چند تکنیک کاربردی و ساده برای تشخیص آنلاین بودن کاربران

0

 

اینستاگرام بر پایه‌ی عکس‌ها و ویدیو ها قرار گرفته شده است و در حال حاضر برای تمام کاربران، یک شبکه‌یِ اجتماعیِ محبوب، است. این روزها قابلیت جدیدی اینستاگرام از خود رونمایی کرده، که در آن می‌شود کاربران زمان آنلاین بودن فالوورهای خود را ببینند. با این که برای خیلی از کاربران این موضوع دردسر ساز شده است، اما این ویژگی از یک نگاه مثبت ساخته شده است و برای کسانی که از طریق اینستاگرام به فعالیت می‌پردازند، فهمیدن این که چند درصد از کاربرانشان آنلاین هستند یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. زیرا با تشخیص آنلاین بودن کاربران، می‌توانند محتوای خود را در زمان مناسب منتشر کنند و بیشتر دیده شوند.

تکینهای ساده برای تشخیص آنلاین بودن

برای اینکه بدانید آخرین بازدید کاربرانتان چه وقتی بوده می‌توانید از چند راه این کار را انجام دهید

 

روش اول (دایرکت‌ها)

درابتدا این را بدانید که باید نسخه‌ی اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید تا بتوانید آنلاین بودن دوستان و یا کاربران صفحه‌ی خود را ببینید. دراین حالت اگر به صفحه‌ی پیام‌های شخصی هر کدام از فالوورهای خود بروید می‌توانید ببینید آن‌ها در چه زمانی آنلاین‌ بوده‌اند.

به عنوان مثال:

  • Active 15 min ago: 15دقیقه قبل آنلاین بوده است
  • Active yesterday: دیروز آنلاین بوده است
  • Active now: در حال حاضر آنلاین است

 

اگر در دایرکت کسی به گزینه tap to chat  برخورد کردید، یا به این معنی است که اینستاگرام کاربر به روز نشده است یا حالت انلاین بودن خود را مخفی کرده است.

 

دایرکت ساده ترین راه برای تشخیص آنلاین بودن

 

روش دوم (استفاده از برنامه‌ی instaonline)

اینستا آنلاین یک اپلیکیشن برای اینستاگرام است که درآن می‌توانید از آخرین بازدید کاربران خود و کسانی که آنلاین هستند باخبر ‌شوید. کار کردن با این برنامه بسیار راحت است. کافی  است از طریق گوگل پلی این برنامه را دانلود و سپس نصب کنید.

 

اینستا انلاین یک برنامه تشخیص آنلاین بودن

 

روش سوم (لایو اینستاگرام)

یکی دیگر از روش های تشخیص آنلاین بودن کاربران، لایو اینستاگرام می باشد. زمانی که شما قرار است ویدیوی لایو برگزار کنید اینستاگرام لیستی از کسانی که آنلاین هستند برای شما فراهم می‌کند.

 

  مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست نداشته باشید کسی  ورود و خروجتان از اینستاگرام را بداند بنابراین وضعیت خود را از آنلاین به آفلاین تبدیل کنید. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید وضعیت اینستاگرام خود را مخفی نگه دارید، نمایش آنلاین بودن باقی کاربران هم برای شما از دسترس خارج می‌شود.

برای انجام این کار ابتدا باید به صفحه‌ی اینستاگرام خود بروید و سپس در قسمت بالا، با دکمه سه خط وارد تنظیمات شوید. سپس وارد privacy  شده و گزینه show my activity  را انتخاب کنید. با زدن این گزینه، دیگر وضعیت آنلاین بودن شما مشخص نمی‌شود.

 

مخفی کردن نمایش آنلاین

 

سخن آخر

دراین مقاله راه‌های تشخیص کاربران آنلاین و جلوگیری از نمایش وضعیت آنلاین به شما توضیح داده شد. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.