فیلم بخارست در فیلیمو؛ انتظارها برای یک کمدی جذاب به پایان رسید

0

مسعود اطیابی در ادامه آخرین کمدی‌های موفقش «انفرادی» و «دینامیت» باز هم یک کمدی جذاب دارد: «بخارست». فیلمی که به نسبت دیگر کمدی‌های این چند وقت اخیر، کار خوبی از آب درآمده. بخارست تا میانه‌های فیلم در مجموع خوب پیش می‌رود؛ هم شخصیت اصلی‌اش قابلیت‌های زیادی برای خلق لحظات کمیک در اختیار  فیلمنامه قرار می‌داده (یک اینفلوئنسر اینستاگرامی که با ساختن موقعیت‌های پر از رنج و آزار برای دیگران، در پی جذب لایک و فالوئر افتاده)، هم چالش بزرگی که دو برادر داستان گرفتارش می‌شوند؛ جنازه‌ای که روی دست‌شان مانده و باید به هر ترتیب از آن خلاص شد.

 

درباره فیلم بخارست

فیلم بخارست به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1401 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

در آخر

فیلم بخارست یک کمدی جذاب است که در وبسایت فیلیمو برای شما عزیزان در دسترس قرار گرفته و مدت زمان آن یک ساعت و سی و هشت دقیقه است که شما میتوانید با خیال راحت به همراه خانواده به تماشای آن بنشینید و از بازی بازیگران سر شناس حوزه کمدی لذت ببرید. پیشنهاد میکنیم این کمدی را از دست ندهید!

 

نویسنده : مجید عباس نژاد

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.