فندک زیپو: افسانه‌ی یک جلال معاصر

0

یکی از اکسسوری‌هایی که امروزه کاربرد بسیاری دارد فندک است، چرا که فندک‌ برای روشن کردن آتش نیاز اولیه است.
کارخانه فندک زیپو در سال ۱۹۳۲ میلادی مصادف با ۱۳۱۰ شمسی توسط فردی به نام جرج گرنت بلیزدل در ایالات پنسیلوانیای آمریکا تاسیس شد. ایده اولیه ساخت فندک زیپو از انجا شکل گرفت که اقای بلیزدل به فکر ساخت فندکی افتاد که با وزش باد خاموش نشود. همین ایده اولیه موسس کارخانه فندک زیپو باعث شد تا فندکی با بنزین مخصوص به خود تولید شود.

فندک زیپو که در تمام دنیا طرفداران ویژه‌ای دارد در ۹۱ سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون مدل مختلف تولید شده و به دست علاقه مندان رسیده است. دلیل این امر این است که خرید فندک زیپو همواره برای تمام افراد علاقه‌مند حس خوبی را ایجاد می‌کند. علاوه بر ایجاد حس خوب در هنگام خرید فندک زیپو مدل‌های مختلف این فندک هم باعث می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای فندکی منحصر به فرد وجود داشته باشد

خرید فندک زیپو

در سال 1823 شیمیدان آلمانی به نام یوهان دوبراینر، یک وسیله تولید کننده حرارت را اختراع کرد که باعث تغییرات زیادی در صنعت شد. با این حال این اختراع نواقص زیادی همچون سختی حمل و نقل و ایمنی پایین داشت که باعث شد افراد دیگری نیز به فکر رشد و ارتقاء این ابزار بیفتند تا سالهای بعد که فندک های چخماقی توسط دانشمند اتریشی، کارل اوئر باخ اختراع شد.

آقای زیپو فندک های خود را با هدف مقاومت در برابر وزش باز، طراحی مقاوم و استفاده از متریال های کیفیت تولید و به بازار ارائه داد. او اعتقاد داشت طراحی فندک های اتریشی نواقصی دارد که نیاز است برطرف شود؛ پس به فکر تولید فندک zippo  افتاد. امروزه جمع آوری و خرید فندک زیپو برای بسیاری به سرگرمی تبدیل شده است و کلکسیونرها برای داشتن طراحی های خاص این شرکت هزینه های زیادی می کنند. شرکت زیپو پس از گذشت 89 سال از زمان شروع کار، همچنان به عنوان یکی از ابرقدرت های این صنعت شناخته می شود.

تنوع فندک‌های زیپو در این سال‌ها به قدری زیاد شده است که برخی افراد به جمع آوری کلکسیون فندک زیپو روی آورده‌اند چرا که حس خوبی را با این کار در خود ایجاد کرده‌اند.
همچنین لازم است بدانید که فندک‌های زیپو قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند که بر أساس متریال و مدل‌هایی که تولید می‌شوند این قیمت تعیین می‌شود. به عنوان مثال برخی از فندک‌های زیپو تولید محدود هستند و در کل دنیا به تعداد محدودی و دست اشخاص خاصی وجود دارد که باعث افزایش مدل خاص فندک زیپو خواهد شد. این مدل از فندک‌ها به عنوان فندک لاکچری نیز شناخته می شوند.

شماهم می‌توانید برای خرید أنواع فندک زیپو از طریق فندک آنلاین اقدام کنید.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی فندک آنلاین

فندک آنلاین یکی از واردکنندگان فندکzippo  اورجینال است. فروشگاه فندک آنلاین، شامل مجموعه کاملی از طرح های فندک زیپو با ضمانت اصالت کالا است. کارخانه زیپو با گذشت زمان، فندک های متنوع در طرح ها متریال های مختلف را وارد بازار کرد. بدنه هایی از جنس فلز های مختلف نظیر کروم، برنج، وانادیوم و مس با حکاکی های مختلف که متناسب با هر سلیقه ای طراحی شده است. این کارخانه یک لاین طراحی و تولید فندک های خاص را نیز شامل می شود، به عنوان مثال ساخت فندک با بدنه طلای 18 عیار و استفاده از سنگ های گران قیمت در تعداد محدود برای کلکسیونر. zippo  در طی سالهای فعالیتش موفق شده است تا فندک هایی متناسب با سلیقه اقشار مختلف جامعه طراحی و تولید کند.

قیمت فندک زیپو

یکی از دغدغه های خریداران زیپو، خرید فندک زیپو اورجینال با کیفیت مناسب است. البته توجه کنید که اجناس با ارزش و با کیفیت از قیمت پایینی برخوردار نیستند و همین موضوع می تواند نشانه ای برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن فندک خریداری شده باشد؛ چرا که همانطور که گفته شد، تقریبا هر محصولی با شهرت جهانی، در معرض تقلب قرار گرفته است و شرکت zippo  نیز با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و تولید فندک از این قاعده مستثنا نمی باشد. فندک های زیپو از بهترین متریال و با استاندارد های جهانی ساخته می شوند، با استناد بر شعار این شرکت :” It works or we fix it free ” این فندک ها با ضمانت کیفیت به خریداران ارائه می شوند و شما می توانید با یکبار خرید فندک zippo  تا سالیان سال از خرید فندک بی نیاز شوید. فندک های Zippo با دوام  و قابل پر کردن مجدد هستند و شما می توانید مادام العمر فندک zippo  را همراه خود داشته باشید. همچنین با وجود طرح ها و رنگ های مختلف می توانید متناسب با بودجه خود، فندک مناسبتان را انتخاب کنید. فندک آنلاین با داشتن تنوع زیاد محصولات، مرجع کاملی برای انتخاب و خرید فندک زیپو است. ما در فندک آنلاین محصولات زیپو را با ضمانت اصالت کالا به خریداران محترم ارائه می دهیم. با توجه به تنوع زیاد محصولات این کمپانی قیمت آنها نیز به نسبت متریال استفاده شده در بدنه و مدل فندک، متغیر می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع فندک زیپو، می توانید به فروشگاه فندک آنلاین مراجعه کنید. با یک بار خرید از فندک آنلاین می توانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

سوالات متداول

علت تفاوت قیمت فندک های زیپو چیست؟

فندکهای زیپو با طراحی ها و متریال های مختلف ساخته می شوند که همین موضوع باعث تفاوت در ارزش گذاری آنها می شود.

فندک زیپو اصل ساخت چه کشوری است؟

فندک zippo  محصول کشور آمریکا می باشد.

فندک زیپوی اورجینال را از کجا بخریم؟

شما می توانید فندک های زیپو را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه فندک آنلاین تهیه و درب منزل دریافت کنید.

 

خلاصه مطلب

در طول قرن های گذشته، ابزارهای مختلفی برای روشن کردن آتش اختراع شد. فندک های امروزی حاصل رشد و ارتقاء قابلیت های فندک های قدیمی هستند. شرکت زیپو به عنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کارخانه های ساخت فندک در جهان شناخته می شود که امروزه با داشتن بیش از 89 سال سابقه فعالیت، فندک های متنوعی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کند. در این مقاله به قیمت و نحوه خرید فندک زیپو  و معرفی فروشگاه fandakonline.com پرداخته شد.

 

5/5 - (5 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.