بهترین سایت فروش درب‌های ضد سرقت

0

امروزه به دلیل سرقت‌های زیادی که صورت می‌گیرد همه به دنبال راهی برای افزایش امنیت خانه و محیط‌های کاری خود هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای این کار نصب درب‌های ضد سرقت است که با ساختاری که دارند سدی محکم برای جلوگیری از ورود سارقان هستند. با نصب درب‌های ضد سرقت می‌توانید ورود و خروج را در محیط مورد نظر کنترل کنید. نگران نباشید سایت تی اس دور یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید جهت خرید درب‌های ضد سرقت به آن مراجعه کنید یا بر روی کلیک کنید https://tsdoor.ir/ و از میان انواع درب‌های الکتریکی و هوشمند، بهترین را با توجه به نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید.

بیاید با هم چند مدل از این درب‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کرکره برقی

کرکره‌های برقی یک مدل از انواع درب‌های ضد سرقت هستند که عموماً به عنوان اقدامی امنیتی برای جلوگیری از ورود سارقان استفاده می‌شوند. اجزای تشکیل دهنده کرکره‌های برقی معمولاً از جنس فلزاتی مانند آلومینیوم بوده که می‌توان آن‌ها را به وسیله برق باز یا بسته کرد. این درب‌ها توسط ریموت کنترل از راه دور نیز قابل کنترل هستند. از کرکره‌های برقی در مکان‌های تجاری- اداری، انبارها، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌کنند تا مانعی در برابر دسترسی غیرمجاز باشند. کرکره برقی به عنوان بازدارنده‌ای تأثیرگذار در برابر سرقت و خرابکاری عمل می‌کند. جدا از اینکه سبب افزایش امنیت می‌شود به دلیل کارکرد الکتریکی که دارد راحت و آسان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یکی دیگر از ویژگی فوق‌العاده این درب‌ها است.

درب‌های فولادی

به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند از این درها برای افزایش امنیت یک محیط استفاده می‌کنند. درب‌های فولادی در چند دهه اخیر بسیار محبوب شدند زیرا در برابر حملات فیزیکی مشابه ضربه زدن، لگد زدن، سوراخ کردن مقاوم هستند. جدا از این موارد درب‌های فولادی عموماً مجهز به سیستم قفل چند نقطه‌ای هستند که باعث بالاتر رفتن امنیت می‌شوند.
کرکره و درب‌های فولادی را می‌توانید در رنگ و ابعاد مختلف خریداری کنید. این درب‌ها نیز سایت تی اس دور به فروش می‌رسند.

درب‌های امنیتی کامپوزیت

این درب‌ها استحکام و مقاومت فولاد را با جذابیت‌های ظاهری فایبرگلاس و چوب ترکیب می‌کنند. درب‌های کامپوزیتی عایق بسیار خوبی هستند و همین امر باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژِی می‌شود و طبیعتاً در کنار آن سبب کاهش هزینه‌ها نیز می‌شوند. این درب‌ها در مقابل تاخوردگی، ترک خوردن و… مقاوم بوده و از آن‌ها یک درب امنیتی فوق‌العاده ساخته است.

درب‌های کامپوزیت به دلیل هسته فولادی که دارند در برابر ورود اجباری بسیار مقاوم هستند و محافظت قابل‌اعتمادی در برابر سرقت و نفوذ سارقان فراهم می‌کنند. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده ویژه‌ای که درب‌های کامپوزیت در اختیار ما قرار می‌دهند این است که توانایی تقلید از درب‌های چوبی سنتی را دارا می‌باشند و در عین امنیت و مقاومت بالا زیبایی ظاهری را نیز در اختیار ما قرار می‌دهند. این درب‌ها درست برعکس درب‌های چوبی به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. آن‌ها نیاز به رنگ یا نگهداری مداوم ندارند و در برابر پوسته شدن، خوردگی مقاوم هستند. به صورت کلی درب‌های محافظ کامپوزیت ترکیبی برنده از زیبایی امنیت دوام و بهره‌وری انرژی را در اختیار ما قرار می‌دهند و گزینه‌ای محبوب برای صاحب‌خانه‌هایی تبدیل شده است که به دنبال محافظت در عین حال زیبایی هستند.

درب شیشه‌ای

برای ساخت درب‌های شیشه‌ای تقویت شده از شیشه‌های سکوریت یا شیشه‌های چند لایه استفاده می‌شود که در برابر ضربه و شکستگی مقاوم هستند. این درب‌ها در کنار امنیت و استحکامی که دارند زیبایی ظاهری نیز دارند و دید را برای ما فراهم می‌کنند. جدا از این موارد درب‌های شیشه‌ای را می‌توان به قفل‌های پیشرفته مجهز کرد و با این کار باعث افزایش امنیت خانه و محیط اطراف خود شویم.
درب‌های شیشه‌ای در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌گردند. از درب‌های شیشه‌ای در مکان‌های تجاری -اداری فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، نمایشگاه‌ها، هتل‌ها و دیگر مکان‌هایی که به زیبایی ظاهری محیط اهمیت می‌دهند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن پایانی

به طور کلی درب‌های ضد سرقت نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و ایجاد آرامش خاطر برای صاحبان خانه و مشاغل دارند. درب‌های ضد سرقت به چند مدلی که در این مقاله نام برده شد خلاصه نمی‌شوند و مدل‌های مختلفی دارند. با توجه به نیازها بودجه و اولویت خود می‌توانید از انواع این درب‌ها، دربی مناسب و کارآمد را با توجه به نیاز خود انتخاب و نصب کنید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.