معرفی 6 تا از بهترین نرم افزار های مالی پارمیس

0

امروزه برنامه حسابداری پارمیس در تمامی مشاغل جایگاه ویژه و مهمی دارد. یک بنگاه اقتصادی با هر اندازه ای باید اطلاعات مالی خود را به درستی نگه دارد. با استفاده از برنامه حسابداری دیگر نیازی به کاغذ و دفتر نیست و تمامی محاسبات به صورت دقیق توسط نرم افزار انجام می شود.

نرم افزار های مالی پارمیس با توجه به نوع فعالیت تجاری شما به انواع مختلفی طبقه بندی می شود. در این مقاله پارمیس سعی خواهیم کرد بیشتر در مورد اهمیت و مزایا برنامه حسابداری و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس صحبت کنیم.

ویژگی های نرم افزار CRM پارمیس

نرم افزار CRM پارمیس فرآیند فروش کالا از محل تولید تا انبار و بازار فروش را تسهیل کرده است. ثبت تمام داده های مشتری در یک نرم افزار باعث منظم شدن کارها می شود و دسترسی آسان به داده های مشتری ثبت شده را فراهم می کند. نرم افزار CRM به اعضای تیم فروش مجموعه اجازه می دهد تا اطلاعات تماس، آدرس های ایمیل مشتری و پردازش پرداخت را بدست آورند.

مشتریان در صورت خرید موفق با تمایل خود اطلاعات را داخل سایت ثبت میکنند. با ثبت اطلاعات تماس مشتری، بانک اطلاعاتی مشتریان قوی‌تر شده و زمینه فعالیت بازاریاب شرکت ساده‌تر می‌شود. با استفاده از نرم افزار CRM، به‌منظور شناسایی مشتری‌، تعامل و ایجاد ارتباط با یکدیگر بسیار مفید است.

  • امکان ارجاع فعالیت به صورت جایگزین
  • امکان ارسال و دریافت بلیط
  • امکان تحقیق بر اساس نام، نام خانوادگی، کد شخصی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه
  • امکان مشاهده و انتخاب محصولات معرفی شده در نرم افزار CRM
  • امکان معرفی فعالیت های متنوع
  • امکان مشاهده پروفایل مشتری
  • امکان ثبت انواع فرمت (ورد، پی دی اف، اکسل و غیره)

مزایا نرم افزار شرکتی پارمیس

نرم افزار شرکتی پارمیس آنلاین ویژگی های خاصی را به کاربران ارائه می دهد. نرم افزار حسابداری شرکتی آنلاین به کاربران امکان می دهد در هر مکان و در هر زمان به سیستم حسابداری خود دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار آنلاین کاهش هزینه نصب و نگهداری سیستم است. این مشکل در شرکت هایی با زیرمجموعه های متنوع و فواصل جغرافیایی بیشتر قابل مشاهده است.

از طریق این راه حل می توانید بدون نیاز به نصب و پیکربندی سرور محلی از مزایای سیستم های حسابداری یکپارچه بهره مند شوید و برای نگهداری این شبکه هزینه کنید.

جدا از همه این ویژگی های نرم افزار شرکتی پارمیس نیازی به نصب و راه اندازی مجدد نرم افزار حسابداری آنلاین در زمان بروز رسانی آن ندارید و می توانید با حداقل تاخیر از به روز رسانی نرم افزارهای جدید و امنیت اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

مزایا نرم افزار تولیدی پارمیس

نرم افزار تولیدی در شرکت های صنعتی، مهمترین قسمت سرمایه مربوط به مواد مصرفی در تولید محصولات و کالاهای نهایی است. بنابراین برای انجام امور حسابداری از جمله ثبت کلیه جریانات مالی مشخص شده در فرآیند و محاسبه هزینه ها، درآمدها و سود فعالیت های انجام شده، بهترین نرم افزار تولیدی باید تسهیلات ویژه ای را در اختیار حسابدار قرار دهد.

محاسبه بهای تمام شده کالا بر اساس روش های حسابداری و قیمت خرید مواد اولیه مانند حسابداری در شرکت های تولیدی بسیار مهم است. در نتیجه داده های لازم برای حسابدار شامل ثبت مقدار کالای مصرفی و تولید شده در شرکت، قیمت خرید مواد اولیه و تعریف معادله ساخت برای کل خروجی است.

در معادله ساخت، مواد مورد استفاده در فرآیند تولید محصول و مقدار مورد نیاز تعیین می شود. این اطلاعات برای حسابدار در محاسبات مربوط به حسابداری بسیار مفید است. بنابراین یکی از ویژگی های مهم بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی برای شرکت های تولیدی، امکان تعیین فرمول ساخت با توجه به مواد مصرفی و ایستگاه های کاری محصولات تولیدی شرکت می باشد.

با کمک تعریف فرمول ساخت می توان فرآیند تولید و مقدار کالای مورد نیاز را مشخص کرد و در صورت نیاز اقدامات لازم را برای تامین مواد اولیه مورد نیاز انجام داد. در آخرین مفهوم می تواند به تعیین معادله ساخت در برنامه محاسباتی در کنترل انبار کمک کند تا از توقف خط تولید یا کاهش تولید روزانه جلوگیری شود.

نرم افزار تولیدی پارمیس باید توانایی مدیریت وظایف و همچنین مدیریت درخواست ها را در اختیار حسابدار قرار دهد. زیرا مهمترین کاری که در تولید انجام می دهیم بعد از کیفیت محصولات تولیدی کاهش قیمت نهایی و در نتیجه افزایش سود حاصل از تولید است.

با توجه به نوع محصول می توان عملیات تولیدی در مقیاس بزرگ و تخصصی و کارگاه ها و دسته ها را در قسمت تولید تعیین کرد. ایستگاه های کاری خاص در خط تولید برای تخصیص مواد مصرفی و برنامه ریزی تولید مهم تلقی می شوند. با توجه به نوع عملیات تهیه مواد مصرفی ضروری ضروری است.

زیرا گاهی اوقات با توجه به فرآیند تولید خاص، خرابی مواد اولیه منجر به توقف کامل خط تولید می شود و این امر هزینه بالایی را به شرکت تحمیل می کند. با توجه به این ضرورت، امکان تعیین مواد و کنترل موجودی در برنامه محاسباتی تولید برای شرکت های تولیدی در نظر گرفته شده است.

بهترین برنامه های حسابداری برای شرکت های تولیدی، به طور خلاصه به لزوم ثبت اطلاعات مربوط به فعالیت های تولیدی که به پیمانکار تحویل داده می شود اشاره می کنیم. برای ثبت دقیق داده های مالی، بهترین نرم افزار شرکتی برای شرکت های تولیدی باید بتواند پیمانکار و اطلاعات مربوط به همکاری او از قبیل میزان کالا و مواد تحویلی به وی، کالای دریافتی و هزینه ای را که به او مربوط می شود، تعیین کند.

ذکر این نکته ضروری است که هر شرکت تولیدی بسته به نوع تولید و در نتیجه نوع فعالیت های تعیین شده برای آن و همچنین حجم و سطح کاری که باید در نظر گرفته شود به ویژگی های خاصی از برنامه حسابداری نیاز دارد. قبل از انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی به درک درستی از نیازهای تجاری و الزامات برنامه حسابداری برسید.

ویژگی های نرم افزار فروشگاهی پارمیس

برای خرید بهترین نرم افزار فروشگاهی پارمیس باید به چند نکته توجه کرد. بهترین برنامه در فروشگاه برنامه ای است که می تواند عملیات خرید و فروش، انبارها و مدیریت خودکار محصولات و در نهایت گزارشات اداری را مدیریت کند. ایجاد برنامه ای که همه این موارد را پوشش نمی دهد، می تواند منجر به ایجاد گلوگاه در عملیات شود، تأثیر استفاده از برنامه در عملیات را تحت تأثیر قرار دهد یا حتی مشکلات بیشتری را برای عملیات ایجاد کند.

نرم افزار فروشگاهی پارمیس در قالب سه محصول مختلف موجود است و همه آنها به منظور خودکارسازی کلیه عملیات مدیریت کسب و کار فروشگاهی کار می کنند.

برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای بازرگانان، توصیه می کنم به این موارد توجه کنید:

نرم افزار فروشگاهی خوب برای نیازهای فعلی و آینده نزدیک را حل می کند. علاوه بر این، تیم مدیریت و تولید در پارمیس همواره ارائه محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی را به عنوان رویکرد اصلی انتخاب می کند.

نرم افزار فروشگاهی مناسب و با ارزش خرید بالا و با کمترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. نرم افزار فروشگاهی پارمیس با توجه به امکانات موجود در آنها با رقابتی ترین قیمت های بازار عرضه می شوند. ضمن بررسی ویژگی های این برنامه ها و یا دریافت مشاوره و پیشنهاد آزمایشی رایگان، از ویژگی های این برنامه در زمینه های مختلف فعالیت فروشگاه و قیمت بالای خرید مطلع خواهد شد.

ارائه گزارشات اداری جامع و قابل تحلیل یکی از دلایل اصلی استفاده از نرم افزار فروشگاهی است. برنامه پارمیس استار با ارائه یک کنترل پنل اداری، انواع گزارشات دیجیتالی و رسمی را ارائه می دهد که می تواند این کار را انجام دهد.

مزیت برنامه حسابداری پارمیس

نیاز به نرم‌افزار حسابداری پارمیس استار یا نرم‌افزار یکپارچه و سازمانی به دلایل مختلفی در شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف تجاری مورد نیاز می باشد. ممکن است در حال حاضر از یک یا به احتمال زیاد از چندین برنامه مالی و اداری مختلف برای مدیریت حسابداری، تولید، انبارها، فروشگاه های آنلاین، بازاریابی، فروش و غیره استفاده کنید.

عدم یکپارچگی بین واحدهای مختلف و انتقال اطلاعات بین واحدهای مختلف همواره با خطر بروز خطای انسانی در مقابل اپراتورها و در نهایت ایجاد مشکلات مختلف همراه است. از طرفی حسابداری و ثبت وقایع مالی و اداری در این گونه سیستم ها زمان زیادی می برد. این وضعیت زمانی آزاردهنده‌تر می‌شود که مدیران درخواست دریافت گزارش‌های مستقل برای واحدها یا گزارش‌های مشترک بین واحدها را داشته باشند. به همین دلیل استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس استار با رویکرد مبتنی بر ERP می تواند بسیاری از این مشکلات را حل کند.

واحد مالی و حسابداری با سایر واحدها در کسب و کارهای محتلف ارتباط دائمی دارد. در واقع واحد مالی و حسابداری در مرکز ثبت و رصد رویدادها، کلیه نقل و انتقالات اطلاعات مالی، کارکنان و دارایی های سازمان را بر عهده دارد. ایجاد هر نوع گلوگاه در جریان های عملیاتی واحدها و یا اتصال این واحدها به واحد مالی می تواند منجر به توقف کامل عملیات در سازمان شود. به همین دلیل استفاده از برنامه های حسابداری یکپارچه به عنوان پل ارتباطی ثابت بین واحدها برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهکار نرم افزار حسابداری پارمیس استار، راهکاری مالی مبتنی بر برنامه ریزی سازمانی، علاوه بر ارائه مجموعه کامل نرم افزارهای مالی شامل حسابداری، کالا، انبار، فاکتور، تجارت و تولید، ضمن ارائه زیرسیستم هایی مانند حقوق و دستمزد و پارمیس اسمارت و غیره میتوانید از مزایای نرم افزار های مالی پارمیس استفاده کنید.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس جهت محاسبه و پرداخت حق الزحمه، مزایا، مرخصی و پاداش سالانه کارکنان و انواع مواد قانونی فرآیندی طولانی، تکراری اما مهم در بخش مالی هر شرکت یا واحد است. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس برای پرداخت کامل به معنای مکانیزه کردن این فرآیند، افزایش بهره وری و دقت در فرآیند محاسبه حقوق کارکنان است.

با بهره گیری از سامانه حقوق و دستمزد، امکان ثبت اطلاعات کارکنان و تولید گزارش مدیریت، تولید اسناد بیمه ای، ملکی و بانکی در کمترین زمان ممکن و مدیریت قراردادها و نرخ پرداختی کارکنان وجود دارد.

یکی از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس امکان مدیریت گروهی از فیش ها و احکام قانونی است. استفاده از این عملکرد به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن فعالیت زیادی را نسبت به حقوق کارمندان بخش ها و ادارات مختلف انجام دهید. این روحیه مثبت بدون شک تاثیر مستقیمی بر بهره وری افرادی که در شرکت شما کار می کنند خواهد داشت.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان یکی از زیرسیستم های راهکار یکپارچه مالی و مدیریتی پارمیس استار می تواند نقش موثری در مدیریت هزینه های تولید و تعیین بهای تمام شده کالا داشته باشد. کارمندان ارتباط یکپارچه این زیر سیستم با نرم افزار انبار، تولید، تجارت خارجی و کارخانه به کلیه شرکت های تولیدی، تجاری و خدماتی این امکان را می دهد که تمامی واحدهای خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند. امکان سفارش پرداخت و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت در زمان های مختلف) از دیگر امکانات کاربردی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می باشد.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در مورد معرفی و مزایا برنامه حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار CRM و نرم افزار شرکتی، نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار تولیدی پارمیس صحبت کردیم.

برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.