بعد از اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ چه کنیم؟ | لایزرو: دانش کشورها

0

معمولا در اغلب به این پرداخته شده که برای شرکت در لاتاری چطور اقدام کنیم؟ یا برخی به طور عامیانه این سوال را دارند که ” جواب لاتاری کی میاد؟ “ تمام این سوالات را در سایت لایزرو پاسخ داده ایم، نام سایت ما را در گوگل جستجو کرده و مقالات لاتاری را مطالعه کنید.

اگر این مقاله را مطالعه می‌کنید به احتمال زیاد با برنامه لاتاری گرین کارت آشنا هستید پس در ادامه ما به توضیح برنامه لاتاری یا ویزای گوناگونی ایالات متحده نمی پردازیم. البته در صورتی که می‌خواهید تمام جزئیات لاتاری را بخوانید به مقاله لاتاری چیست سایت لایزرو مراجعه کنید.

اما ما قصد داریم تا راجع به مراحل بعد از اعلام نتایج لاتاری بگوییم تا توانسته باشیم

لایزرو یک مرجع رایگان و کامل برای ارائه اطلاعات مهاجرتی است. هدف ما بالا بردن سطح آگاهی و آشنا کردن شما با مسائل مهاجرتی است. برای کسب اطلاعات مورد نیاز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و سوالات خود را در قسمت نظرات مقاله از ما بپرسید. پاسخگوی شما هستیم!

اعلام نتایج لاتاری

آخرین دوره ثبت نام لاتاری مربوط به ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ بوده است، این برنامه در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ به پایان رسیده است و شرکت کنندگان این دوره منتظر اعلام نتایج آن هستند. نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود. در همه ادوار لاتاری شش ماه پس از پایان ثبت نام آن نتایج اعلام می‌شود.

تاریخ دقیق اعلام نتایج لاتاری از دو هفته قبل توسط KCC که نهاد برگزار کننده لاتاری است مشخص می‌شود. تا قابل از اعلام رسمی تاریخ اعلام نتایج لاتاری توسط KCC هیچ گمانه زنی راجع به تاریخ دقیق اعلام نتایج داشت.

بعد از اعلام نتایج لاتاری

نتیجه لاتاری از دو حالت خارج نیست، یا شما برنده شده اید یا برنده نشده اید. برای مشاهده نمونه جواب لاتاری می‌توانید در گوگل نمونه جواب های لاتاری سایت لایزرو را جستجو کنید.

در صورتی که برنده لاتاری شدید، ضمن تبریک به شما، پیشنهاد می‌کنیم در اولین گام از مشاوران مجرب این حوزه راهنمایی های لازم را دریافت کنید چون برنده شدن در لاتاری ۵۰ درصد راه است و ۵۰ درصد باقی مانده از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.

اگر برنده لاتاری نشدید، به هیچ وجه نا امید نشوید زیرا برندگان زیادی بوده اند که بعد از چند بار شرکت در لاتاری برنده شده اند و اکنون نیز در ایالات متحده اقامت دارند. ما به شما پیش ثبت نام در لاتاری را پیشنهاد می‌کنیم; امکان پیش ثبت نام لاتاری در سایت اصلی لاتاری وجود ندارد به همین اساس ما در سایت لایزرو امکان پیش ثبت نام لاتاری را فراهم کرده ایم. حتما از امکان استفاده کافی را ببرید.

برنده شدن در لاتاری و مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری | لایزرو دانش کشورها و مهاجرت

برنده شدن در لاتاری

برنده شده در لاتاری آن هم بین میلیون ها شرکت کننده شانس بسیار زیادی می‌خواهد، شانس امری اکتسابی نیست و نمی‌شود شخصی را مجبور به خوش شانس بودن کرد. اگر برنده لاتاری شدید، تماماً از این امتیاز استفاده کنید زیرا این شانس نسیب هر کس نمی‌شود.

کیس نامبر و اقدامات لازم

زمانی که متوجه شدید برنده لاتاری هستید از صفحه برنده لاتاری پرینت تهیه کنید، زیرا این صفحه دارای اهمیت فراوانی است، در این صفحه کیس نامبر شما درج شده است. کیس نامبر شماره پرونده برنده لاتاری می‌باشد، تمامی امور بعد از برنده شدن در لاتاری با استفاده از این کیس نامبر انجام می‌پذیرد.

کیس نامبر به این شکل است ” ۲۰۲۳AS00003410 “ چهار رقم ابتدایی آن دوره برنامه لاتاری است که در آن ثبت کرده اید، دو حرف بعدی یعنی AS مخفف قاره محل تولد است و باقی رقم ها شماره یا نوبت در پرونده و مصاحبه برندگان لاتاری است. هرچه عدد کیس نامبر شما پایین تر باشد، نوبت مصاحبه سفارتی شما زودتر انجام خواهد شد. در ادامه مصاحبه لاتاری در سفارت را توضیح خواهیم داد.

مصاحبه لاتاری در سفارت

مصاحبه لاتاری در این سه سفارت (یعنی سفارت آمریکا در آنکارا ترکیه، سفارت آمریکا در ایروان ارمنستان و سفارت آمریکا در ابوظبی امارات) به زبان فارسی انجام می‌شود و افسران کنسولی این سفارت ها، آشنایی بسیار خوبی با ایرانیان دارند. بنابراین کاملا مشخص است که چرا KCC (مرجع برگزار کننده لاتاری) ایرانیان را به یکی از این سه سفارت ارجاع می‌دهد.

به این سه سفارت آمریکا که در بالا معرفی کردیم، اصطلاحا سفارت های سفید گفته می‌شود و هر سال تعداد زیادی از برندگان لاتاری ایرانی به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

برنده نشدن و پیش ثبت نام در لاتاری

همانطور که برنده شدن در لاتاری آرزوی هر شخصی است، بهتر است با این واقعیت کنار بیایید که امکان برنده نشدن در لاتاری از برنده شدن در آن بیشتر است. هر ساله تعداد بسیار زیاد از کشورهای مجاز در لاتاری در این برنامه شرکت می‌کنند بنابراین بدیهی است که در این لاتاری انتخاب نشوید.

اگر برنده لاتاری نشدید، به هیچ وجه نا امید نشوید زیرا برندگان زیادی بوده اند که بعد از چند بار شرکت در لاتاری برنده شده اند و اکنون نیز در ایالات متحده اقامت دارند. ما به شما پیش ثبت نام در لاتاری را پیشنهاد می‌کنیم; امکان پیش ثبت نام لاتاری در سایت اصلی لاتاری وجود ندارد به همین اساس ما در سایت لایزرو امکان پیش ثبت نام لاتاری را فراهم کرده ایم.

سخن پایانی

ما درباره همه چیز گفتیم به جزء هدف از اجرای برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا; هدف از اجرای این برنامه حفظ تنوع نژادی ایالات متحده است به همین دلیل است که نام این برنامه The Diversity Immigrant Visa program یا ویزای مهاجرت گوناگونی نامیده شده است. در هر دوره از این برنامه تعداد ۵۵ هزار ویزا اختصاص داده می‌شود که از این تعداد ۵ هزار ویزا رزرو شده و تنها ۵۰ هزار ویزا بین شرکت کنندگان لاتاری قرعه کشی‌ می‌شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا تمایل به مطالعه مقالات بیشتر می‌توانید به سایت لایزرو مراجعه فرمایید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.