پیش بینی و مدیریت با نرم افزار حراست و نگهبانی

0

علت استفاده از نرم افزار حراست و نگهبانی

هر سازمانی برای حفاظت و نگهداری از امور داخلی مانند کنترل ورود و خروج شخص و کنترل ورود و خروج کالا،  نیاز به بخش حراست و نگهبانی دارد. با ورود سیستم های کامپیوتری در تمام بخشهای سازمان کارها ساده تر شده است. نرم افزار حراست و نگهبانی در اختیار حراست سازمان قرار گرفته و این بخش سازمان با شیوه‌ای بهتر و کارآمدتر به وظایف خود عمل می کند.

نرم افزار حراست و نگهبانی با جمع آوری داده‌ها و دسترسی آسان به آنها، به بخش حراست در حفظ سلامت سازمان کمک بزرگی می‌کند. حراست و نگهبانی، برای امور مختلف به مدیریت سازمان مشاوره می دهد. همچنین این نرم افزار دسترسی به تمام اطلاعات را فراهم نموده و شرایط  ارائه گزارش جامع وکامل، برای مدیریت سازمان را ایجاد نموده است. حراست باید از اطلاعات افراد داخل سازمان مراقبت نموده و از دسترس اشخاص غیر مرتبط دور نماید. حراست با تمام وظایف سنگینی که دارد باید به نرم افزار حراست و نگهبانی مجهز باشد تا تمام وظایف خود را در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری انجام دهد. از طریق بکار بردن این نرم افزار، حراست توانایی نظارت بر تمامی ارباب رجوع ها را داشته و به عبور و مرور تمام افراد برای حفظ امنیت افراد سازمان توجه می کند.

علت استفاده  از نرم افزار حراست و نگهبانی

 

نرم افزارکنترل تردد بخش مهمی از نرم افزار جامع حراست

در هر مجموعه و سیستم سازمانی ورود و خروج افراد، کالا یا خودرو وجود دارد. نرم افزار کنترل تردد صرفا برای بررسی تردد اشخاص نیست و با دقت و جزییات، تمام  ورودی ها و خروجی ها را بررسی و چک می‌کند. این برنامه قابل تنظیم با مجموعه یا سازمانی  است که در آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. می توان  قسمت هایی را برای انواع شرکت ها به آن اضافه و یا کم نمود. به عنوان نمونه قابلیت اضافه یا کم کردن لیست افراد یا خودرو در آن وجود دارد. نرم افزار به گونه ای طراحی شده تا  انواع خودرو ها با مشخصات مختلف قابل ثبت باشد و به همین دلیل کار شناسایی برای حراست بسیار آسان خواهد شد.

در نرم افزار حراست و نگهبانی بخش مهمی به کنترل تردد اختصاص یافته است. کنترل ورود و خروج خودرو  یکی از قسمت های مهم  این نرم افزار می باشد. یکی از موارد مهمی که در نرم افزار حراست به آن توجه شده است شناسایی برچسبهای کنترل تردد است. RFID تگی است که به واسطه آن خودرو یا اشخاص شناسایی می شوند. این سیستم به شیوه ای طراحی شده که از را دور قدرت شناسایی تگ و در واقع دریافت اطلاعات فرد یا خودرو را دارند. با حضور این امکانات یک سازمان  با قدرت و امنیت بالایی به فعالیت خود ادامه می دهد. این نرم افزار  قدرت نمایش تصاویر به صورت آنلاین را نیز دارد. مجموعه ای از نرم افزارها به صورت جامع در نرم افزار حراست قرار گفته است.

بسیاری از مجوز ها  از طریق این نرم افزار برای ورود و خروج کالا از سازمان صادر می شوند. امکان ثبت کالا و یا حذف مجوز از این سامانه به راحتی وجود دارد. با ویژگی های متعددی که این نرم افزار دارد، نظارت به کل سیستم موجود در زمان کوتاهی امکان پذیر است.

نرم افزارکنترل تردد بخش مهمی از نرم افزار جامع حراست

 

 بهترین خدمات و پشتیبانی برای شرکت تولید کننده نرم افزار های حراست

برای تهیه نرم افزار حراست و نگهبانی می توانید با شرکت تولید کننده نرم افزار ارتباط برقرار کرده و با توجه به نوع سازمان نرم افزار مورد نیاز خود را تهیه نمایید. با بررسی نیاز های شرکت می توانید، نرم افزار را با تغییرات لازم خریدار کنید. شرکت تولید کننده این محصول، بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان در نظر گرفته است.

 

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.