آموزش تصویری افتتاح حساب پایر در ایران!

0

افتتاح حساب پایر چگونه است؟

خوب است این نکته را بدانید که در نسخه جدید پایر مرحله سومی برای ثبت نام وجود دارد. لازم است افراد نام، نام خانوادگی و نام کشور خود را در آن وارد نمایند.

از آن جایی که کشور ایران در فهرست کشورها نیست آن‌ها باید برای افتتاح حساب پایر یک vps یا ایپی ثابت ایمن را به کار بگیرند و با توجه به کشور ایپی نسبت به انتخاب نام کشور اقدام نمایند.

این افراد با کلیک روی دکمه ((Payeer به قسمت افتتاح حساب پایر وارد می‌شو‌ند. با کلیک روی دکمه Sign up فرم زیر باز خواهد شد.

حساب پایر

فرم حساب پایر

در این فرم پس از وارد کردن آدرس ایمیل و کد تصویر در کادرهای مربوطه و زدن تیک پذیرش قوانین و کلیک روی گزینه sign up افراد باید کد مورد نظر را وارد نمایند تا ایمیل تایید شود.

بنابراین کسانی که می‌خواهند نسبت به ساخت حساب پایر اقدامات لازم را انجام دهند با ورود به ایمیل، کد ارسالی پایر را نوشته و نسبت به وارد کردن آن کد در قسمت مورد نظر اقدام می‌کنند و سپس روی دکمه ی confirm کلیک می‌کنند.

فرمی باز خواهد شد که در آن اطلاعاتی مانند رمز عبور، عبارت محرمانه و نام حساب قابل مشاهده است. امکان استفاده از این اطلاعات یا تغییر این اطلاعات به دلخواه برای کاربران فراهم شده است. بهتر است آن‌ها حتما نسبت به تغییر رمز عبور و عبارت محرمانه اقدام کنند.

ساخت حساب پایر

فرم تغییر رمز عبور

این توضیحات به همه کسانی که قصد ساخت حساب پایر را دارند کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی فرم زیر را پر نمایند.

:New Password در این قسمت لازم است افراد برای حساب کاربری رمز عبور جدید انتخاب نمایند. البته این رمز نباید بیش از ۸ رقم داشته باشد. ضمنا این رمز بایستی دارای حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و کاراکترها باشد.

:Repeat New password کاربران باید رمز عبور قبلی را دوباره در این بخش وارد نمایند.

:Secret word در این قسمت باید یک عبارت محرمانه انتخاب و یادداشت شود. اگر اطلاعات حساب به یاد آورده نشود امکان بازیابی حساب با استفاده از این عبارت وجود دارد.

:Account Name در این قسمت یک شماره حساب با عنوان نام اکانت به صورت پیش فرض وجود دارد که در صورت تغییر این عبارت شماره حساب قابل تغییر نخواهد بود. تنها نام حساب قابل تغییر می‌باشد. بنابراین بهتر است افراد شماره حساب را در اینجا بنویسند. دریافت و انتقال وجه از طریق این شماره حساب امکان‌پذیر است. البته این امکان ایجاد شده است که در عبارت مورد نظر تغییری به وجود نیاید.

کاربران با کلیک روی گزینه Next به مرحله سوم رفته و در این مرحله پس از وارد کردن مشخصات به لاتین، نام کشور را با توجه به کشور سرور تعیین می‌کنند. بدین ترتیب مراحل افتتاح حساب پایر تکمیل می‌گردد و آن‌ها می‌توانند به حساب پایر وارد شوند. هم اکنون اطلاعات حساب پایر در این صفحه نشان داده خواهد شد. پس بهتر است افراد این اطلاعات را در جایی امن بنویسند و سپس روی دکمه Done کلیک کنند.

بخش‌های مهم حساب پایر

ذکر این نکته ضروری است که بعد از افتتاح حساب پایر و با وارد شدن به داشبورد حساب، اطلاعات زیادی در آن قابل مشاهده است. دو منوی کاربردی در این حساب ایجاد شده که در این بخش از محتوا درباره آن به طور کامل توضیح می‌دهیم.

منوی حاشیه سایت Payeer

این شکل نمونه ای از منوی حاشیه سایت payeer است که گزینه های آن شامل موارد زیر می‌شود.

تصویر منوی حاشیه سایت payeer

  1. کاربران با کلیک روی این گزینه به داشبورد حساب می‌روند.
  2. در این بخش کارت‌های متصل به حساب پایر قابل مشاهده است.
  3. در این بخش امکان اضافه کردن پول از سایر حساب‌ها به حساب پایر با استفاده از روش‌های متفاوت فراهم شده است.
  4. در این بخش امکان انتقال پول از حساب پایر به حساب‌های دیگر وجود دارد.
  5. در این بخش می‌توان هر پولی را به پول دیگر تبدیل یا اکسچنج کرد.
  6. این بخش به پشتیبانی سایت payeer مرتبط می‌باشد.
  7. در این بخش تاریخچه معاملات به طور کامل قابل مشاهده است.

منوی فوقانی سایت payeer

در منوی فوقانی اطلاعاتی نظیر موجودی کیف پول پاییر، پیغام‌ها، نام حساب، شماره حساب، تنظیمات حساب payeer و گزینه خروج قابل مشاهده است. در این منو امکان مدیریت حساب برای همه کاربران فراهم است.

تنظیمات حساب پایر

همه کسانی که قصد وریفای کردن حساب، تغییر رمز عبور و افزایش امنیت حساب payeer را دارند می‌توانند با کلیک روی آیکون چرخ دنده منوی فوقانی به بخش تنظیمات حساب وارد شوند.

۱- در سربرگ Profile امکان وریفای کردن حساب برای همه کس وجود دارد.

۲- با کلیک روی آیکون چرخ دنده و ورود به سربرگ Security و فعال کردن بخش Master key افراد می‌توانند امنیت حساب خود را افزایش دهند. ضمنا این امکان وجود دارد که شماره موبایل فرد به حساب پایر اتصال یابد که در این صورت فرد ممکن است برای دریافت پیامک و تاییدیه های ورود دچار مشکل شود بنابراین بهتر است از انجام این کار ممانعت به عمل آید.

خوب است بدانید که قابلیت اتصال تلگرام به حسابpayeer در بخش security فراهم آمده است. چنانچه کاربر به تلگرام دسترسی داشته باشد و نسبت به وارد نمودن آیدی تلگرام اقدام نماید و طبق دستورالعمل‌ها عمل نماید تلگرام به حساب پایر متصل خواهد شد.

۳- با ورود به سربرگ Change Password امکان مدیریت و تغییر دادن رمز عبور برای همه افراد وجود دارد.

نتیجه

پایر چیست؟ پایر یک حساب ارزی بی‌نظیر و بین‌المللی است که کاربران ایرانی توسط آن قادر خواهند تا با دنیا تراکنش مالی برقرار کنند. شرکت جک بلک برای افتتاح حساب پایر در خدمت شما ایرانیان عزیز خواهد بود.

در این مقاله نحوه افتتاح حساب پایر را به طور کامل آموزش دادیم. همچنین قابلیت‌ها و نکات مهم در خصوص این حساب اینترنتی را توضیح دادیم.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.