شیوه جدید سرقف در بازار آهن لو رفت

0

به گزارش ورق آنلاین شیوه جدیدی از سرقت ورق های گالوانیزه لو رفت. کلاه برداران با استفاده از این شیوه سر ۲۰۰ نفر را کلاه گزاشته اند. از این ۲۰۰ نفر حدود ۱۳۰ نفر از افراد کاسب در بازار اهن بودند این یعنی خواند این مقاله برای شما نیز واجب است. در ادامه مطلب قصد داریم به طور کامل از شیوه کلاه برداران برای شما بگوییم و راه کار برای جلوگیری از افتادن به دام این افراد سود جو به شما بدیم.

نحوه کلاه برداری به چه صورت است؟

شیوه جدیدی که کلاه برداران از آن استفاده میکنند جدید است. اول این که دقت داشته باشید قبل از این که بخواهید خرید خود را انجام بدید حتما در مورد محصول تحقیق کنید، از آن جایی که این روش برای ورق های گالوانیزه استفاده شده است به شما توصیه می کنم که حتما مقاله ورق گالوانیزه چیست را مطالعه کنید

شیوه کلاه برداری این افردا بسیار هوشمندانه است و هیچ کس به کار این افراد شک هم نمی کند. اول این که این افراد از طمع خریداران استفاده کرده اند. یعنی قیمت فروش محصول خود را به حدی پایین اورده اند که خریداران احساس کردن به گنج دست پیدا کردند و به راحتی گول افراد سود جو را خوردند. این کلاه برداران با استفاده از دو ماشین باربر که مانند هم هستند استفاده می کنند اما ماجرا چییست.

این دو ماشین امکانات جالبی دارد، اول این که پلاک ها قابلیت تعویض با ماشین دیگر را دارد حالا این به چه کاری می اید الان برای شما کامل توضیح می دهم. یکی از ماشین ها بار اضافه دارد که اصلا قابل مشاهده نیست، این بار طوری جا سازی شده که هیج کس متوجه آن نمی شود. وزن این بار ها حدود به ۲ الی ۵ تن است که در بار های مختلف جا به جا می شود.

اصل ماجرا از این جا شروع می شود. زمانی که بار فروخته می شود با ماشینی که جا ساز ندارد باسکول می شود و با ماشینی که جا ساز دارد سر باسکول می رود و در این ما بین ماشین ها در انبار کنار هم قرار می گیرند و بار را جا به جا می کنند. و در اخر پلاک ها را که به صورت کشویی است تعویض می کنند.

این کلاه برداران به این صورت سر خریداران را کلاه می گذاشتن حال حساب کنید که ۲۰۰ نفر میانگین بگیریم که ۳٫۵ تن کلاه برداری شده حدود ۷۰۰ تن ورق گالوانیزه کلاه برداری شده که اگه به قیمت امروز حساب کنیم که حدود ۵۵٫۰۰۰ تومان است مبلغ ۳۸٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ملیارد در عرض چند ماه کلاه برداری شده.

چطور فروشنده کلاه بردار را شناسایی کنیم؟

برای این که در دام این افراد سود جو نیوفتیم حتما باید آن ها را شناسایی کنیم. نکته ای که در ورق گالوانیزه باعث می شود تا به راحتی این افراد را شناسایی کنیم قیمت روز ورق گالوانیزه است. قیمت های ورق گالوانیزه از طریق کارخانه ها به بازار اعلام می شود و بازار با ۳ الی ۵ درصد سود عرف آن را به خریدار اعلام می کند. این افراد با دادن قیمت زیر کارخانه به مشتریان این احساس را انتقال میدادند که بهترین سود عمراشان را کرده اند اما خبر نداشتن که این افراد از طمع خریداران استفاده کردند. شما عزیزان می توانید در سایت ورق آنلاین قیمت امروز ورق گالوانیزه را مشاهده کنید.

قدم بعدی برای شناسایی این افراد کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر است. اگر این افراد به طور کامل در مورد ورق های گالوانیزه اطلاع داشتند شاید در دام آدم های سود جو نمی افتادند. شما عزیزان برای جلوگیری از این مشکل میتوانید مقاله ورق گالوانیزه چیست را مطالعه کنید در این مقاله به طور کامل در مورد نحوه تولید و کارخانه های تولید کننده توضیح داده شده است.

جمع بندی

دقت داشته باشید که این کلاه برداران در بازار آهن بسیار زیاد است و اگر دقت نکنید ممکن است شما هم دچار این مشکل شوید. داشتن قیمت روز ورق گالوانیزه میتواند از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

در صورتی که قصد خرید ورق دارید میتوانید از سایت ورق آنلاین استفاده کنید، قیمت روز انواع ورق وجود دارد و در صورت مناسب بودن قیمت میتوانید خرید خود را به راحتی انجام بدید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.