قیمت روز انواع پروفیل (قوطی، مقاطع باز، درب و پنجره) در فروشگاه آهن118

0

در ساختمان‌سازی از مصالح مختلفی استفاده می‌شود. هر کدام از مصالح ساختمان در تکمیل بخشی از ساختمان ضروری هستند. در این میان از جمله مهم‌ترین مصالحی که در بیشتر صنایع به ویژه ساختمان‌سازی استفاده می‌شود، پروفیل است. به طور کلی پروفیل‌ها در دو نوع صنعتی و ساختمانی تولید می‌شوند. کاربرد، ویژگی و مشخصات هر یک با دیگری متفاوت است. آهن 118 مرکزی معتبر به منظور فروش انواع پروفیل قوطی، مقاطع باز و درب و پنجره با قیمت مناسب است. در صورتی که قصد خرید پروفیل را دارید در این بخش با سایر مشخصات این محصول آشنا شوید و انواع پروفیل را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

قیمت روز انواع پروفیل

پروفیل‌ها مقاطع توخالی هستند که جنس آن‌ها از آهن است. از این محصول به منظور استحکام بیشتر در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. انواع پروفیل به اشکال مختلف در بازار یافت می‌شود. هر یک از آن‌ها کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان سازی دارند. انواع پروفیل شامل پروفیل مقاطع باز، درب و پنجره و قوطی هستند. در ادامه در مورد قیمت روز انواع پروفیل در آهن118 توضیحات بیشتری خواهیم داد.

قیمت روز انواع پروفیل قوطی

قیمت روز انواع پروفیل قوطی

پروفیل قوطی یکی از انواع پروفیل است. قوطی‌های فلزی در واقع پروفیل‌های به شکل چهارگوش و توخالی هستند. شکل ظاهری این محصولات به صورت جعبه‌های مکعبی است. از این محصول در موارد مختلف از جمله درب و پنجره سازی، ساخت‌وساز ساختمان و… استفاده می‌شود. لازم به ذکر است پروفیل قوطی بر اساس جنس و ساختاری که دارند  به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل قوطی استیل، آهنی، آلومینومی و… است. در این میان بیشترین کاربرد را پروفیل‌های قوطی آهنی دارند.

روش تولید این نوع پروفیل به صورت نورد سرد است. برای تولید این قوطی‌ها ابتدا ورق‌ها را توسط قیچی‌های مخصوص به نوارهای نازکتر برش می‌دهند. در مرحله دوم وارد دستگاه فرمینگ می‌شود و تحت فشار‌های جانبی قرار می‌گیرند. این مرحله ورق‌ها را به قوطی تبدیل می‌کند. توسط غلتک‌های مخصوص به شکل قوطی در می‌آید. استفاده از این پروفیل‌ها مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله اصلی‌ترین آن می‌توان به خاصیت جوش پذیری مطلوب، تنوع بالا، کیفیت و قابلیت شکل پذیری مطلوب و… اشاره کرد. کاربرد این قوطی‌ها در صنایع حمل و نقل عمومی، صنعت خودروسازی، ابزار آلات، تولید لوازم ورزشی و…. است. به منظور استعلام قیمت پروفیل قوطی به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

قیمت روز انواع پروفیل مقاطع باز

قیمت روز انواع پروفیل مقاطع باز

نوع دیگری از پروفیل‌ها مقاطع باز نام دارند. این نوع پروفیل دارای سطح مقطع باز هستند از این رو به این نام شناخته می‌شوند. این پروفیل‌ها خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و بر اساس ضخامت و ابعاد دسته بندی می‌شوند. از جمله رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به پروفیل Z، پروفیل آبرو دو طرف و یک طرفه اشاره کرد. قیمت فروش پروفیل مقاطع باز به ضخامت آن‌ها بستگی دارد.

این پروفیل‌ها دارای ضخامت‌های مختلفی هستند. از این محصول در موارد مختلف به ویژه در ساختمان سازی استفاده می‌شود. به منظور ساخت چهارچوب درب و قاب اطراف پنجره در نمای ساختمان از آن‌ها استفاده می‌شود. در این میان از پروفیل Z به منظور ساخت انواع سقف سالن‌های بزرگ مانند سوله، سالن ورزشی، انبار و پارکینگ استفاده می‌شود. پروفیل هایی مانند تیرآهن، تسمه، میلگرد، نبشی، ناودانی، سپری و… در دسته این محصولات قرار می‌گیرند.

از پروفیل Z در ساختمان سازی و ساخت سوله نیز استفاده می‌شود. به طور کلی در سازه‌های بزرگ تر استفاده از این نوع پروفیل رایج تر است. به منظور خرید انواع و استعلام قیمت پروفیل مقاطع باز با کیفیت و با قیمت مناسب با آهن 118 در ارتباط باشید.

قیمت روز پروفیل درب و پنجره

قیمت روز پروفیل درب و پنجره

در میان انواع پروفیل، خرید پروفیل درب و پنجره با کیفیت، تاثیر بسیار مهمی روی ظاهر و کیفیت درب و پنجره‌های ساختمان دارد. از این رو می‌بایست بهترین کیفیت را خریداری کنید. به منظور تولید این نوع پروفیل از ورق سیاه و ورق روغنی استفاده می‌شود. این پروفیل در واقع نوعی پروفیل توخالی است. امروزه استفاده از نوع PVC  و UPVC اهمیت و کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارد.

جنس اصلی این پروفیل‌ها از آلومینیوم است. لازم به ذکر است قیمت فروش پروفیل درب و پنجره آلومینیومی نسبت به انواع دیگر بیشتر است. پروفیل‌ها در شاخه‌های 12 متری یا 6 متری تولید می‌شوند. قیمت آن‌ها نیز به ضخامت و طرح بستگی دارد. این نوع پروفیل در انواع چوبی، آلومینیوم، فولاد، UPVC، کامپوزیت و… تولید می‌شود. به منظور استعلام قیمت پروفیل درب و پنجره با آهن 118 در ارتباط باشید.

به منظور خرید انواع پروفیل، تیرآهن، لوله، ورق و… با قیمت مناسب و بروز در آهن 118 با شماره 02154473 در ارتباط باشید و یا با مراجعه به وب سایت آهن 118 مشخصات محصولات را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.