اسپاد: بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران

0

اگر به آرایشگری علاقمند هستید ولی در انتخاب دوره آموزشی دچار سردرگمی شده‌اید و بدنبال یک آموزشگاه حرفه‌ای هستید، با ما همراه باشید. در این مطلب، قصد داریم به بررسی معیارهای لازم برای یافتن بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران بپردازیم.

نکات لازم برای ورود به شغل آرایشگری

اگر هدف شما برای آینده شغلی خود، تشکیل و مدیریت یک سالن زیبایی مجهز و مجرب است، نیاز دارید که دوره آموزشی تهیه کرده و تمامی مهارت‎‌های لازم را فرا گیرید. دوره‌ی آموزشی به شما جهت می‌دهد، شما را آگاه می‌سازد که چه مسیری درست است و فرصت‌ها را برای شما شفاف می‌سازد. بی شک طی کردن یک دوره آموزشی در کنار تمرین و تکرار، در هر حوزه کاری می‌تواند در سرعت پیشرفت شما موثر باشد و نتیجه فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. بنابراین، هدف گذاری و داشتن اراده‌ای قوی و تصمیم جدی، اولین رکن شروع یک شغل جدید است.

قدم بعدی انجام تمرینات و یادگیری نکاتی است که مربی باتجربه شما، در اختیارتان قرار می‌دهد. شما باید حداقل 3 ماه و نهایتا 6 ماه صبوری به خرج دهید تا اصول آرایشگری را آموزش ببینید؛ البته این زمان استاندارد برای آموزش و کسب یک مهارت جدید است. برای حرفه‌ای شدن باید در کنار این آموزش‌ها، تجربه زیادی را بدست آورید.

مهم‌ترین نکته در این مسیر، انتخابی هوشمند راجب دوره‌ی آموزشی و آموزشگاهی است که قرار است شما در آن مهارت بیاموزید. آکادمی منتخب شما، تمامی وسایل و لوازم اولیه مورد نیاز را به شما اطلاع خواهد داد.

بهتر است از الان بدانید که بعد از اتمام دوره، دو مرحله آزمون به صورت تئوری و عملی خواهید داشت که در نهایت بعد از کسب نمره قبولی، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دریافت خواهید کرد.

 

ضرورت شرکت در دوره های آرایشگری مردانه

ممکن است شما با روش منسوخ استاد-شاگردی، تعلیم دیده و آرایشگر شوید. اما هیچ وقت نمی‌توانید سالن زیبایی حرفه‌ای برای خود داشته باشید و بصورت مستقل کسب درآمد داشته باشید. امروزه بخش زیادی از هر شغلی را، وابسته به بازاریابی و تبلیغات و در نهایت جذب مشتری تشکیل می‌دهد. بعنوان یک فرد مبتدی باید بعد از اتمام یک دوره آموزش آرایشگری، بتوانید مهارت خود را به دیگران ثابت کرده و با استفاده از علمی که بدست آورده‌اید، تجربه کسب کنید و رزومه خوبی برای خود بسازید. اینکه چگونه این فرآیند انجام شود نیز، نیازمند آموزش دیدن است. نگران نباشید، ما اینجاییم تا به شما در همین امر کمک کنیم.

آنچه در آموزشگاه آرایشگری مردانه آموزش می‌بینید!

معمولاً در آموزشگاه‌های آرایشگری دوره‌های مختلف و متنوعی ارائه می‌شود. شما باید با توجه به نیاز خود و البته میزان بودجه اولیه‌ای که در اختیار دارید، یکی از این دوره‌ها را انتخاب نمایید. مثلا می‌توانید با دوره آموزشی پیرایش مردانه درجه 2 شروع کنید و ادامه دهید تا به درآمد برسید. بعد از آن بصورت مستمر در سایر دوره‌ها نیز شرکت می‌کنید و مهارت خود را افزایش می‌دهید.

فرض کنید شما قصد دارید به یک گریمور حرفه‌ای داماد، تبدیل شوید. در قدم اول شما در دوره آموزشی متعادل سازی چهره مردانه یا Men’S MakeUp شرکت می‌کنید. در این دوره، آکادمی تمامی موارد زیر را به شما آموزش خواهد داد:

  • مهارت شناسایی ساختمان پوست
  • هماهنگ سازی مدل مو متناسب به فرم صورت
  • پاکسازی صورت
  • آماده سازی و مراقبت از پوست قبل و بعد از گریم
  • متعادل سازی فرم و اجزاء چهره داماد
  • آموزش گریم داماد

حال تصور کنید با حرفه‌ای شدن در تمامی این موارد، می‌توانید به چه درآمد ماهانه‌ای برسید؟

سایر دوره‌ها نیز به همین صورت در آکادمی‌های مختلف برگزار می‌شوند. نکته حائز اهمیت انتخاب آموزشگاه است؛ زیرا اگر استاد شما حرفه‌ای نباشد، شما هم نخواهید توانست به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل شوید! با توجه به نکاتی که در ادامه برای شما بررسی نموده‌ایم، می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

 

مدت زمان دوره آموزشی آرایشگری مردانه

برای حرفه‌ای شدن در هر هنر و مهارتی، شما نیازمند بازه زمانی 3 تا 6 ماهه هستید. بعد از آن فقط باید توجه داشته باشید که علم خود را مدام به روز کنید و تجربه خود را در حوزه فعالیت خود، افزایش دهید. حوزه آرایشگری نیز از این قضیه مستثنی نیست!

 

اسپاد: بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در ایران

وقت آن رسیده است که بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران را به شما معرفی کنیم. اسپاد استایل، یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در غرب تهران است که مجوز رسمی فنی و حرفه‌ای را کسب کرده و افتخارات زیادی طی سالها تجربه، بدست آورده است.

بعنوان مثال: آمار دقیقی از نتایج هنرآموزان اسپادی وجود دارد که نشان می‌دهد بیش از 90 درصد آنها در آزمون‌های ارزشیابی تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، قبول شده‌اند. یکی از مهم‌ترین مزایای این آموزشگاه نسبت به سایر آکادمی‌ها، داشتن پشتیبانی همیشگی است؛ یعنی شما بعد از اتمام دوره نیز می‌توانید تمامی مشکلات خود را به کمک مربی‌های مجرب این مجموعه حل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.