فروش آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی

0

 

شما برای تهیه ی آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی باید به درستی در مورد انواع و اقسام این لوازم یدکی ها (بررسی قیمت محصول و کیفیت قطعات) و معتبر و مورد اطمینان بودن فروشگاه مورد نظر(ارائه خدمات مناسب) اطلاعات کافی و دقیقی داشته باشید به طوری که برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز آگاهی لازم نسبت به قطعات را داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ماشین چینی با هدف فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو های چینی مانند: ام وی ام ،جیلی،لیفان و… ماشین چینی، مجموعه ای از برترین ها را برای شما فراهم می کند. (ضمانت اصالت کالا)و( سرعت در ارسال کالا) از اصول اساسی فروشگاه اینترنتی ماشین چینی می باشند که اطمینان خاطر بیشتری را برای شما مشتری محترم فراهم می آورد.

لوازم یدکی ام وی ام :

حتما می دانید که ام وی ام  یک برند ایرانی می باشد که توسط شرکت مدیران خودرو و با مونتاژ خودرو های چینی چری راه اندازی شد.

به علت بهبود روزافزون کیفیت مناسب و هم چنین طراحی ماشین های ام وی ام و البته قیمت به صرفه آن نسبت به خودرو های داخلی، هر روز به طرفداران این مدل اضافه می شود. از این رو نیاز به لوازم یدکی ام وی ام در بازار کشورمان بیشتر احساس می شود.

اگر لوازم یدکی ام وی ام نیاز به تعویض پیدا نمود، حتما به دنبال خرید لوازم و قطعه ی اصلی باشید.

در صورتی که قطعات ام وی ام غیر اصلی را تهیه نمایید،

 

امکان دارد ماشین شما دچار آسیب بیشتری شود. پس از، خسارت ها و آسیب ها جلوگیری کنید و از فروشگاه های لوازم یدکی ام وی ام معتبر مانند فروشگاه ماشین چینی ،قطعات یدکی موردنیاز را تهیه نمایید.

ام وی ام مدل های متنوعی هم چون : ام وی ام 110 ، 530 ، 550 و … دارد که هر کدام امکانات رفاهی مختص به خود را دارند.

فروش لوازم یدکی لیفان

لوازم یدکی لیفان :

شرکت چینی لیفان از سال (1992) آغاز به تولید و توزیع انواع خودرو های سواری و تجاری نمود.

این گروه خودروساز چینی به همراه شرکت کرمان موتور، موفق به وارد ساختن بخش بزرگی از کالاهای خود به کشورمان شد. از جمله خودرو هایی که به بازار خودرو کشورمان راه پیدا کردند، می توان به لیفان (620)، لیفان (520)، لیفان(820)، لیفان ایکس (50)و لیفان ایکس(60)اشاره نمود.

با گذشت زمان لوازم یدکی خودروی لیفان فرسوده و خراب می شوند و مانند هر ماشین دیگری نیاز به تعویض قطعات پیدا می کند، حتما می دانید که تهیه و خرید لوازم یدکی لیفان اصلی(شرکتی) از اهمیت بالایی برخوردار است، چون در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی(تقلبی) امکان دارد بقیه ی لوازم خودرو نیز دچار خرابی و آسیب شوند ،در اصل اگر شما یکبار برای لوازم یدکی اصلی لیفان هزینه کنید، دیگر نیازی به تعویض زودتر از موعد آن نخواهید بود.

 

لوازم یدکی جیلی :

ماشین جیلی جزو یکی از مشهور ترین مدل ها در ایران می باشد که به محبوبیت نسبتا زیادی دست یافته است و هم چنین توانسته است نام خود را جهانی کند.

درست است که این مدل نسبت به برند های دیگری که در این بخش فعالیت دارند، دارای قدمت زیادی نباشد ولی به خاطر تولیدات با کیفیت و مناسب خود توانسته است به یک رقیب سر سخت برای هم رده های خود در جهان تبدیل شود.

از بابت لوازم یدکی جیلی نیز می توان گفت که کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد و شما می توانید لوازم با کیفیت جیلی را از فروشگاه اینترنتی ماشین چینی تهیه نمایید.

قطعات یدکی خودروی های چینی شامل انواع لوازم موتوری ، قطعات جلوبندی ، لوازم گیربکسی، قطعات بدنه و لوازم تزئینی می باشد.

لوازم یدکی ماشین های چینی :

فروش لوازم یدکی ماشین چینی

امروزه انواع و تعداد ماشین های چینی در نمایندگی های فروش خودرو بسیار زیاد است. قیمت منطقی در کنار طراحی جذاب سبب شده که این خودروها طرفداران زیادی داشته باشند، ولی مسئله همیشه پس از خرید این خودروهای چینی به وجود می‌آید و آن هم وقتی است که صاحب خودرو به دلایلی نیاز به تعویض قطعات یدکی خودروی خود پیدا می‌کند.

دلایلی هم چون : خرابی ماشین، تصادفات و حوادث، افزایش عمر خودرو و … سبب می‌شوند که دیر و یا زود نیاز به تعویض قطعات یدکی خودروی خود داشته باشید.

در این شرایط پیدا کردن فروشگاه لوازم یدکی ماشین های چینی که از اعتبار کافی برخوردار باشد و با توجه به تنوع زیاد قطعات خودرو و هم چنین ماشین های چینی سبد تکمیلی از این قطعات را ارائه دهد، بسیار سخت است.

 

راه تشخیص کیفیت لوازم یدکی :

در سال های اخیر فروش لوازم یدکی تقلبی درکشورمان افزایش یافته است و قبلا این لوازم با بسته‌بندی‌ های مختص به خود به فروش می‌رفتند و در واقع مشتری از تقلبی بودن آن‌ها خبر داشت؛ ولی به دلایلی مجبور به تهیه ی نمونه ی غیراصلی آن با قیمت‌های پایین تر بود ،ولی متاسفانه امروزه لوازم یدکی تقلبی پس از این که وارد ایران می‌شوند، در بسته‌بندی‌های جدید و بنام قطعات اصلی به فروش می‌رسند. در واقع مشتری بعنوان قطعه اصلی و با قیمت بالا یک قطعه غیراصلی را تهیه می نماید.

در این بازار آشفته ی لوازم یدکی تشخیص کیفیت لوازم یدکی بسیار سخت است.

قیمت قطعات ماشین چینی :

قیمت قطعات ماشین های چینی بسیار متغیر است و به عوامل زیادی بستگی دارد. مشخص است که با وجود وارداتی بودن این قطعات، تغییرات نرخ دلار و … تا چه اندازه میتواند نوسان قیمتی برای این کالاهارا به همراه داشته باشد.

به علاوه هزینه های گمرکی، تقاضا، افزایش و یا کاهش تولید چین یا واردات از این کشور، گرانی  و … از دیگر عواملی هستند که میتوانند بر روی قیمت این قطعات تاثیر بگذارند ،به همین دلیل برای خرید قطعات یدکی اصل ، راه های متنوعی وجود دارد و اگر مایل به تهیه ی لوازم یدکی اصل هستید باید به سراغ فروشگاه‌ های معتبر و مطمئن نظیر فروشگاه ماشین چینی بروید

5/5 - (59 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.