آموزش افزایش بازدید در اینستاگرام

0

شبکه های اجتماعی امروزه نقش بسیار پررنگی در زندگی روزمره ما دارند و هر فرد به نحوی با این شبکه ها در ارتباط است. اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی و مجازی بزرگ است که علاوه بر ایجاد شرایط برای ارتباط با دوستان و همچنین سرگرمی افراد ، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کار شما و بیزنس شما باشد؛ از جمله راه ها برای افزایش کسب و کار و سود بالا در این زمینه زیاد بودن بازدید پیج می‌باشد سوال اصلی این است که چگونه بازدید پیج را بالا ببریم؟ ما در این مقاله سعی داریم تا نکات افزایش بازدید پیج را به شما گفته تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

علت نیاز پیج برای افزایش بازدید

ممکن است از خودتان بپرسید چرا باید بر روی بازدید پیج کار کنیم و دنبال روش های برای افزایش بازدید پیج خود باشیم؛ بهتر است بدانید زیاد بودن بازدید پیج های اینستاگرامی برای اشخاصی که از اینستاگرام به عنوان منبع کسب درآمد استفاده میکنند نکته طلایی می باشد، علاوه بر اینکه سبب می شود پیت مد نظر وارد اکسپلور شود سبب اعتماد مردم به شما نیز میشود.

زمانی که پست شما وارد اکسپلور می‌شود علاوه بر اینکه افراد زیادی آن را می‌بینند میتواند لایک و فالور های شما را نیز زیاد بکند و افراد وارد پیج شما شده و آن را فالو کنند ، در این صورت کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و این مورد دلیل بزرگی برای برا اثبات حرفه ای بودن پیج شما می باشد.

علاوه بر موارد بالا ممکن است شما جز افرادی باشید که در تولید محتوا کار میکنند، و پست شما حاوی پیغام تبلیغاتی باشد که ویو بالا افراد زیادی را جذب می‌کند تا محصول شمارا خریداری کند و یا اگر جز بلاگر های اینستاگرام هستید وجود ویو زیاد برای پیج شما حیاتی است که میتوانید از تبلیغام به درآمد زیاد برسید و پیج شما رشد کند .

 

اهمیت افزایش بازدید اینستاگرام

برای افرادی که قصد شروع کسب و کار دارند وجود افراد بازید کننده اولویت بسیار بالایی خواهد داشت برای مثال در حوزه وب سایت ها همان گونه که تعداد بازدید رتبه سایت را بالا می برد و هر چقدر که افراد وارد آن وب سایت شوند تراز وب سایت افزایش می یابد همین روند در اینستاگرام نیز وجود دارد ، اهمیت بازید در فضای اینستاگرام نیز همانند سایر فضاها بسیار ارزشمند می باشد .

زمانی که تعداد بازدید شما در اینستاگرام بالاتر می رود به معنی این است که کلیپ ها ، تصاویر و محتواهای تولیدی شما توسط افراد بیشتری دیده شده اند و این موضوع سبب میشود که برند و کسب و کار شما بیشتر شناخته شود و معروف شود ، هر چقدر که برند شما شناخته تر شود همان اندازه امکان فروش بالاتر می رود و هر چقدر که محصولات شما باکیفیت و مورد پسند افراد قرار گیرد به همان اندازه فروش بالایی را تجربه خواهید کرد .

بازید بالا ارتباط مستقیمی با افزایش فالوور در اینستاگرام دارد ، زمانی که افراد مختلف پست شما را می‌بینند و آنها از نوع و محتوای پست شما خوششان می آید وارد پیج شده و در صورت تایید نهایی آنها شما را فالوو خواهند کرد تا در ادامه پست های تولیدی جدید شما را ببینند ، همچنین بازید بالا سبب افزایش تعامل مخاطبان شما میشود و طبق الگوریتم اینستاگرام افزایش تعامل در یک پیج احتمال ورود پست و حتی پیج به اکسپلور را افزایش می دهد ، و در مواردی حتی می توانید با افراد دیگر و اسپانسر های مختلف ارتباط گرفته و بر موفقیت خود بیفزایید .

چگونه میتوانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم ؟

با ما همراه باشید روش های مهم افزایش بازدید در اینستاگرام را کامل توضیح دادیم :

از هشتگ های مرتبط محتوای خود استفاده کنید

همان طور که میدانید افراد در پیت های خود از هشتک ها استفاده میکنند اما باید بدانیم این هشتک ها تاثیر بسزایی در دیده شده پیج شما دارند ، شما باید هشتگ های مرتبط پست خود را بنویسید که سبب وارد شدن پیج به اکسپلور می‌شود در این صورت افراد به راحتی می‌توانند وارد پیج شما شوند و محتوای مد نظر خود را پیدا کنند. همچنین از هشتگ های تکراری استفاده نکنید تا تاثیر گذار باشد و طبق مقاله شادوبن اینستاگرام و چگونگی رفع آن استفاده بیش از ۳۰ عدد هشتگ سبب شادوبن میشود، پس در انتخاب و نوشتن هشتگ ها بسیار دقت کنید.

کپشن طولانی ننویسید

براساس آمار های ما و تجربه های افراد ماهر در این زمینه چیزی که وجود دارد مبنی بر این است که وجود متن های طولانی و بلند سبب بی حوصلگی افراد شده و در اکثر مواقع آنها خوانده نمی‌شوند پس به جای اینکار از متن کوتاه و جالب استفاده کنید و نکات مهم را یادآوری کنید .

محتوای ویدیویی بسازید

طبق تجربه کارشناسان افراد مخاطبان اینستاگرام بیشتر محتوای ویدیویی تصویری را می پسندند ، پس اگر قصد دارید بازید پیج شما بالاتر رود به جای محتوای متنی از محتواهای تصویری استفاده کنید .

از کاربران خود بخواهید که پست منتشر شده را لایک و کامنت بگذارند

از جمله موارد مهم در افزایش بازدید و سایر موارد این است که در انتها از کاربران محترمه بخواهید که پست شمارا لایک و کامنت کنند همچنین برای اینکار میتوانید از ایده های جدید مثل پرسیدن سوال استفاده کنید تا افراد جواب دهند یا بخواهید تا افراد دیگر را زیر پست تگ کنند، در این حالت بازدید پیج شما بالا رفته و همچنین لایک و شیر پیت نیز افزایش پیدا می‌کند.

از جمله موارد بسیار مهم برای افزایش بازدید پیج این است که به صورت پشت سر هم و حداقل روزانه محتوا تولید کنید ، سعی کنید در هر شرایط و مکانی از ایجاد محتوای جدید غافل نباشید در این صورت فعالیت پیک بالا رفته و بازید آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

زمان مناسب برای پست را پیدا کنید

از جمله ویژگی های مهم اینستاگرام که در اختیار افراد قرار میگیرد و می توانید از آن استفاده کنید؛ بخش insight (داده های مبنی بر رفتار مخاطبان ) است. در این قسمت شما میتوانید ببینید که مخاطبان شما چه زمانی بیشترین فعالیت را در اینستاگرام دارند و رنج سنی افراد و همچنین جنسیت آنها چگونه است تا با توجه به این موارد محتوا تهیه کرده و بازید اینستاگرام خود را بالا ببرید و این مورد سبب رشد پیج شما میشود.

از داده های اینستاگرام استفاده کنید

بعد از اینکه یک پیج کاری برای خود ساختید و در آن فعالیت کردید اینستاگرام اطلاعاتی برای شما از نحوه این فعالیت ها نشان می‌دهد اطلاعاتی مبنی بر تعداد لایک، کامنت ، شیر، ذخیره پست، بازدید و همچنین نحوه فعالیت مخاطبان خود ، که با بررسی دقیق آنها میتوانید سبب بهبود عملکرد پیج خود شوید .

در این قسمت شما اطلاعاتی در زمینه impression و reach را دریافت میکنید که ممکن است در این زمینه بی تجربه باشید و اصلا ندانید این دو چیست! کلمه Reach معیاری است که به صورت تقریبی و حدودی کاربرانی که از پست شما بازدید کرده اند را نشان میدهد و کلمه impression معیاری است که تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان میدهد. به زبان ساده تر زمانی که فردی از پست شما بازدید میکند یک عدد به reach افزوده میشود و اگر این کاربر باز هم آن را ببینید به اعضای هر دفعه بازدید مجدد به تعداد impression افزوده میشود، شما میتوانید از این موضوع برای ارتقا پیج خود و ایجاد محتواهایی که مخاطبان دوست دارند سبب افزایش بازدید اینستاگرام خود شوید.

با پیج های مرتبط تعامل داشته باشید

از جمله مواردی که سبب افزایش بازدید پیج شما میشود تعامل و همکاری با سایر پیج ها می باشد میتوانید هم با پیج هایی که محتوای یکسانی دارند ارتباط برقرار کنید ، میتوانید برای آنها کامنت بگذارید و لایک کنید تا آنها نیز شمارا دنبال کنند و همچنین میتوانید از مواردی همانند پست مشترک گذاشتن نیز سبب رشد پیج خود شوید.

از استوری ها استفاده کنید

از جمله قابلیت های مهم اینستاگرام استفاده کرده از استوری می باشد زمانی که فردی وارد پیج شما میشود علاوه بر بیو و پست ها ، استوری و هایلایت کردن آن بسیار برا افراد مهم است و بیشتر وارد بخش هایلایت شده و تنها را می‌بینند ، شما میتوانید از طریق بخش استوری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اما بهتر است زیاد از زمینه پرسش و پاسخ استفاده نکنید چون بعد از مدتی برای افراد خسته کننده می‌شود ، همچنین اگر تعداد زیادی استوری پشت سر هم استفاده میکنید بهتر است از محتواهای جالب و جدید بهره بگیرید تا مخاطبان جذب شوند.

خرید ویو اینستاگرام

علاوه بر موارد بالا از جمله روش های ساده و سریع که تاثیر گذار می باشد خرید ویو اینستاگرام می باشد، خرید ویو همان بازید تعداد آن را در صفحه شما افزایش می‌دهد و همین عامل به رشد پیج شما سریع تر کمک میکند، اما شما نیز باید محتوای جالب و خوبی برای مخاطبان خود بسازید.

توجه به کیفیت محتوای تولیدی

همان طور که در موارد بالا به جذاب بودن محتوای تولیدی اشاره کردیم در اینجا باید بدانید کیفیت عکس و فیلم منتشر شده شما نیز بسیار مهم است ، اینستاگرام شبکه بسیار بزرگی است که برمبنای عکس و ویدیو است پس کیفیت بالای محتوا میتواند عملکرد پیج را ارتقا دهد و این موضوع ارزش و اعتبار مهمی دارد. به عبارتی مکانی که در آن محتوا تولید میکنید جدید باشد به تناسب رنگ ها و محیط دقت زیادی بکنید تا سبب افزایش ویو اینستاگرامی خود شوید .

توجه به دایرکت ها و پیام ها

از جمله موارد ساده که در رشد پیج تاثیر دارد توجه به پیام هاست زمانی که شما به صورت مستمر به پیام ها توجه کنید و آنها را جواب دهید این موضوع سبب این میشود که افراد بفهمند شما برای آنها وقت می‌گذارید و احترام قائل هستید و این سبب میشود آنها پیک شما را تبلیغ و پست ها را شیر کنند تا پیج شما بیشتر دیده شود.

اختصاص زمان کافی برای نوشتن کپشن خوب

کپشن در واقع همان متنی است که در زیر دست شما نوشته میشود و اطلاعات اضافی و کامل کننده در مورد پست را نشان می دهند ، کلمات یک قدرت بزرگ و فوق العاده هستند که پیامی که می‌فرستند حتی ویدیو و تصاویر هم توانایی انتقال آن پیام را ندارند ، شما میتوانید با نوشتن کپشن های زیبا جذب کننده پیج خود را ارتقا دهید .

نوشتن بیوگرافی به صورت کامل و جامع

می دانید بیوگرافی همانند یک کارت شناسایی عمل میکند و اطلاعات کوتاه و خلاصه و مهم درباره شمارا به مخاطبان ارائه میدهد ، شما می توانید با گذاشتن پروف مخصوص به پیج و نام کاربری مناسب سبب جذب افراد شوید، بهتر است توضیحاتی که درج می کنید کوتاه و مفید باشد تا فرد دید ملی درباره شما و پیج شما بدست بیاورد، اگر پیج خود را به صورت ماری ایجاد کنید میتوانید اطلاعات بیشتری در بخش بیوگرافی بنویسید.

تبلیغات

اگر جز افرادی هستید که میتوانید سریع تر به موفقیت در زمینه بیزنس مجازی برسید و بازید اینستاگرامی خود را زیاد کنید میتوانید از تبلیغات استفاده کنید. استفاده از تبلیغات بدین منظور است که شما با پیج های بزرگ تعامل ایجاد میکنید و از آنها میخواهید که پیج شما را به مخاطبان خود معرفی کند ، اما باید بدانید تبلیغات هزینه های زیادی را میخواهد و برای پیج های جدید تقریبا سخت می باشد.

سخن پایانی

افزایش بازدید در اینستاگرام نقش مهمی در دیده شدن پیج شما و پیشرفت شما دارد ، و این عدد بازدید سبب میشود که پست شما وارد اکسپلور شده و بیشتر از قبل دیده شود ما در این مقاله سعی کردیم تا روش های را در اختیار شما قرار دهیم که ویو اینستاگرامی خود را به یاده ترین روش ها افزایش دهید.

 

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.