در شیراز کجا اقامت کنیم؛ هتل کریمخان یا پارس؟

0

همه با شیراز و دیدنی‌های آن آشنا هستیم. اگر قرار باشد اقامتگاهی را در شیراز انتخاب کنید، کدام هتل را رزرو می‌کنید؟ در این‌مقاله دو مورد از هتل‌های خوب شیراز یعنی هتل پارس شیراز و هتل کریمخان را بررسی کنیم. اگر قرار است به شیراز سفر کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کرده و آن را با هم‌سفران خود به اشتراک بگذارید.

شیراز یکی از شهر‌های معروف گردشگری ایران است. این‌شهر هر‌ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. آثار تاریخی، فرهنگی، هنری و جاذبه‌‌های طبیعی شهر نارنج‌ها هر مسافری را با هرسلیقه و سنی به خود جذب می‌کنند. کافی است تصمیم بگیرید به این‌شهر زیبا سفر کنید و یکی از بهترین سفر‌های زندگی خود را رقم بزنید. اقامتگاه‌‌های متنوعی در شیراز برای مسافران وجود دارد که مسافران باید یکی از بهترین گزینه‌‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند.

تصمیم برای انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر است و باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. هتل‌های کریمخان و پارس، دو گزینه خوب میان هتل‌های شیراز https://www.alibaba.ir/hotel/ir-shiraz  هستند که مسافران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر به شیراز سفر می‌کنید و دوست دارید هتل بی‌نظیری را برای اقامت خود رزرو کنید، حتما این‌دو هتل را در لیست بررسی خود داشته باشید. در ادامه درباره هر دوی آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

هتل پارس شیراز

یکی از بهترین هتل‌های شیراز، هتل چهار‌ستاره پارس است. این‌هتل در خیابان کریمخان زند واقع شده و از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از مزیت‌‌های اصلی هتل پارس موقعیت فوق‌العاده خوب آن در مرکز شهر است. هتل در مرکز شهر قرار گرفته و به بسیاری از نقاط مهم شهر و دیدنی‌های آن دسترسی خوبی دارد. باغ ارم، دروازه قرآن و حافظیه از برخی دیدنی‌‌ها و جاذبه‌های شیراز هستند که از هتل پارس فاصله زیادی ندارند و شما به‌راحتی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

هتل پارس شیراز

هتل چهار‌ستاره پارس دو ساختمان نه طبقه دارد و با حدود 189 واحد اقامتی زیبا و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان شهر شیراز است. کارکنان هتل رفتاری آموزش‌دیده و محترمانه دارند و رفتار آن‌ها باعث می‌شود مسافران اوقات خوشی را در شیراز تجربه کنند. هتل پارس را آقای اسدالله بخشی تاسیس کرده است.

امکانات هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز سعی کرده محیط خوبی را برای مسافران آماده کند تا اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنند. خدمات و امکانات مناسبی در هتل پارس آماده شده و مسافران به همه خدمات روز هتل‌های کشور و جهان دسترسی دارند. اگر بخواهیم درباره امکانات عمومی هتل صحبت کنیم کافی است بگوییم هتل پارس امکانات مناسبی را در حد یک هتل چهار‌ستاره ارائه می‌دهد. فکس، خود‌پرداز، سونا، استخر، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط و سیستم تهویه برخی از خدمات و امکانت عمومی هتل پارس هستند.

رستوران هتل با طرفیت حدود 200 نفر با بهترین غذا‌ها از مسافران پذیرایی می‌کند. استخر برای میهمانان هتل رایگان است. رستوران گلسرخ، رستوران ملل و کافی‌شاپ پامچال در طبقه اول هتل، بهترین غذا‌ها و میان‌وعده‌‌ها را به مسافران ارائه می‌دهند. در بام هتل نیز رستوران معروفی با نام لوتوس وجود دارد که شما امکان استفاده از آن و محیط لوکس آن را خواهید داشت.

هتل کریمخان شیراز

هتل کریمخان یکی از هتل‌های زیبا و لوکس شیراز است که مسافران زیادی از آن برای اقامت در شیراز استفاده می‌کنند. معماری زیبا و ترکیبی هتل جذابیت آن را برای مسافران بیشتر کرده است. هتل چهار‌ستاره کریمخان شیراز سعی کرده با ارائه بهترین خدمات و امکانات برای سفر‌های بعدی نیز مسافران را به این‌‌هتل دعوت کند. رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی از امکانات هتل هستند که به بهترین شکل در‌اختیار مسافران قرار می‌گیرند. در قسمت ورودی هتل باید از پله یا رمپ برای ورود به هتل استفاده کنید. این‌هتل زیبا کار خود را از سال 1392 شروع کرده و در یکی از نقاط خوب شهر ساخته شده است. ارگ کریم‌خانی، باغ جهان‌نما، بازار وکیل و حرم شاه‌چراغ (ع) از دیدنی‌ها و جاذبه‌های شیراز هستند که فاصله کمی تا هتل کریمخان دارند. مسافران هتل به‌راحتی به بسیاری از نقاط مهم شهر نیز دسترسی دارند.

امکانات و خدمات هتل کریمخان شیراز

امکانات و خدمات هتل کریمخان شیراز

در قسمت قبل به برخی از امکانات هتل کریمخان اشاره کردیم. این‌هتل با رستوران و کافی‌شاپی مناسب سعی کرده نیاز‌های مشتریان خود را به بهترین شکل پاسخ دهد. چایخانه سنتی، فروشگاه، پارکینگ، امکانات ورزشی، امکانات و خدمات شنا و استخر و آژانس مسافرتی از خدمات و امکانات هتل کریمخان هستند. اتاق‌های هتل کریمخان با بهترین خدمات در شش طبقه قرار گرفته‌اند.

مقایسه هتل کریمخان و هتل پارس شهر شیراز

در قسمت‌های قبل همه موارد مهم دو هتل زیبای شهر شیراز یعنی هتل پارس و هتل کریمخان را بررسی کردیم. اگر دوست دارید اطلاعات دقیق و به‌روزی از قیمت و قوانین هتل‌ها داشته باشد، حتما به سایت علی بابا مراجعه کنید. سایت علی بابا به شما ابزار‌های خوبی را برای بررسی و مقایسه هتل‌ها ارائه می‌دهد. نمی‌توان هیچ‌یک از هتل‌ها را در همه زمینه‌‌ها از دیگری بهتر دانست. این‌که کدام هتل بهتر است، به شرایط و خواسته‌های شما بستگی دارد که باید آن را بررسی کنید.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.