مطمئن ترین روش خرید آنلاین از ترکیه و فروشگاه های آنلاین خارجی

0

مطمئن ترین روش خرید آنلاین از ترکیه و فروشگاه های آنلاین خارجی

در دنیای امروز، که اینترنت گسترش پیدا کرده و زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است، بسیاری از کارهای روزمره خود را می توانیم در این بستر انجام دهیم. یکی از این کارها خرید کردن می باشد.

با استفاده از اینترنت دیگر مرز های جغرافیایی اهمیت ندارند و می توانیم به راحتی خرید های خود را از برندهای مختلف، در کشور های مختلف انجام دهیم.

در کشور ما خرید آنلاین از ترکیه و همچنین خرید از ترکیه به صورت حضوری، به دلیل نزدیکی به ایران، رونق بیشتری از خرید از سایر کشورها دارد.

خرید آنلاین از ترکیه

 

 

مزایا و معایب خرید آنلاین از ترکیه و سایت های فروشگاهی خارجی

خرید آنلاین از ترکیه و فروشگاه های خارجی دیگر، برای شما مزایا و معایبی به دنبال دارد که باید از آن ها آگاهی داشته باشید.

بزرگترین مزیت خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی مانند خرید از آمازون، خرید از ترندیول ترکیه و ایبی دسترسی به دنیای بزرگی از محصولات متنوع و برند دنیا می باشد. اگر شما به دنبال محصولی هستید که در فروشگاه های داخلی کشور پیدا نمی کنید، با گشتن در این فروشگاه ها، قطعا می توانید نیاز خود را برطرف نمایید.

خرید از این فروشگاه ها معایبی نیز دارد. با توجه به اینکه این فروشگاه ها در ایران نمایندگی ندارند، فرآیند خرید از آن ها ممکن است بسیار طولانی شود. حداقل 4 هفته زمان میبرد که سفارش شما ثبت شده و به کشور وارد شود. به علاوه باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که ممکن است اشکالی در سفارش شما پیش بیاید و سفارش به درستی به دستتان نرسد.

هزینه ارسال هم از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. با توجه به دوری و یا نزدیکی کشوری که از آن خرید می کنید، ممکن است هزینه ارسال کالای شما به طور هنگفتی زیاد شود.

نکته دیگر، تفاوت در زبان و قوانین می باشد که ممکن است شما را دچار مشکل کرده و حتی باعث شود پول خود را در روند خرید از دست دهید.

بهتر است برای خرید آنلاین از ترکیه و سایت های خارجی، سایت های مشهور و معتبر تر را انتخاب کنید .برای سایت های با شهرت کمتر، با توجه به اینکه به مجوز های قانونی و سوابق آن ها دسترسی ندارید، بهتر است احتیاط بیشتری به خرج دهید.

خرید از آمازون

 

مشکل خرید آنلاین از فروشگاه های خارجی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال راهی برای خرید آنلاین از ترکیه، مانند خرید از ترندیول و یا خرید از فروشگاه های آنلاین معروف و معتبر دیگر در سراسر جهان مانند آمازون و یا ایبی می گردید، حتما تا الان متوجه این مشکل شده اید که نمیتوانید به صورت مستقیم از این فروشگاه ها خرید کنید.

متاسفانه به علت تحریم های وضع شده علیه ایران، امکان خرید مستقیم از فروشگاه های اینترنتی خارجی برای کاربران ایرانی وجود ندارد. این مشکل به این معناست که شما نمی توانید به صورت عادی در این فروشگاه ها پرداخت انجام داده و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید از این فروشگاه ها شما باید به فکر راه جایگزین دیگری باشید.

خرید از ترندیول

 

راه حل مشکل خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین خارجی چیست؟

با توجه به این که ما کاربران ایرانی نمی توانیم به صورت مستقیم از این فروشگاه ها خرید کنیم و همچنین خرید آنلاین از ترکیه داشته باشیم، باید راه های دیگری را پیش بگیریم.

شما باید یا خودتان ملکی در یک کشور خارجی داشته و یا دوستی داشته باشید که ساکن یک کشور خارجی باشد؛ تا از این طریق سفارش خود را ثبت کنید. واضح است که این روش برای همه کاربردی نیست.

روش دوم این است که کارت اعتباری بین المللی تهیه کنید. به دلیل متصل نبودن شبکه بانکی ایران به شبکه بانکی جهانی شما نمیتوانید از کارت اعتباری معمولی خود استفاده کنید. این روش ممکن است دارای ریسک باشد؛ چرا که شما باید از اعتبار داشتن کارت خود مطمئن شوید، تا با مشکلاتی مثل بلاک شدن کارت روبرو نشوید.

روش سوم تهیه حواله ارز می باشد که راهی مطمئن، اما هزینه بر می باشد.

روش چهارم و البته بهترین روش برای همه ی کاربران ایرانی که به دنبال خرید آنلاین از ترکیه، خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی دیگری هستند، استفاده از سایت های واسطه خرید می باشد.

خرید آنلاین از ترکیه

 

بهترین سایت واسطه خرید چیست؟

اگر تصمیم به خرید آنلاین از ترکیه، خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی دیگری گرفته اید، در نظر داشته باشید که سایت واسطه معتبری را انتخاب کنید.

اگر شما بدون تحقیق و بررسی سایت واسطه ای را انتخاب کنید، احتمال کلاهبرداری از شما توسط سودجویان وجود دارد. انتخاب یک سایت واسطه خوب، می تواند تمام نگرانی های شما را از بین ببرد و خیال شما را بابت کیفیت سفارش و هزینه های پرداختی راحت کند.

ترک شاپ یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت های خرید آنلاین از ترکیه می باشد. با ترک شاپ می توانید بدون نگرانی به خرید از آمازون، ترندیول و دیگر فروشگاه های برند دنیا بپردازید. ترک شاپ سفارش شما را در کمترین زمان و با حداقل هزینه به دستتان می رساند.

خرید از آنلاین از ترکیه

 

فروشگاه اینترنتی ترک شاپ چه مزایایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، با ترک شاپ می توانید خرید آنلاین از ترکیه و دیگر کشورهای خارجی داشته باشید و کالای خریداری شده ی خود را در ایران تحویل بگیرید. ترک شاپ کالای شما را از فروشگاه اینترنتی مدنظرتان خریداری می کند، آن را در ترکیه تحویل گرفته و سپس به ایران ارسال می کند.

ترک شاپ خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می کند تا شما بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. این مجموعه پشتیبانی تمام وقت دارد. اگر شما در هنگام ثبت سفارش یا پس از آن دچار مشکلی شدید، می توانید مشکل خود را با پشتیبانی در میان گذاشته و راهنمایی بگیرید.

این فروشگاه در عین ارائه مطلوب ترین نتیجه، سود و یا هزینه ارسال زیادی را از شما دریافت نمی کند. این مجموعه سفارش های شما را در ترکیه که در نزدیکی ایران قرار دارد تحویل میگیرد. هزینه ارسال کالا و زمان ارسال، در مقایسه با مجموعه های دیگر که از طریق آمریکا یا انگلیس خدمات می  دهند بسیار کمتر می باشد.

همچنین مجموعه ترک شاپ، به بسته بندی محصولات خود بسیار دقت می کند؛ تا سفارش کاربران در نهایت سلامت به دستشان برسد.

شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه، بیشتر با این مجموعه آشنا شده و خرید های خود را انجام دهید.

 

ورود به وب سایت ترک شاپ و خرید از وب سایت های بین المللی

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.