پله گرد در دماوند

0

این باور در بین اکثر مردم به وجود آمده است که دلیل ساخت پله گرد مختص به ویلاهای دوبلکس بزرگ می باشد. بله این هم درست است که پله گرد در دماوند برای ویلای خود از چند جهت اگر سفارش ساخت بدهید. با ارزش می باشد اول صرفه جویی کردن در مقدار فضای منزل خود، دوم نقشه های مهندسی شده یعنی از قبل از طراحی راه پله سازندگان فکر بعد داستان هم هستند. پس در نتیجه بهترین فضا را برای نصب سازه انتخاب خواهند کرد. سوم، آن زمان مرد که می گفتند هزینه ساخت پله گردون فلزی بسیار بالا در می آید چون آن زمان هم امکاناتش کم بود یعنی هیچ گونه دستگاه نورد و تشکیلاتی برای انجام این کار نبود و هم تعداد سازندگان این حوضه در تهران یا دماوند انگشت شمار بودند ولی امروزه ساخت ۲ مدل مشابه که یکی گرد باشد و دیگری دوبلکس مثلا رفت و برگشت از لحاظ قیمتی یا اجرتی هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند.

تعداد مدل های پله گرد در دماوند را نام ببرید؟

تعداد مدل هایی که توسط پله گرد نوربخش ساخته می شود، ۱- حول محور۲- تک محور کنسولی۳- دو محور ورق۴- دو محور باکس۵- تیرآهنی یا ناودانی با کف پله های آهنی که می توان نام پله اکسپوز را هم روی آن گذاشت۶- پله های تیکه پاره یا مفصلی.

بهترین مدل پله گرد از همه لحاظ کدام یک است؟

در بین انواع مدل های پله دوبلکس جدید هم از لحاظ زیبایی و هم به دلیل پایین آوردن قیمت های ساخت و از همه مهم تر کار آمدی پله گرد یعنی راه پله ای که ساخته می شود قابلیت استفاده راحت برای همه اعضای خانواده چه پیر چه خردسال را داشته باشد. پله گرد دو محور ورق می باشد. کم لرزش بودن هیچ سر و صدای اضافی و قابلیت نصب انواع نرده ها چه چوبی و چه شیشه ای را بر روی خود دارا می باشد. قیمت پایین آن هم نشانه از سرعت ساخت بالای این مدل را دارد که خود این هم یک آپشن در بین انواع مدل های پله دوبلکس محسوب میشود.

کوچک ترین نوع پله گرد چه نام دارد؟

در پله دوبلکس فلزی کم جا یک مدل هست که بهتر است نام مارپیچ را به او بدهیم و آن هم چیزی نیست جز نوع حول محور یا دورلوله که هر چقدر از شعاع دایره پله کم کنیم. باید خیلی مراقب باشیم که احیانا پاگرد بالا سرگیر نشود وگرنه یکسری عملیات که اکثرا سازندگان پله گرد در دماوند به آن واقف هستند باید اجرایی شود از جمله کم یا زیاد کردن پاخور راه پله. دست بردن در میزان سانتی متری ارتفاع هر یک از کف پله ها و در آخر هم پاگرد به چند قسمت کف پله ای تقسیم می شود مثلا یک پاگرد ۷۰ سانتی متری به جلو را با ۳ کف پله تقریبا ۲۵ سانتی عوض می کنند.

پله گرد چوبی و سنگی در چه مواردی الزامیت اجرا دارند؟

بهتر است بگویم که درست تر است از پله گردی با متریال چوبی در محیط داخلی ویلای دوبلکس و برعکس آن یعنی نمونه سنگی در محیط های بازی همچون داخل حیاط یا بالکن و یا پشت بام.

نرده شیشه ای پله گرد بر روی کدامین مدل جواب بهتری می گیرد؟

از نظر ما یعنی پله گرد نوربخش مدل های دو محور باکس ایده آل ترین آن ها برای جایگذاری نرده شیشه ای بر روی دهانه باکس فلزی می باشد.

نحوه قرار داد با اکثر سازندگان پله گرد در دماوند چگونه است؟

۵۰ درصد از کل هزینه ساخت را در همان زمان قرار داد از کارفرما دریافت می کنند و ۵۰ درصد مابقی طی ۲ قسط ۲۵ درصدی که اولین آن را بعد از پایان کار در محل کارگاه سازنده از مشتری دریافت خواهد شد. این بود تمامیت عرف کار با یک سازنده با تجربه حال هرکس دیگری می تواند بستگی با سلیقه خود و نوع مشتری هزینه های اجرایی را دریافت کند.

4/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.