با یک دستگاه تیوپ پرکن محصول جدید تولید کن!

0

با یک دستگاه تیوپ پرکن محصول جدید تولید کن! شاید این جمله برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما دستگاه تیوپ پرکن به تنهایی یک دستگاه کامل است و در کنار خود به هیچ دستگاه دیگری نیاز ندارد. شما با خرید دستگاه تیوپ پرکن می توانید انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، خوراکی، دارویی و… را بسته بندی کرده و روانه بازار کنید.

دستگاه تیوپ پرکن قابلیت پرکردن انواع تیوپ های لمینتی با ابعاد و سایزهای متفاوت را دارا می باشد. با این دستگاه می توان انواع عسل، شکلات، خمیردندان، سس، ژل های بهداشتی، مواد دارویی، کرم، لوسیون، شامپو، کرم‌های ضد آفتاب، رژ لب، ژل ضد عفونی کننده، کنسروها، انواع چسب ها و… را بسته بندی کند.

در بازار رقابتی امروز بسته بندی کالاها نقش مهمی در بازاریابی و فروش محصولات ایفا می‌نماید به‌طوری‌که فروش کالاها حتی با بالاترین کیفیت بدون بسته بندی مناسب عملاً امکان‌پذیر نمی‌باشد. قاعدتاً در این میان شرکت‌هایی سهم بیشتری از فروش و بازار را نصیب خود می‌کنند که کیفیت بسته بندی کالا را در اولویت کاری و سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند و از روش‌ها و تکنولوژی‌های روز بسته بندی استفاده می‌نمایند. استفاده از تیوپ های لمینتی علاوه بر القای چهره خاص به محصول در کیفیت و ماندگاری محصول و همچنین راحتی استفاده از آن برای مصرف کننده از رتبه ی بالایی برخوردار است و یکی از روش های به روز بسته بندی مواد خمیری می باشد.

کافیست تیوپ های آماده را در دستگاه جای گذاری کرده سپس دستگاه به صورت اوتومات ابتدا تیوپ را شناسایی کرده محل دوخت تیوپ را مشخص میکند و تیوپ را در جای مناسب خود قرار می دهد. و سپس شروع به پرکردن میکند. بعد از آن دوخت تیوپ ها توسط دوخت اولتراسونیک زده می شود و ضایعات آن برش می خورد و سپس توسط بیرون انداز اتوماتیک از داخل داستگاه خارج می شود.

یکی از مزیت های دوخت اولتراسونیک نسبت به دوخت حرارتی می توان به برش های یکواخت آن اشاره کرد.

دستگاه های تیوپ پرکن قابلیت تعویض سایز قالب ها برای تیوپ های متفاوت را دارا می باشند. به همین خاطر میتوان با استفاده از یک دستگاه چندین محصول را تولید کرد. این دستگاه ها میتواند انواع مایعات غلیظ را بسته بندی کند. همچنین جنس دستگاه ها از استیل ۳۰۴ صنایع غذایی می باشد و کلیه استانداردهای آن را دارا است. و تمام مسیرهای درگیر با مواد را می توان به راحتی شست تا محصول دیگری تولید شود.

برای بسته بندی تیوپ ها توسط دستگاه تیوپ پرکن نیاز به تیوپ لمینتی دارید که در ادامه به بررسی ساختار آن می پردازیم.

تیوپ‎های لمینیت از بدنه لوله ای متشکل از چندین لایه بستر به هم پیوسته، شانه لوله با نخ تیوب و درپوش تیوب می باشد. هر مؤلفه جداگانه تیوپ چند لایه مشخصات خاص خود را برای نحوه بسته شدن درب دارد. به صورت دلخواه، نحوه و نوع بسته شدن درب تیوب نیز می تواند طبق سفارش مشتری انتخاب شود.البته هر چه تعداد لایه‌های تیوب بیشتر باشد، از نظر قیمتی، گرانتر است. هممچنین برای چاپ لیبل نیز میتوان به صورت سفارشی با طرح مد نظر شما تیوپ های متفاوتی را سفارش داد.

تیوپ های آماده در بازار دارای درب و سیل و پلمپ شده هستند و فقط قسمت انتهایی تیوب باز است که از همان قسمت پر می شوند و دوخت زده می شوند. پس نیازی به دستگاه درب بند و سیل کن ندارید.

برای درج تاریخ به روی تیوپ ها میتوانید از دو روش استفاده کنید:

روش اول: نصب دستگاه جت پرینتر به روی دستگاه پرکن می باشد که ازین طریق توسط جت پرینترهای جوهری میتوانید اناوع بارکد، لوگو، تاریخ ، متن و… را چاپ بگیرید. این دستگاه ها دارای مواد مصرفی جوهر و یا کارتریج می باشند.

روش دوم: نصب تاریخ زن کلیشه ای به روی قسمت دوخت دستگاه می باشد که میتوان کاراکترهای کم و کوچکی مانند تاریخ تولید و یا انقضا را با آن به روی تیوپ ها حک کرد. این دستگاه نیازی به مواد مصرفی ندارد.

مزایای استفاده ازدستگاه تیوپ پرکن اتومات در تولید محصول چیست؟

استفاده از دستگاه تیوپ پرکن اتومات در تولید محصولات دارای مزایای زیادی است. این دستگاه‌ها به صورت خودکار می‌توانند تیوپ‌ها را پر کرده و مهر و موم کنند. برخی از مزایا شامل صرفه جویی در زمان و انرژی، دقت بالا در پر کردن تیوپ‌ها، کاهش ضایعات و افزایش بهره‌وری تولید می‌شود. همچنین این دستگاه‌ها بهبود کیفیت و یکنواختی پر کردن تیوپ‌ها و همچنین افزایش سرعت تولید را نیز فراهم می‌کنند. علاوه بر این، دستگاه تیوپ پرکن اتومات بهبود بهداشت و ایمنی کارگران را نیز فراهم می‌کند، زیرا کارخانه‌ها می‌توانند از کارگران کمتری برای انجام این فرآیند دستی استفاده کنند. این دستگاه‌ها همچنین می‌توانند در تنظیم و کنترل دقیق میزان محصول و مواد مصرفی کمک کنند. در نتیجه، استفاده از دستگاه تیوپ پرکن اتومات می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد، کارایی را افزایش دهد و کیفیت محصولات را بهبود بخشد. در نهایت، استفاده از دستگاه تیوپ پرکن اتومات می‌تواند باعث افزایش توانایی رقابتی و ارتقاء وضعیت تولیدی شرکت شود.

همچنین برای واحد های تولیدی با ظرفیت تولید پایین دستگاه های پرکن نیمه اتومات و دستگاه دوخت تیوپ به صورت مجزا از هم ساخته شده است تا بتوانید با حداقل هزینه راندمان تولید خود را بالا ببرید.

همانطور که تا به اینجا خواندید دستگاه تیوپ پرکن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی می باشد. امری که بدیهی است در انتخاب دستگاه، مشاوره درست و راهنمایی صحیح تولید کننده برای خرید بهترین دستگاه می باشد. راهنمایی درست نیازمند داشتن دانش فنی کافی و تنوع محصول است. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع دستگاه تیوپ پرکن اتوماتیک و دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک و دوخت تیوپ می توانید با کارشناسان کالا صنعت در ارتباط باشید. کالاصنعت با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع ماشین آلات بسته بندی مایعات و راه اندازی خطوط تولید مواد غذایی مختلف و همچنین همکاری با برترین واحد های تولیدی در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.