قیمت آینه کنسول مدرن با طراحی استثنایی

0

همه ما می دانیم که زیبایی محیط اطراف، چه تاثیری می تواند بر روح و روان ما داشته باشد. سبک دکوراسیون، وسایلی که در آن به کار میگیریم و حتی نحوه چیدمان آنها در فضای اطراف، تاثیر زیادی بر زیبایی آن مکان دارد. آینه کنسول مدرن، یکی از آن وسایلی است که زیبایی و جذابیت دکوراسیون اطراف شما را چند برابر می کند. به گزارش مادیا، بزرگترین مرکز طراحی دکوراسیون باغ، ویلا، عمارت و …، آینه کنسول کلاسیک، مدرن و سلطنتی بهترین گزینه برای زیباتر کردن دکوراسیون مکان مورد نظر شماست. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این محصول بپردازیم.

کدام خانه ها به آینه کنسول مدرن نیاز دارند؟

شاید برایتان جالب باشد که تمام خانه ها به آینه کنسول نیاز دارند و به کمک آن زیباتر خواهند شد. اما با این تفاوت که خانه های بزرگ می توانند متناسب با سبک دکوراسیون خود، هر ابعادی از آینه کنسول را خریداری کنند. در حالیکه خانه های کوچک بهتر است از آینه کنسول مدرن و در ابعاد کوچک استفاده کنند.

در میان آینه کنسول های موجود در بازار، آینه کنسول فایبرگلاس بهترین گزینه برای خانه های کوچک است. چرا که در ابعاد کوچک به راحتی قابل تولید بوده و می توان با قیمت مناسب آن را خریداری کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت آینه کنسول، از تیم بزرگ مادیا کمک بگیرید.

قیمت آینه کنسول مدرن

انواع آینه و کنسول کدام است؟

آینه کنسول ها بر اساس جنس و مدل دسته بندی می شوند. از انواع این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آینه کنسول چوبی: یکی از انواع این محصول را می توان آینه کنسول چوبی دانست. این جنس از آینه و کنسول در گذشته کاربرد بیشتری داشت. اما لازم به ذکر است که در طولانی مدت می تواند تغییر رنگ بدهد یا زیبایی قبل را نداشته باشد.
  • آینه کنسول فایبرگلاس: این جنس از آینه و کنسول را می توان جدیدترین نوع این محصول دانست. جنس بی نظیر آن و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار، ضربه و عوامل محیطی دارد، آن را به یک محصول بی نظیر تبدیل کرده است. ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول در کنار مجسمه فایبرگلاس، یک ترکیب جذاب و چشم نواز خواهد بود.
  • آینه و کنسول فلزی و شیشه ای: این سبک از آینه و کنسول ها نیز نسبتا وزن بالایی دارند. از طرفی شیشه مقاومت بالایی نداشته و در اثر ضربه به راحتی آسیب می بیند.

قیمت آینه کنسول مدرن

یکی از انواع آینه کنسول مدرن، آینه کنسول فایبرگلاس است. قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل که گروه مجسمه سازی مادیا به آن اشاره کرده است، می توان به موارد زیر پرداخت:

  • ابعاد محصول: هرچه ابعاد آینه و کنسول بزرگتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. چرا که متریال بیشتری برای تولید آن نیز به کار می رود. لازم به ذکر است که مجسمه سازی مادیا، انواع آینه کنسول کلاسیک و مدرن را در ابعاد متنوع و دلخواه مشتری تولید می کند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در این محصول، ارتباط مستقیم با زیبایی و کیفیت آن دارد. هر چه متریال با کیفیت تر باشد، مقاومت محصول نهایی نیز بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم در زمان خرید آینه کنسول فایبرگلاس، به نمونه های تولید شده توسط آن مجموعه و میزان رضایت مشتریان توجه کافی داشته باشید. شما می توانید نمونه های متنوع و با کیفیت این محصول را در اینجا مشاهده کنید.
  • خرید از مراکز معتبر: به طور کلی خرید از مراکز معتبر و تولید کننده می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. به ویژه اگر آن تولید کننده محصولاتش را به قیمت عمده عرضه کند! اگر به فکر خرید آینه کنسول مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی با قیمت عمده هستید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت مادیا سر بزنید.

خرید آینه و کنسول فایبرگلاس عمده

خرید اینترنتی آینه و کنسول کلاسیک

همانطور که گفتیم، خرید آینه و کنسول از تولید کننده، بهترین گزینه خواهد بود. شاید بپرسید که چطور بهترین مرکز فروش اینترنتی آینه کنسول در بازار را پیدا کنیم؟

کافیست عبارت ” قیمت آینه کنسول فایبرگلاس ” را در اینترنت جستجو کنید. می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت مادیا، به صورت غیر حضوری خرید کنید.

فرقی نمی کند که در کدام نقطه ایران هستید؛ به هر حال می توانید آینه کنسول مورد نظرتان را با ابعاد، طرح و رنگ دلخواه با قیمت عمده خریداری کنید.

راهنمای خرید آینه و کنسول مدرن و لاکچری

برای اینکه خرید راحت تری داشته باشید، بهتر است نکاتی را در زمینه خرید آینه و کنسول مدرن و لاکچری بدانید. در ادامه به مهم ترین نکات اشاره خواهیم کرد:

به سبک آینه و کنسول دقت کنید

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، خرید آینه کنسول با سبک مناسب دکوراسیون محیط مورد نظر شماست. به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون کلاسیک دارید، مدل سلطنتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به این نکته توجه کنید که سبک های مدرن، گزینه مناسبی برای دکوراسیون های سنتی یا کلاسیک نیستند. در این زمینه بهتر است از تولید کننده با تجربه ای کمک بگیرید.

جنس کنسول و آینه را در نظر داشته باشید

این محصول در مدل ها و با جنس های متوعی در بازار عرضه می شود. در زمان خرید باید به متریال به کار رفته در تولید آن و جنس آینه کنسول دقت کافی داشته باشید. آینه کنسول های چوبی، شیشه ای و فلزی وزن بالایی داشته و حمل و نقل آنها نیز دشوار است.

از طرفی طول عمر مدل های چوبی و شیشه ای نیز بسیار کم است. بهترین و جدیدترین مدل این محصول را می توان آینه کنسول فایبرگلاس دانست. اگر به دنبال خرید محصولی با طول عمر بالا، وزن سبک، قیمت مناسب و زیبا هستید، ما به شما کنسول و آینه فایبرگلاس را پیشنهاد می کنیم.

فروش عمده آینه و کنسول

قیمت آینه کنسول

از دیگر نکاتی که باید در زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید، قیمت آن است. به طور کلی وسایل تزئینی با قیمت های متنوعی در بازار پیدا می شوند. بنابراین پیدا کردن تولید کننده ای با قیمت های مناسب، کمی دشوار است. به این نکته توجه کنید که قیمت کنسول و آینه باید با توجه به ابعاد، جنس و متریال به کار رفته در آن تعیین شود.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.