی که تنظیم وضعیت یک محور ضرورت دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بلبرینگ ترخیصی: نوع ترخیصی جهت انتقال حرکت از طریق یک زاویه استفاده می‌شود.

ویژگی‌های بلبرینگ FAG

این بلبرینگ از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت توسط فرایندهایی پیشرفته تولید می‌شوند و از ویژگی‌های متعددی نظیر موارد زیر برخوردارند.

۱- کیفیت بالا

۲- تولید پیشرفته

۳- کارایی متنوع

۴- دوام و مقاومت بالا

این قطعه در صنایع خودروسازی، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی کاربرد دارند. اگر قصد خرید بلبرینگ FAG را دارید سایت مهرگان صنعت بهترین مکان برای سفارش خرید آنلاین این محصولات محسوب می‌شود.

۲- بلبرینگ SKF

یکی از برندهای مطرح و معتبر در تولید بلبرینگ، شرکت SKF است که در سال ۱۹۰۷ در سوئد شروع به فعالیت کرده و محصولاتی باکیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت تنوع بی‌نظیری در تولیدات خود به کار برده و انواع بلبرینگ SKF در نمونه‌های شار عمیق، تنظیمی و تخصصی نظیر ترخیصی و بلبرینگ مخصوص ماشین‌آلات تولید می‌کند. از ویژگی‌های بلبرینگ SKF می‌توان به این موارد اشاره کرد.

  • کیفیت بالا
  • دوام و کارایی
  • بازدهی بی‌نظیر
  • مقاومت دربرابر فشار و سایش

از بلبرینگ نوع SKF در انواع موتور، گیربکس، تجهیزات مربوط به انتقال حرکت خودرو، پمپ‌ها، فرز و همچنین ماشین‌آلات تزریق پلاستیک استفاده می‌شود. خرید بلبرینگ SKF توسط سایت مهرگان صنعت امکان‌پذیر بوده و کیفیت آن کاملا تضمین می‌شود.

۳- بلبرینگ KG

بلبرینگ KG از قطعات بسیار باکیفیت تولید شده توسط شرکتی با همین نام است که در سال ۱۹۹۲ در آلمان فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۳ دهه در زمینه تولید انواع بلبرینگ با کیفیت ویژه فعالیت دارد. این شرکت نیز بلبرینگ KG را در انواع مختلف نظیر شیار عمیق، توربو، هلیکالی و تاپرولر تولید می‌کند که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون بازدهی بالا، کارایی، کیفیت تولید، دوام و مقاومت برخوردار هستند.

این بلبرینگ‌ها در صنعت خودروسازی، تجهیزات صنعتی و صنایع هوافضا و هواپیمایی کاربرد دارد. برای خرید بلبرینگ KG حتما به سایت‌های فروش معتبر مراجعه کنید تا نمونه اصل و باکیفیت آن را دریافت کنید.

۴- بلبرینگ KOYO

بلبرینگ KOYO از تولیدات شرکت بلبرینگ KOYO بوده که از اعتبار بالایی در زمینه تولید بلبرینگ باکیفیت برخوردار بوده و در کشور ژاپن در سال ۱۹۲۱ تاسیس شده است. این شرکت با استفاده از متخصصین باتجربه و تجهیزات پیشرفته توانسته است بلبرینگ KOYO را در کیفیت بالا تولید کند و به شهرت جهانی در این زمینه دست یابد. بلبرینگ شیار عمیق، ترخیصی، کف‌گرد و مخصوص ماشین‌آلات، از تولیدات شرکت بلبرینگ KOYO به‌شمار می‌آیند.

این قطعه می‌‌تواند بارهای شعاعی و محوری به بهترین شکل تحمل کند و از دوام و کارایی بالایی برخوردار است. این ویژگی‌ها در کنار بازدهی بالای بلبرینگ KOYO موجب شده بلبرینگ ژاپنی نیز در لیست بهترین قطعات حال حاضر دنیا قرار گیرد. اگر قصد خرید بلبرینگ ژاپنی را دارید، شرکت مهرگان صنعت جزو معتبرترین تأمین‌کنندگان آن محسوب می‌شود.

مزایای بلبرینگ

ازآنجایی که بلبرینگ یکی از مهم‌ترین قطعه‌های به کاربرده شده در صنعت‌های مختلفی مانند خودروسازی، پزشکی و … است، انواع گوناگونی داشته و هرکدام مزایایی دارند. اگر قصد خرید بلبرینگ دارید، بهتر است ابتدا مزایای آن را بدانید که عبارتند از:

  • کاهش دادن ضربه‌های وارد شده بر دستگاه
  • پایین آوردن فشار بیش‌ازحد به دستگاه
  • بالابردن کارایی دستگاه
  • کاهش دادن آسیب‌های ناشی از حادثه‌های غیر منتظره
  • روان کردن حرکت خطی دستگاه

خرید بلبرینگ به‌صورت آنلاین

امروزه خرید و فروش محصولات مختلف در بستر اینترنت، به یکی از متداولترین روش‌هایی خرید تبدیل شده و به دلیل سهولت و سرعت بالایی که این روش خرید دارد، اکثر افراد سعی می‌کنند نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند.

شرکت مهرگان صنعت تامین‌کننده انواع مختلف بلبرینگ‌های باکیفیت و اصل از برندهای معتبر جهانی است که شرایط خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده و تنها با مراجعه به سایت این شرکت و انتخاب محصول مورد نظر خود، می‌توانید با اطمینان خاطر از یک خرید هوشمندانه با هزینه مناسب بهره‌مند شوید. کیفیت بلبرینگ‌های مهرگان صنعت تضمینی بوده و از گارانتی برخوردار هستند.

نتیجه‌گیری

کیفیت قطعات استفاده شده در ماشین‌آلات، تجهیزات صنعتی و خودروها، تضمین‌کننده کیفیت کار و طول عمر آن‌ها بوده و نقش مهمی در کارکرد صحیح این محصولات دارد. یکی از این قطعات بلبرینگ است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته و در سهولت حرکت سایر بخش‌ها موثر است.

این قطعه توسط شرکت‌های معتبری نظیر شرکت‌هایی که در این مطلب معرفی شد، با کیفیت‌های مختلف و بالا تولید می‌شوند. فروش بلبرینگ توسط سایت مهرگان صنعت با قیمت و کیفیت عالی انجام می‌شود و شما می‌توانید برای خرید این قطعه و سایر تجهیزات مرتبط با آن، با مشاورین فروش این سایت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.