دستگاه لیزر تیتانیوم + قیمت و نحوه خرید

0

امروزه لیزر به یکی از پرطرفدارترین فرآیندهای زیبایی تبدیل شده و توانسته‌ است نتایج مؤثر و رضایت‌بخشی را به افراد ارائه دهد. و کلینیک و مطب های زیادی برای خرید دستگاه لیزر مو اقدام میکنند. نمونه‌های مختلفی از دستگاه‌های لیزر وجود دارد؛ اما به منظور بهبود کیفیت خدمات ارائه‌شده، لازم است که بهترین برندها و دستگاه‌ها را برای مجموعه خود به کار ببرید. لیزر تیتانیوم یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌ این دستگاه‌هاست که با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد، نتایج اثربخش و طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهد. برای آشنایی با این دستگاه، در ادامه مطلب با ما همراه‌باشید تا مواردی از جمله نحوه عملکرد، ویژگی‌ها، نحوه خرید و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار دهیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم

 

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

رفع موهای زائد یکی از دغدغه‌های مهم افراد است که زمان و هزینه‌های زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده و با این حال درنهایت با رشد مجدد موها مواجه می‌شوند؛ بنابراین آن‌ها به دنبال راه‌های مؤثرتر و با اثرات طولانی‌مدت هستند و در چنین شرایطی لیزر تیتانیوم می‌تواند راه‌حلی مؤثر برای خداحافظی با موهای زائد باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 نمونه‌ای کاربردی و مدرن از سیستم‌های لیزر است که با کاربری آسان و سریع، اثربخشی بالایی در کاهش و رفع موهای زائد دارد. این دستگاه از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات ساخته شده‌است و با کارایی بی‌صدا و بدون دردی که دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کلینیک‌های زیبایی شناخته می‌شود.

معرفی دستگاه تیتانیوم پلاس مدل 2022

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس:

  • دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی
  • توان داخلی پاور: 3000 وات یک دستگاه با توان بالا
  • توان خروجی لیزربار: 1200 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2022 می باشد
  • لیزر بار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت
  • جوابدهی تضمینی بین 5 تا 7 جلسه
  • سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  • اسپات سایز 15*40 میلی متر
  • دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی
  • دارای دو سال گارانتی تعویض قطعه و 6 ماه گارانتی طلایی عودت
  • ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع
  • 10سال خدمات پس از فروش

علاوه بر این، وجود فن‌های خنک‌کننده در این دستگاه یکی از مهم‌ترین امکانات آن است که از گرم‌شدن بیش‌از حد و آسیب به قطعات آن جلوگیری کرده و سرعت عمل کار را بالا می‌برد. علاوه بر این مانیتور کاربردی دستگاه لیزر تیتانیوم نیز می‌تواند تجربه کاربری مطلوبی را در انجام فرآیندهای زیبایی ارائه کند و کاربران می‌توانند به راحتی گزینه‌های مختلف دستگاه را تنظیم کنند.

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم

برخی افراد با تصور این‌که لیزر بدن می‌تواند فرآیندی خطرناک و دردناک باشد، از انجام این درمان صرف نظر کرده و زمان خود را با انجام روش‌های کوتاه‌مدت و پردردسر، هدر می‌دهند؛ اما باید بدانید که درمان به وسیله لیزر تیتانیوم نه تنها دردناک نیست، بلکه می‌تواند تأثیر مطلوبی در سلامت پوست و کاهش موهای زائد به صورت طولانی‌مدت داشته‌باشد. هم‌چنین این دستگاه با سیستم ویژه‌ای که دارد، می‌تواند تجربه‌ای بدون درد و سریع در رفع موهای زائد به افراد ارائه دهد. از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم می‌توان برای حذف طیف گسترده‌ای از موها، ازجمله نمونه‌های زیر استفاده کرد:

  • موهای کرک مانند و نازک
  • موهای تیره با فولیکول‌های عمیق و مقاوم
  • موهای فرورفته مانند زیر بغل و ناحیه تناسلی

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

از بین‌بردن مو به وسیله دستگاه لیزر، با تضعیف فولیکول‌های مو در ناحیه موردنظر انجام می‌شود و به تدریج موها نازک‌تر و ضعیف‌تر خواهند شد. این سازوکار در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است و هرکدام از این دستگاه‌ها تأثیر متفاوتی بر پوست و موی شما خواهد داشت. در این میان دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم می‌تواند بهترین گزینه برای ارائه خدمات حذف موهای زائد باشد؛ چراکه این دستگاه از فناوری سوپرانو آیس برخوردار بوده و از گرم‌شدن بیش‌ازحد سطح پوست جلوگیری می‌کند و اثراتی بدون درد و آسیب بر روی پوست باقی خواهد گذاشت.

لیزر تیتانیوم

علاوه بر این دستگاه تیتانیوم پلاس، با استفاده از فناوری سه بعدی که دارد، سه طول موج لیزر را در یک واحد ترکیب کرده و بر عمق بافت و فولیکول مو ساطع می‌کند. این سازوکار باعث شده‌است که میزان اثربخشی در این دستگاه‌ها نسبت به سایر نمونه‌ها، بسیار بالاتر باشد؛ به طوری که افراد معمولاً بین 6 تا 8 جلسه پس از شروع درمان لیزری، می‌توانند نتایج اثربخشی را مشاهده کرده و درنهایت انتظار می‌رود که بیش از 80 درصد موها از بین بروند. لازم به ذکر است که این نتایج با توجه به جنس پوست و مو متفاوت است و با سرعت‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم از جنبه‌های مختلفی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی باشد. در ادامه می‌توانید با برخی از خصوصیات دستگاه تیتانیوم پلاس آشنایی پیدا کنید:

  • دستگاه‌هایی ازجمله تیتانیوم شرکت DF titanium و KM LASER ، مطمئن‌ترین سطوح ایمنی را ارائه می‌کند و می‌تواند ضامن سلامت کاربران باشد.
  • طول موج‌های مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم، طیف گسترده‌ای از موها را پوشش داده و اثربخشی مطلوبی بر آن‌ها دارد.
  • این دستگاه با طول موج سه منظوره خود، می‌تواند با سرعت بیشتری فولیکول‌های مختلف را مورد هدف قرار دهد.
  • سیستم پیشرفته دستگاه‌های لیزر تیتانیوم مجهز به خنک‌کننده‌های کاربردی هستند که به کاهش درد ناشی از بین بردن فولیکول‌های مو کمک می‌کند.
  • دستگاه تیتانیوم شرکت km دارای گواهی و تأییدیه‌های معتبر از مراجع کنترل کیفیت سراسر دنیا است و با عملکردی کاملاً استاندارد ارائه می‌شود.
  • در صورت آسیب به هر قسمت از این دستگاه می‌توانید با صرف هزینه‌های مناسب و نه‌چندان بالا، قطعه موردنظر را تعویض کنید.
  • قطعات لیزر تیتانیوم از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی دچار آسیب نخواهند شد.
  • این دستگاه به دلیل سیستم مدرن و سازوکار پیشرفته‌ای که دارد، هیچ‌گونه حساسیت و تیرگی در پوست ایجاد نخواهد کرد.

 

نکات مهم خرید و استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

اگر تصمیم دارید که دستگاه لیزر تیتانیوم را برای کلینیک و مطب خود تهیه کنید، توجه به نکات زیر می‌تواند تجربه خرید رضایت ‌بخش‌تری را به شما ارائه دهد:

  • باید حتماً توجه داشته‌باشید که این دستگاه را از مراجع قابل اطمینان و نمایندگی لیزر سوپرانو تیتانیوم، با گارانتی معتبر خریداری کنید.
  • خصوصیات و ویژگی‌های ظاهری و عملکرد دستگاه را به دقت بررسی کرده و از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
  • افراد برای شروع فرآیند درمان لیزری، باید 8 ساعت قبل از جلسه، ناحیه موردنظر را شیو کرده و زمان کافی را برای آرام شدن پوست سپری کنند.
  • لازم است که افراد از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم و طولانی‌مدت خورشید، در فاصله زمانی 2 روز قبل و بعد از جلسه لیزر تیتانیوم، خودداری کنند.
  • استفاده از ژل سرد آلوئه ورا می‌تواند به تسکین درد و تحریک پوستی ناحیه لیزر شده کمک کند.
  • به دلیل امکان تحریک پوست توسط مواد شیمیایی موجود در آب، حمام داغ، سونا، شنا و… پس از جلسه درمان لیزر ممنوع است.
  • به منظور افزایش ایمنی و بهداشت درمان، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ساختارهای متنوعی است که با نواحی مختلف بدن سازگاری بیشتری ایجاد می‌کند.images_1663568812.jpg

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

در موقعیت‌های مختلف ممکن است با قیمت پایین‌تر از حد انتظار نمونه‌هایی از لیزر تیتانیوم مواجه شوید. در چنین شرایطی باید در نظر داشته‌باشید که در بازار امروز احتمال بالایی برای فروش قطعات فیک مشابه اصل وجود دارد. درواقع ممکن است دستگاه موردنظر با کیفیت پایینی مونتاژ شده‌باشد و یا به دلیل نامرغوب‌بودن، قطعات از مقاومت پایینی برخوردار باشند؛ بنابراین لازم است که دستگاه را با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت، با قیمت‌های معقول خریداری کنید. علاوه بر این اگر قصد سرمایه‌گذاری‌هایی با هزینه بالا را در حال حاضر ندارید، می‌توانید از شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت اقساطی استفاده کنید. در چنین شرایطی مراجع مختلفی خدمات خرید قسطی تیتانیوم پلاس را ارائه می‌دهند که می‌توانید از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید.

خوشحالیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید و مطالب ذکرشده را مورد مطالعه قرار دادید. امیدواریم اکنون بتوانید با اطلاعاتی جامع، تصمیم خود را مبنی بر خرید لیزر تیتانیوم نهایی کرده و رونقی تازه به کسب‌وکار خود ببخشید. خرید این دستگاه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای کسب‌وکارتان باشد و توجه افراد زیادی را به سمت خدمات شما جذب کرده و تا سالیان زیادی بتوانید در این زمینه سوددهی داشته‌باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از مشاوران ما در شرکت تجهیز گستر لیزر نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.