آموزش فروش از ۰ تا ۱۰۰ با علی عیسایی

0

تا به حال شده یکی از بهترین محصولات رو تولید کرده باشید یا آن را داشته باشید اما نتوانسته باشید آن را به فروش برسانید. اصلا یک سوال دیگر دیدگاه شما نسبت به فروش چیه؟ چجوری میشه فروش رو تو هر زمینه‌ای که قصد داریم ارتقا و رشد بدیم؟ آیا کار من که کارمندی هستش یا کل فرایندی که پیش دارم رو نمیتونم ببینم هم فروش به درد من می‌خوره؟ چجوری میشه این فرایند رو یاد گرفت و اون رو تا حد زیادی رشد بدیم؟ اصلا آیا شما می‌دونستید کل زندگی افراد بر پایه فروش هست؟ تو این مقاله از سایت تیبا بلاگ دقیقا قراره به همین موضوع بپردازیم و شما رو با یکی از بهترین افراد این حوزه آشنا کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

چرا فروش اینقدر مهمه؟

تا حالا فکر کردید چرا اینقدر فروش مهمه؟ ما در طول مدام در حال فروش به دیگران هستیم و حتی در طول روز افرادی هم هستند که به ما می‌فروشند. مانند:

احساسات

کالا

اخلاق خوب

و

اگر دقت کرده باشید یا داره به ما فروخته می‌شه یا ما داریم به دیگران می‌فروشیم. چی میشه اگر این مهارت رو به خوبی بلد باشیم و یاد بگیریم تا به بهترین شکل ممکن ما به دیگران بفروشیم. بزارید یک مثال براتون بزنم.

مثال:

تصور کنید که یک محصول فوق‌العاده رو ساختید و قصد این رو دارید تا این محصول رو به دیگران بفروشید. (قیمت محصول بالا هست)

افراد مختلف بهانه‌های مختلفی تحویل شما می‌دهند مانند:

گران است.

لازم ندارم.

بعدا می‌گیرم.

قبلا داشته‌ام و

اگر کل روز شما چنین باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

حالا شما ناخودآگاه خراب می‌شود.

چه کاری باید انجام دهیم تا دیگران به ما جملات دیگری مانند:

چه محصول ارزشمندی

حتما می‌خرم.

چه زمانی بهتر از الان؟

و

خیلی راحت می‌بینید که مردم کلماتشان در یک آن عوض خواهد شد. اما چه اتفاقی افتاد؟

محصول شما عوض شد؟ خیر

شخصی دیگری اومد از شما خرید کنه؟ خیر

قیمت محصول تغییر کرد؟ خیر

تنها چیزی که این وسط تغییر کرد نوع رفتار، ذهنیت و فروش شما تغییر کرد. این‌ها مواردی هستند که باید در شما تغییر کنه تا بتوانید عملکرد بهتری را پیش ببرید.

اما باز هم یک سوال چه کاری باید انجام دهیم؟

جواب ساده است یادگیری و آموزش دیدن.

آیا فروش در همه موارد یکسان است؟

خیر فروش در همه موارد به طور یکسان نیست و شما باید تمامی موارد رو به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید در هر بخش مد نظرتان آن را پیاده کنید. برای مثال فروش حضوری با فروش تلفنی به طور یکسانی نیست اما برخی از آن فرایندها به یک شکل انجام می‌شود. شما باید بلد باشید که در هر کدام از بخش‌ها به چه شکل و چگونه برخورد کنید تا بتوانید بهترین بازدهی را از هر کدام داشته باشید. فروش به موارد زیر تقسیم می‌شود:

فروش حضوری

فروش تلفنی

فروش مجازی

فرقی نمی‌کنه شما در کدام دسته قرار دارید تنها کافی است آن را یاد بگیرید و به بهترین شکل ممکن به آن عمل کنید. شما خانه‌دار، کارمند، کارآفرین، خود اشتغال هستید فرقی نمی‌کنه و خیلی راحت می‌تونید این فروش را یاد بگیرید و در روزمره خود از آن استفاده کنید.

در ادامه یک سایت فوق‌العاده برای آموزش فروش به شما دوستان معرفی می‌کنم.

آموزش فروش از ۰ تا ۱۰۰ با علی عیسایی

بر اساس تحقیقات تیم تیبا بلاگ یکی از بهترین سایت‌ّها برای آموزش فروش از ۰ تا ۱۰۰ سایت علی عیسایی است. عیسایی یکی از بهترین افراد در حوزه آموزش فروش، مذاکره و بیزینس کوچینگ است که حدود چند سالی در این حوزه رشد بسیار خوبی را به همراه داشته است. دانشجویان این فرد از دستاوردهای بسیار خوبی را توانسته‌اند به وجود بیاورند. توصیه می‌کنم حتما مقاله فوق‌العاده فروش چیست و فروشنده کیست؟ سایت علی عیسایی را بخوانید تا بیشتر با این حوزه و فرایندی که پیش می‌رود آشنا شوید. در آخر یک جمع‌بندی برای این محتوا خواهیم داشت.

جمع‌بندی

به نظر شما فروش چقدر می‌تواند به شما کمک کند؟ آیا این مهارت در همه جا به کار ما می‌آید؟ آیا همه افراد می‌توانند از این مهارت استفاده کنند؟ چه افرادی در ایران این مهارت را به خوبی یاد می‌دهند؟ در این مقاله از سایت تیبا بلاگ به طور کامل به این موضوع پرداختیم و تمامی موارد لازم را به شما عزیزان گفتیم. امیدوارم بتوانید بیشترین استفاده را از مقاله ببرید.

5/5 - (6 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.