درمان نو مرکز مشاوره و دریافت خدمات پرستاری در منزل

0

از دوران کرونا به بعد آگاهی افراد جامعه جهت شناخت بهتر و بیشتر خدمات درمانی به خصوص خدمات پرستاری و پزشکی و پاراکلینیکی به شدت افزایش یافت، در گذشته بینش افراد جامعه در رابطه با انجام به موقع خدمات درمانی به طبع پایین تر بود و این امر سبب می شد فردی که نیاز به خدمت درمانی دارد در برخی موارد دچار آسیب های جدی تا شدید گردد، امروزه با فعال بودن مراکز درمانی با تجهیزات کافی و همچنین وجود مراکز خدمات پرستاری و پزشکی در منزل می تواند کمک بسیار بالایی به افراد جامعه نماید تا بتوانند سطح سلامت خود را بیش از بیش حفظ و یا ارتقا دهند، مرکز مشاوره خدمات پرستاری درمان نو با ارائه خدمات ویژه پرستاری و پزشکی با اکتفا بر دانش مشاوره درمانی در این راستا می تواند کمک رسان افرادی باشد که نیاز به استفاده از خدمات درمانی در منزل را دارند، این مرکز با دارا بودن آیتم های مهم غربالگری درمانی از همان ابتدای تماس با مرکز از سوی کاربران مسیر و هدف درمانی هر فرد را تعیین کرده و برای رسیدن به آن پیش قدم می گردد، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی در منزل بتوانید با آگاهی و بینش بیشتر و فراخ تصمیم گیری نمایید.

مسیر ارائه مشاوره درمانی از سوی درمان نو

در رابطه با مسیر مشاوره خدمات پرستاری و درمانی از سوی مرکز درمان نو باید خدمتتان اشاره نماییم که فردی که دچار علائم بیماری به طور مثال سرماخوردگی شده است اقدام به دریافت خدمات پرستاری یا پزشکی در منزل می نماید، پس از تماس با مرکز درمان نو اپراتور های آموزش دیده مرکز با این شخص اطلاعات کافی در رابطه با چگونگی و شرایط بیماری وی را بررسی می نمایند، پس از اینکه اطلاعاتی در چارچوب بیماری وی مانند: سن، جنس، علائم بیماری، سابقه فامیلی و مدت زمان شروع علائم بیماری را به دست آوردند در کمتر از 3 دقیقه اقدام به ارتباط با پرستار یا پزشک این مرکز می نمایند و درنهایت اطلاعات را به پرستار با پزشک مربوطه داده و ایشان جهت ارائه خدمات درمانی از سوی مرکز درمان نو به منزل شخص اعزام می گردد.

چگونگی اثبات فرد صلاحیت دار اعزامی مرکز درمان نو به چه صورت است؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه به این مورد بپردازیم باید خدمتتان عرض کنیم که تمام پرسنل این مجموعه از کمک پرستار، پرستار ، پزشک، کارشناسان آزمایشگاهی و کارشناسان فیزیوتراپی و تغذیه دارای مدرک مربوطه می باشند و قابل استناد و بررسی می باشد به طور مثال پرستاری که بر بالین شما حضور خواهد یافت از سوی مرکز درمان نو، به طور قطع دارای کارت نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری کل کشور می باشد و این شخص صلاحیت کافی جهت انجام خدمات درمانی در منزل مانند تزریق سرم در منزل را دارد، در این راستا باید خدمتتان عرض نماییم که شما با خیالی فراغ می توانید خدمات درمانی خود را دریافت نمایید زیرا مرکز درمان نو درصدد افزایش ارتقا کیفیت درمانی و سطح اعتماد سازی عمومی می باشد و برای رساندن خود به مراتب بالاتر نیز پیش قدم شده است.

ارائه خدمات درمانی در منزل به چند دسته تقسیم می شود؟

به طور کلی خدمات درمانی در منزل به 3 دسته اصلی تقسیم بندی می شود:

  1. خدمات پرستاری در منزل خدمات پرستاری در منزل از اولین و مهم ترین خدمات ارائه شده از سوی مرکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل درمان نو می باشد، این خدمت به طور کلی دارای تقسیم بندی هایی است که جهت شناخت کامل آن پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
  2. خدمات پزشکی در منزل : دسته مهم دیگر ارائه خدمات درمانی مرکز درمان در منزل، خدمات پزشکی در منزل می باشد، خدمات پزشکی در منزل با استفاده از ویزیت و معاینات پزشکان فعال این مرکز در منازل کاربرانی می باشد که نیاز فوری به درمان در منزل دارند.
  3. خدمات پاراکلینیکی : خدمات پاراکلینیکی در منزل از سوی مرکز درمان در منزل جهت بررسی و شناخت بیشتر بیماری در خانه انجام می شود، در این دسته انجام آزمایش در منزل، انجام رادیولوژی در منزل، انجام سونوگرافی در منزل و غیره جای می گیرد، شما عزیزان جهت دریافت خدمات عالی و نوین پزشکی در منزل می توانید با اپراتور های مرکز درمان نو در تماس باشید.

خدمات پرستاری در منزل مانند تزریقات در منزل از سوی درمان نو

مرکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل درمان نو در ارائه خدمات پرستاری در منزل به ارائه خدمات زیر اقدام می نماید:

  1. تزریقات در منزل : خدمات تزریقات در خانه یکی از دسته های مهم در ارائه خدمات درمانی بالینی در منزل می باشد، این خدمات از تماس ابتدایی توسط کاربر نیازمند خدمت با اپراتور های درمان نو شروع شده و تا اتمام فرآیند تزریقات در منزل نیز ادامه دارد، شما عزیزان اگر نیاز به تزریقات در منزل دارید می توانید جهت دریافت خدمات تزریقات در منزل با ما در تماس باشید.
  2. تعبیه سوند ادراری در منزل : نوع دیگری از ارائه خدمات پرستاری در منزل استفاده و تعبیه سوند ادراری در منزل می باشد، سوند ادراری با استفاده از ابزاری پلاستیکی و استریل از جنس پی وی سی مدیکال گرید، لاتکس و یا سیلیکون اقدام می گیرد و کمک بسیار فراوان در تخلیه ادراری می نماید.
  3. خدمات وصل ان جی تیوب در منزل : دسته دیگر از خدمات درمان در منزل از نوع خدمات پرستاری در منزل دریافت خدمات تعبیه سوند ان جی تیوب در خانه می باشد، در بیمارانی که دارای اختلالات بلع و تغذیه ای هستند استفاده از ان جی تیوب می تواند کمک بسیار زیادی در درمان اختلالات تغذیه ای نماید.
  4. خدمات استحمام بیمار در منزل : نوع دیگری از خدمات ناظری و نیاز به نظارت در منزل از سوی پرستاران ارائه خدمات استحمام بیمار در منزل می باشد، خدمات استحمام بیمار در منزل توسط کمک پرستاران دارای مدرک دانشگاهی و یا جهاد دانشگاهی انجام می شود و برای انجام اصولی و صحیح آن نیاز به نظارت و اقدامات مداخله ای پرستاران وجود دارد، شما عزیزان اگر نیاز به دریافت خدمات استحمام بیمار خود در منزل دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با اپراتور های این مرکز در تماس باشید.

ارائه خدمات درمانی-پرستاری در منزل در چه زمان هایی از روز قابل دریافت خواهد بود؟

دریافت خدمات درمانی پرستاری در منزل از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو در تمام روز های هفته و سال قابل ارائه می باشد، این خدمات حتی در ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد، ارائه این خدمات در 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی از سوی این مرکز قابل دریافت می باشد، خدمات پرستاری ارائه شده توسط کارشناسان پرستاری و دارای کارت نظام پرستاری بوده و کمک بسیار فراوان به ارائه با کیفیت خدمت درمان در منزل اصولی و آکادمیک می نماید.

ارائه خدمات ویژه از سوی مرکز درمان نو

دریافت خدماتی مانند صدور گواهی فوت در منزل در شرایط اورژانسی و حاد اعضای یک خانواده به طوری که نمی دانند که چه مسیری برای صدور جواز کفن و دفن نیاز است از سوی مرکز درمان نو به تهسیل رانده شده است، برخی از متوفیانی که متاسفانه در منزل خود فوت کرده اند همراهان آن ها عجله جهت انتقال عزیز خود به سردخانه و آماده سازی جهت فرآیند خاکسپاری دارند نیاز به دریافت خدمات صدور گواهی کفن و دفن دارند، گواهی کفن و دفن در منزل بر بالین متوفی از سوی پزشکان مرکز درمان نو که پزشکان عمومی دارای پروانه صلاحیت حرفه ای و پزشکان پزشکی قانونی می باشد صادر و برای انتقال بیمار به سردخانه نیاز می باشد، این خدمات به افراد خانواده عزادار کمک می کند تا در روز های آتی اقدام به دریافت خدمات ابطال شناسنامه و بلاک کردن حساب و دارایی ها تا انحصار وراثت نمایند و دوره خاکسپاری را طی نمایند.

خدمات درمانی مرکز درمان نو از زمان درخواست تا اعزام چقدر طول می کشد؟

از زمان درخواست کاربر به اپراتور ها تا زمان اعلام اپراتور ها به کارشناسان پرستاری مرکز 30 دقیقه زمان نیاز است تا کارشناسان با تجهیزات کافی به منزل شما عزیزان مراجعه نمایند، در این مدت تمام تلاش مجموعه درمان نو به این است که مدت زمان اعزام پرستار به حداقل ممکن برسد و این امر برای کاربر سودمند و مفید گردد، در زمانی که کاربران درخواست پزشک در منزل می نمایند اگر پزشک عمومی را درخواست کنند مجموعه اقدام به اعزام پزشک به منزل نهایتا تا 45 دقیقه را می نماید و اگر پزشک مد نظر برای درمان در منزل پزشک متخصص باشد اپراتور ها با تماس با پزشک مد نظر و نوبت گیری از او نهایتا فرآیند اعزام را در سخت ترین حالت با در نظر گرفتن ترافیک و غیره به 2 ساعت می رسانند، باید خدمتتان عرض نماییم که تمام تلاش مجموعه درمان در منزل درمان نو در اقدام اعزام پزشک در منزل جهت افزایش بهره وری و کیفیت درمان در منزل می باشد.

سرم تراپی در منزل با درمان نو راهی برای کاهش علائم بیماری ها

همانطور که شما عزیزان نیز می دانید تزریق سرم در منزل می تواند سرعت سرکوب علائمی مانند تب، لرز، بی حالی و ضعف را به حداقل ممکن برساند، این خدمات می تواند از طرق مختلف مانند سرم تراپی تقویتی، حجم درمانی، سرم تراپی تغذیه و غیره صورت بپذیرد و هدف نهایی در ارائه این خدمت کاهش سریع علائم بیماری می باشد، سرم از راه خون و انتقال داروی مورد نیاز جهت رفع علائم بیماری هایی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا، کرونا و حتی اسهال و استفراغ می تواند کمک بسیار زیادی به افراد دارای علائم حاد بیماری نماید، خدمات وصل سرم در منزل از سوی مرکز درمان نو با استفاده از کارشناسان مجرب بیمارستان های برتر تهران و همچنین با استفاده از تجهیزات کافی حمل شده توسط آن ها تا منزل کاربر ادامه دارد، اگر شما تمایل به دریافت خدمات تزریق سرم در خانه را دارید می توانید همین حالا با ما در تماس باشید.

خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل درمان نو شبانه روزی تهران

دریافت خدمات ویزیت پزشک عمومی در منزل توسط مرکز درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی ارائه می گردد، این خدمات از سوی این مرکز توسط پزشکان دارای پروانه طبابت و کارت نظام پزشکی ارائه می گردد و برای ارائه آن نیاز به درخواست از سوی کاربر وجود دارد، شما عزیزان برای دریافت خدمات ویزیت پزشک عمومی در خانه از درمان نو پس از ارائه اطلاعات تکمیلی درمانی به اپراتور های این مجموعه و انتظار 45 دقیقه ای می توانید خدمات ذکر شده را دریافت نمایید، تمام پزشکان عمومی در ویزیت خود در منزل می توانند فرآیند معاینه، تشخیص و درمان را انجام دهند و این کمک بسیار شایانی به طی نمودن مسیر درمان بیمار می نماید، همچنین پزشکان عمومی مرکز درمان نو می توانند از خدمات هم زمان مانند تزریقات در خانه، تزریق سرم در منزل و غیره نیز استفاده نمایند، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید با اپراتور های درمان نو در تماس باشید.

درمان نو پلتفرم ای جدید در ارائه خدمات درمانی در منزل!

با خواندن تیتر فوق شاید سوالی برایتان پیش آید که منظور از پلتفرم نوین چیست؟ همانطور که تاکنون نیز برایتان در رابطه با خدمات درمان در منزل درمان نو اطلاعات بسیار مفیدی ارائه شد، خدمات درمانی از سوی مرکز درمان نو با استفاده از فضای اینترنت و سیستم ثبت درخواست آنلاین قابل پیگیری می باشد، شما برای دریافت خدمات پزشکی و پرستاری در منزل دیگر نیاز ندارید که مسافت طولانی در ترافیک را سپری نمایید تا به هدف خود یعنی درمان برسید، مرکز درمان نو با استفاده از رسانه خود و از طریق سیستم ثبت درخواست فوری و اورژانسی به همراه سیستم تلفنی آماده خدمت گذاری و رفع نیاز بهداشتی شما در منزل می باشد.

دریافت خدمات درمان در منزل از درمان نو شبانه روزی تهران

تمام مناطق تهران از شمال تهران تا جنوب تهران، از شرق تهران تا غرب تهران و حتی مناطق حاشیه ای مانند اسلامشهر، اکباتان، گرمدره، شهر ری، یافت آباد، مهرآباد، پردیس، بومهن، سوادکوه، آبعلی، لواسان، فشن، شمشک، میگون، پردیس بومهن و غیره نیز می توانند از خدمات ذکر شده درمانی استفاده نمایند، ارائه خدمات از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو با استفاده از سیستم ثبت درخواست و اعلام درخواست خدمات بهداشتی در منزل قابل ارائه خواهد بود، تمام تلاش مرکز درمان نو بر این است که خدمات بهداشتی و درمانی در منزل را در تمام نقاط تهران اجرایی و از این طریق کمک بسیار شایانی به حیطه درمانی نمایند، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

4.8/5 - (57 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.