فروشگاه سارو گلوبال عرضه کننده انواع یراق آلات کابینت

0

سارو گلوبال یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع یراق آلات و دستگیره کابینت است. این فروشگاه با نزدیک به نیم قرن تجربه، یکی از قدیمی‌ترین منابع بازار داخلی و خارجی برای تامین یراق درب، کابینت و تجهیزات کنترل تردد به شمار می‌رود. در این مطلب به معرفی چند مورد از مهم‌ترین محصولات سارو گلوبال می‌پردازیم که یکی از به نام‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است.

 

مگنت کابینت

مگنت کابینت یکی از انواع مختلف یراق آلات کابینت است که در بازار با نام مگنت فشاری کابینت هم شناخته می‌شود. مگنت فشاری به شکل استوانه‌ای چند سانتی متری است که معمولا از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. سیستم داخلی مگنت کابینت شامل فنر، آهن ربا، میله آهنی و… می‌شود. این مگنت‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته‌ شده‌اند که قسمت بزرگتر که فنری قوی را در بر می‌گیرد روی کابینت نصب می‌شود. یک قسمت کوچک‌تر هم که شامل میله‌ای چند سانتی متری است از بدنه مگنت بیرون زده و به باز و بسته شدن درب کابینت کمک می‌کند.

مگنت کابینت در دو نوع روکار و توکار موجود است که نوع توکار آن بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرد. چرا که پس از نصب از دید پنهان بوده و نمای بیرونی کابینت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. برای نصب این نوع مگنت نیازی به سوراخ کردن کابینت نبوده و مگنت روی دیواره داخلی کابینت نصب می‌شود.

اگر ضخامت جداره کابینت کم بوده یا جنس کابینت به گونه‌ای باشد که دوام و استحکام کافی در برابر نصب مگنت کابینت توکار را نداشته باشد، مگنت فشاری روکار روی کابینت نصب خواهد شد. مگنت‌های فشاری در حالت کلی به رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی تولید می‌شوند.

 

فروشگاه سارو گلوبال عرضه کننده انواع یراق الات درب و کابینت است.

یک مگنت کابینت قوی در باز و بسته شدن ساده‌تر درب کابینت بسیار کمک کننده است. با نصب مگنت‌های فشاری روی درب کابینت‌ها و کشوها برای باز و بسته کردن درب نیازی به دستگیره‌های کلاسیک نخواهد بود و برای این منظور تنها یک فشار به درب کافی است. به همین دلیل امروزه استفاده از مگنت کابینت مورد استقبال قرار گرفته است. چرا که کارکرد درب کابینت را ساده‌تر کرده و ظاهری یکپارچه و زیبا به آن می‌بخشد.

به عنوان یکی از بهترین مگنت کابینت می‌توان به مگنت‌های سارو گلوبال اشاره کرد. این مگنت‌ها در انواع توکار و روکار تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. مگنت‌های سارو همچنین در سایزها و رنگ‌های گوناگون طراحی و ساخته شده‌اند.

مگنت‌های فشاری سارو گلوبال برای کاربردهای مختلفی مانند درب‌های بدون دستگیره کابینت، کمد دیواری، کشو و… ساخته شده‌اند. قدرت مغناطیسی بالای آهنربایی که در ساختمان مگنت استفاده شده، منجر به دوام و طول عمر بیشتر مگنت کابینت سارو نسبت به سایر مگنت‌های موجود شده است. به علاوه میله بیرون زده از مگنت در مگنت‌های سارو به اندازه ۶ میلی متر قابلیت تنظیم دارد.

 

لولا کابینت

لولا کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت به شمار می‌رود. لولا درب کابینت در واقع مانند مفصلی عمل می‌کند که بدنه کابینت را به درب وصل کرده و نقشی اساسی در باز و بسته شدن درب دارد. لولای کابینت در انواع مختلفی تولید می‌شود که باید با توجه به نیاز موجود انتخاب مناسبی انجام داد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب و خرید لولا کابینت باید به آن توجه کرد زاویه درب کابینت با بدنه آن است. زاویه درب با بدنه کابینت و گستره زاویه‌ای که درب کابینت برای باز و بسته شدن در دسترس دارد از جمله نکاتی است که در انتخاب نوع لولا تاثیر می‌گذارد.

 

لولا کابینت یکی از محصولات سارو گلوبال است

دومین نکته برای انتخاب لولای مناسب برای کابینت دقت به مدل باز شدن درب آن است. درب‌هایی که رو به بالا باز می‌شوند، درب‌های رو به پایین، درب‌های معمولی، درب‌های اتوماتیک و… هر کدام به طبع به لولای متفاوتی نیاز خواهند داشت.

سومین نکته مهم برای انتخابی مناسب دقت به جنس کابینت است. کابینت‌ها از جنس‌های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، فلز، هایگلس و… ساخته می‌شوند. برای هر کدام از انواع مختلف جنس‌ها لولا کابینت متفاوتی تولید و استفاده می‌شود.

لولای تولید شده در سارو گلوبال یکی از باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین لولاهای موجود در بازار است. انواع مختلف لولا کابینت تولید شده در سارو گلوبال عبارتند از: لولا گازور آرام بند، لولا گازور کنج درجه‌ای، لولا گازور چندبعدی.

 

لولا گازور آرام بند

لولا آرام بند یکی از پرفروش‌ترین انواع لولاهای سارو است. این نوع لولا به منظور آرام و بی صدا بسته شدن درب کابینت استفاده می‌شود. در ساختار لولای آرام بند پمپ کوچکی استفاده شده که برای باز و بسته شدن آرام‌تر درب به کار برده می‌شود.

 

لولا گازور کنج درجه‌ای

لولای کنج درجه‌ای با نام دیگر لولای ۹۰ درجه هم در بازار شناخته می‌شود. این نوع لولا همانطور که از نام آن پیداست برای کابینت‌هایی که در کنج دیوار قرار گرفته‌اند کاربرد دارد. لولا کابینت کنج درجه‌ای دسترسی ساده‌تری به کابینت‌هایی می‌دهد که در کنج دیوار بلااستفاده مانده‌اند.

 

لولا گازور چندبعدی

لولای چندبعدی برای کابینت‌هایی کاربرد دارد که درب آن‌ها در زوایایی مانند ۱۳۵، ۱۵۵ و ۱۶۵ درجه باز می‌شوند. با نصب این نوع لولا روی درب چنین کابینت‌هایی عمر کابینت افزایش یافته و هیچ گونه فشاری به کابینت و درب‌ آن و همچنین لولای کابینت وارد نمی‌شود. سارو گلوبال لولا کابینت چندبعدی را در دو نوع ۲ و ۳ بعدی تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

 

ریل کشو ساچمه ای

در حالت کلی ریل کابینت شامل ریل فشاری، ریل ساچمه‌ای، ریل تاندم و ریل تاندم باکس می‌شود که ریل کشو ساچمه ای یکی از پرطرفدارترین انواع آن‌ها است. ریل کابینت در واقع برای محفظه‌های کشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساختار ریل معمولا فولاد آبدیده به کار برده می‌شود که این امر خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی به ریل می‌دهد. عدم استفاده از جنس خوب در ساختمان داخلی ریل که در طول روز بارها باز و بسته می‌شود، می‌تواند طول عمر آن را تا حدود زیادی کاهش داده و ریل را مورد ساییدگی قرار دهد.

 

ریل کشو ساچمه ای سارو برای کابینت های بدون دستگیره مناسب است.

گفتنی است برای افزایش طول عمر و دوام ریل‌ها از جمله ریل کشو ساچمه ای بهتر است وزنی بیش از حد توان کشو و ریل روی آن اعمال نشده و کشو را بیش از اندازه سنگین نکرد. همچنین ریل نباید به طور ناگهانی یا بیش از حد تعیین شده بیرون کشیده شود. علاوه بر موارد گفته شده، لازم است ریل کشو ساچمه ای و سایر ریل‌های کشویی هر از گاهی روغن کاری شوند تا حرکت آن‌ها روان‌تر شده و از خوردگی و زنگ زدن ریل جلوگیری به عمل آید.

همانطور که گفتیم ریل کشو ساچمه ای یکی از پرطرفدارترین انواع ریل کابینت است. چرا که قیمت به صرفه و عملکرد بهتری نسبت به سایر انواع ریل‌ها دارد. علت نام گذاری آن به ریل کشو ساچمه ای به دلیل ساچمه‌ای است که در ساختار این نوع ریل به منظور حرکت نرم‌تر و روان‌تر آن است.

سارو گلوبال ریل کشو ساچمه ای را در انواع مختلف ریل دوتکه، سه تکه، آرام بند و فشاری تولید کرده و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار داده است. از میان انواع مختلف ریل ساچمه‌ای، ریل سه تکه ارزان‌تر بوده و تقاضای بیشتری برای خرید آن وجود دارد. ریل ساچمه‌ای سه تکه به خودی خود نیز در انواع مختلف تولید می‌شود که شامل ریل تاچ ساچمه‌ای، ساده و آرام بند است.

در نهایت باید گفت سارو گلوبال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان یرق آلات و دستگیره کابینت، این محصولات را در بهترین کیفیت، قیمت، انواع و جنس طراحی و تولید کرده و در اختیار مشتری قرار داده است. لازم است برای دریافت بهترین عملکرد و طول عمر به نیاز خود توجه کافی داشته و انتخاب مناسبی از میان صدها نوع محصول مختلف انجام دهید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.