بهترین مارک خط چشم خارجی

0

یکی از روش های افزایش جذابیت یک خانم با سلیقه آرایش چشم و استفاده از خط چشم است. خط چشم ها دارای انواع مختلفی مانند ماژیکی و مویی است. که کار کردن با آنها بسیار ساده است. بخاطر همین سادگی کاربرد و تاثیر زیاد در جذابیت چشم این محصولات کاربرد بالایی دارند. اما قبل از استفاده و خرید این محصولات آرایشی بهتر است. که انواع مختلف بهترین مارک خط چشم خارجی و ایرانی را بشناسیم. تا هم به زیبایی خود بیشتر افزوده شود. و هم اینکه سلامت چشم به خطر نیافتد. بر این اساس در این نوشتار سعی کرده‌ایم. ویژگی‌ها و مشخصات بهترین خط چشم ها را معرفی کنیم. و در ادامه چندتا از بهترین برندها را نیز معرفی کنیم. تا در انتخاب این محصولات دست بازتری داشته باشید. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین خط چشم

قبل از انتخاب و خرید خط چشم باید اولین سوالی که به آن جواب می‌دهید. این باشد. آیا در میکاپ حرفه‌ای هستید یا مبتدی؟ در صورتی که مبتدی هستید. باید از خط چشم ماژیکی استفاده نمود. و اگر حرفه‌ای هستید. خط چشم مویی گزینه‌ی بهتری است. چون خطی زیباتر و دقیق تر را می‌توان با آن کشید. بعد از مشخص نمودن نوع انتخاب خود که ماژیکی یا مویی است. باید سراغ بهترین برندهای خط چشم رفت. یک محصول خوب برای کشیدن خط چشم باید ماندگاری بالایی داشته باشد. همچنین ضد آب نیز باشد. در کنار این مورد فرمولاسیون آن باید ضد حساسیت باشد. چرا که چشم یکی از اندام‌های بسیار حساس است. بنابراین در انتخاب آن باید دقت بالایی را به خرج بدهید.

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام انتخاب محصول سرعت خشک شدن آن است. چون در صورتی که مایع آن دیر خشک شود. با یک حرکت کوچک پلک یا دست زدن، آرایش به کلی خراب می‌شود. اما اگر زودتر خشک شود. آرایش دقیق تری خواهید داشت. و در نهایت رنگ خط چشم که باید به آن توجه شود. چون این محصولات دارای انواع مختلف رنگ بندی هستند. اما اغلب افراد از محصولات مشکی استفاده می‌کنند. و ما هم در این نوشتار به بررسی خط های مشکی خواهیم پرداخت.

بهترین برند خط چشم ماژیکی و مویی

بهترین برند خط چشم ماژیکی و مویی

بر اساس فاکتورهای که در بالا به آنها اشاره شد. برای اینکه شما در انتخاب محصول دقت بالاتری داشته باشید. و دچار اشتباه نشوید. چندتا از بهترین مارک های خط چشم خارجی و ایرانی در انواع مدلهای ماژیکی و مویی را معرفی خواهیم کرد. تا جذابیت چشم و ظاهر صورت شما چند برابر شود. این برندها در پایین به صورت مفصل معرفی خواهند شد. و در ادامه یکی از بهترین فروشگاه‌های انلاین برای خرید بهترین محصولات برای شما معرفی خواهد شد.

  • خط چشم ماژیکی اوریفلیم
  • خط چشم مویی اوریفلیم
  • خط چشم ماژیکی بل
  • خط چشم مویی بل
  • خط چشم ماژیکی گلدن رز
  • خط چشم مویی گلدن رز

خط چشم مویی و ماژیکی اوریفلیم

یکی از بهترین محصولاتی که اغلب افراد از استفاده از آن راضی بوده‌اند. محصولات اوریفلیم oriflamme است. خط چشم این برند در دو نوع ماژیکی و مویی تولید و روانه بازار شده است. که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. فرمولاسیون این محصولات کاملا ضد حساسیت است. و مانند نمونه‌های بی کیفیت باعث قرمز شدن شدن نخواهد شد. در عین حال زیبایی فوق العاده‌ای به چشم‌ها می‌دهد. این مصحول ضد آب و تعریق و ۲۴ ساعته می‌باشد. و با یک بار زدن آن با خیال راحت می‌توانید. در مهمانی‌ها و مجالس بدون ریزش حضور داشته باشید. جنس اصلی این محصولات را می‌توانید. از فروشگاه اینترنتی فیضی تهیه نمایید. که کیفیت و قیمت محصولات آن تضمین شده هستند.

خط چشم ماژیکی و مویی بل

بل bell یکی از بهترین برندهای ساخت کشور آلمان می‌باشد. که از مواد و ترکیبات اولیه بسیار مرغوبی در ساخت آن استفاده می‌شود. این برند در زمینه محصولات آرایشی انواع خط چشم‌های ماژیکی و مویی نیز تولید می‌کند. که در بین مصرف کنندگان جهانی نیز شهرت بسیار بالایی دارد. که این شهرت نیز به دلیل کیفیت بالا و ضد حساسیت بودن آن است. همچنین ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. به گونه‌ای که تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. و ضد آب و تعریق است. سرعت خشک شدن آن نیز بسیار بالا است. و رنگ مشکی آن بسیار زیبا و خیره کننده است. که جلوه‌ای بسیار جذاب به چشم‌ها می‌دهد.

خط چشم گلدن رز ماژیکی و مویی

برند گلدن رز golden rose یکی از معروف ترین مارک های کشور ترکیه می‌باشد. خط چشم‌های تولید شده توسط این برند کیفیت بسیار بالایی دارد. و سرعت خشک شدن آن نیز بالا است. رنگدانه‌های استفاده شده در این محصولات فوق العاده غنی است. و روی پلک لک و ماسیدگی ایجاد نمی‌کند. بنابراین پوششی پیوسته و یکنواخت دارد. استفاده از این محصول به دلیل مواد و ترکیبات با کیفیت روان بسیار راحت است. و ماندگاری ۲۴ ساعته نیز دارد.

سخن آخر

در این نوشتار سعی شد. که ویژگی‌ها و مشخصات بهترین برندهای خط چشم ارائه شود. و در ادامه آن بر اساس این فاکتورها سه مورد از بهترین مارک‌ها معرفی شدند. که خانم‌ها با سلیقه و زیبا جو می‌توانند. از آن استفاده نمایند. همانطور که در اول مقاله قول دادیم. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید این محصولات را معرفی می‌کنیم. برای خرید بهترین محصولات آرایشی به فروشگاه فیضی مراجعه نمایید. این فروشگاه آنلاین در زمینه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. که قیمت و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. برای خرید و قیمت بهترین خط چشم ها از فروشگاه فیضی کلیک نمایید. تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

4.9/5 - (63 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.