با نوشتن محتوا، تو خونه بشین و پول در بیار!

0

تا حالا به این فکر کرده اید که ای کاش می شد در خانه می نشستید و با یک لپتاپ معمولی، به درآمد می رسیدید؟ دلتان می خواهد از نوشتن متن، پول در بیاورید؟ می دانید که بسیاری از وبسایت ها و کسب و کارهای آنلاین به دنبال کسانی هستند که بتوانند محتواهای دست اول و جذاب بنویسند تا مشتریان بیشتری برای محصولات شان جذب کنند؟

آیا کنجکاو هستید تا فوت و فن های نوشتن یک محتوای میخکوب کننده را یاد بگیرید؟ می خواهید متن هایی بنویسید که مخاطبان را آنچنان مجذوب خود کنید که محصولات را بخرند یا از خدمات استفاده کنند؟ آیا تا به حال به نویسنده شدن فکر کرده اید؟

اگر کسب درآمد در خانه از راه تولید محتوای متنی برایتان یک موضوع قابل توجه است، و در حال خواندن این متن هستید، در جای درستی قرار گرفته اید. خبر خوب این است که می توانید با آموختن یک سری نکات بسیار ساده درباره تولید محتوا، متن های محبوب و پر طرفدار بنویسید.

اگر تا به اینجا متن، حس شروع یک کسب و کار خانگی با تولید محتوا در شما برانگیخته شده است، به این معنا می باشد که شما فقط با خواندن چند پاراگراف، به این موضوع، علاقه مند شده اید. این همان مهارت نویسندگی محتوا است که باید یاد بگیرید.

ما از طریق یک آموزش خاص و جامع در زمینه تولید محتوای متنی، در کنارتان هستیم تا به مرور زمان بتوانید به اهداف فوق دست پیدا کنید. با آموزش های تولید محتوا که به شما ارائه می دهیم، نحوه نوشتن متن خوب را یاد می گیرید و می توانید به سرعت، تولید محتوا در خانه را شروع کنید و به درآمد برسید.

نکته مهمی که در این قسمت لازم است خاطر نشان کنیم این است که تولید محتوا از آن دسته از شغل های اینترنتی است که از همان روز اول که شروع به کار می کنید، درآمد به دست می آورید. وقتی اولین سفارش تولید محتوا را از کارفرما دریافت کنید و کار باکیفیت و خوب تحویل بدهید، شک نداشته باشید که اعتماد مشتری را جلب کرده اید و این به معنای درآمدزایی عالی از تولید محتوا است.

بیایید با هم درباره درآمد از تولید محتوای متنی، بیشتر صحبت کنیم.

بهترین روش های درآمدزایی خوب از تولید محتوای متنی

دوره آموزش تولید محتوا

قبل از اینکه به بهترین روش های درآمدزایی از تولید محتوا بپردازیم، لازم است یک نکته کاربردی را به شما آموزش بدهیم. درست است که تولید محتوا یک شغل درآمدزا است، اما اگر ترفندها و اصول نوشتن متن خوب را ندانید، محال است موفق شوید!

وقتی متن شما بدون هدف نوشته شود و خسته کننده باشد، چطور انتظار دارید که مخاطبان، به سمت شما گرایش داشته باشند؟! پس اگر دلتان می خواهد خوب بنویسید، باید آموزش ببینید.

پیشنهاد ما به عنوان یک مرجع تخصصی تولید محتوای متنی، به شما این است که یک یا دو ماه زمان اختصاص بدهید و روش تولید محتوای اصولی و سئو شده را یاد بگیرید. پس از این مدت، نتیجه ای که در درآمدزایی به دست می آورید، واقعاً شما را شگفت زده می کند!

در ادامه، فرض می کنیم که شما دوره آموزش تولید محتوا را با موفقیت پشت سر گذاشته اید، و می خواهید وارد بازار کار تولید محتوا شوید؛ برایتان یک سری ایده های درآمدزایی از نوشتن محتوا ارائه داده ایم که قطعاً کارآمد خواهند بود.

1-وبلاگ نویسی کنید

وقتی به یک نویسنده حرفه ای در تولید محتوای متنی تبدیل شدید، اولین و بهترین روش برای درآمدزایی، وبلاگ نویسی است. وبلاگ نویسی، دنیای گسترده و متنوعی دارد. تنها عیب تولید محتوا در وبلاگ نویسی این است که باید زمان زیادی اختصاص دهید تا وبلاگ شما به درآمد برسد. در وبلاگ خود می توانید از طریق دریافت تبلیغات بنری و رپورتاژی، درآمد داشته باشید. صبور بودن در این روش، رمز موفقیت شما در این روش است.

اگر قرار است وبلاگ محبوب و پرطرفدار داشته باشید، باید تولید محتوای سئو شده و جذاب انجام بدهید. اگر علاقه مند هستید، ما می توانیم آموزش های تولید محتوا را به صورت رایگان ارائه دهیم.

در کنار این آموزش ها، یک کتاب الکترونیکی جامع با موضوع تولید محتوای متنی + 10 مینی آموزش ارائه کرده ایم که بی شک به دردتان می خورد. برای خرید این کتاب های آموزشی می توانید به وبسایت “کافه محتوا” به آدرس اینترنتی www.cafe-mohtava.ir مراجعه نمایید.

2-فریلنسر تولید محتوا شوید

فریلنسری تولید محتوای متنی یکی از بهترین روش های پولدار شدن از تولید محتوا است. وقتی فریلنسر هستید، از همان پروژه اول که از کارفرما پذیرش می کنید می توانید به درآمد برسید. این شیوه، گاهی سخت و گاهی آسان است و مزایا و معایبی دارد.

نیازهای کسب و کارهای اینترنتی و وبسایت ها به تولید محتوای یونیک، روز به روز، بیشتر می شود. وبلاگ ها، صفحات فرود، خبرنامه ها، شبکه های اجتماعی، محتوای دسته بندی ها و برگه های سایت و صفحات تبلیغاتی، همه به یک محتوای جذاب و مخاطب پسند نیاز دارند. اگر بتوانید خوب بنویسید، درآمدزایی عالی، دور از ذهن نیست!

آنچه برای شروع کار فریلنسری تولید محتوای متنی نیاز دارید به صورت زیر است:

  • مهارت نویسندگی محتوا
  • آشنایی با سئو محتوا
  • آشنایی با اصول نگارش متن محتوا
  • آشنایی با پرسونای مخاطب
  • آشنایی با اصول سئو و نحوه کارکرد موتورهای جستجوگر
  • مهارت های تبلیغ نویسی
  • توانایی برنامه ریزی پروژه ها

سوالات متداول درباره کسب درآمد از تولید محتوا

بزرگ ترین مزیت تولید محتوای متنی و فریلنسری این است که شما مدیر کسب و کار خودتان هستید. فقط کافیست برنامه ریزی زمانی خوبی داشته باشید و روند کارها را منظم پیش ببرید. وقت شناسی و تحویل به موقع پروژه، ویژگی های مهم نویسنده های حرفه ای هستند.

یکی از سوالات مهم کسانی که می خواهند وارد شغل تولید محتوای متنی شوند این است که درآمد این کار چقدر است! در پاسخ به این سوال باید گفت، میزان درآمد از تولید محتوا، کاملاً به مهارت و توانایی نویسنده بستگی دارد. هر چقدر مهارت های نویسندگی، بالاتر باشد و محتواها مخاطبان بیشتری را جذب کنند، درآمد نیز بیشتر خواهد بود.

اگر می خواهید از تولید محتوا، پول بیشتری به دست بیاورید، باید مهارت های نوشتاری خود را ارتقا بدهید. اگر لازم است آموزش تولید محتوا رایگان را از سایت های مختلف دریافت کنید. به نفعتان است که از آموزش های تخصصی تولید محتوا نیز استفاده کنید. در این دوره ها به خوبی یاد می گیرد که یک متن جذاب چه ویژگی هایی دارد و چطور می توانید مخاطب را با متن خود درگیر کنید.

درآمد از تولید محتوای متنی می تواند برای نوجوان ها یا دانشجویان و حتی خانم های خانه دار، بسیار جذاب و لذت بخش باشد. همه چیز به انتخاب خود فرد بستگی دارد. نوشتن محتوای جذاب، کار سختی نیست اما به تلاش و زمان کافی نیاز دارد. نویسنده باید بیش از هر چیز دیگری، به نوشتن علاقه مند باشد؛ چرا که علاقه و انگیزه، موتور محرک در موفقیت در تولید محتوا است.

چطور برای تولید محتوای متنی، آموزش ببینیم؟

دوره آموزش تولید محتوا

نوشتن محتوای خوب، یک هنر است. اگر می خواهید یک هنرمند تمام عیار در تولید محتوای متنی شوید، باید آموزش ببینید. با اینکه در وبسایت های مختلف، آموزش های رایگان تولید محتوا درج شده است، اما شاید آن طور که ارزشمند است، به جزئیات این مسئله نپرداخته اند. پس از مدتی متوجه می شوید که نیاز دارید تولید محتوا را تخصصی تر یاد بگیرید.

ما در وبسایت “کافه محتوا”، بیشتر از 11 سال است که در حوزه تولید محتوا کار می کنیم و تجربه کافی را در این زمینه داریم. با توجه به نیازهای دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای امروزی، آموزش های تخصصی را آماده کرده ایم که می توانند برای تمامی علاقه مندان به این حوزه مفید باشند. این آموزش ها در قالب کتاب الکترونیکی هستند تا بتوانید به راحتی در هر مکان و زمان از آن استفاده کنید.

چنانچه تمایل دارید با ویژگی ها و مزایای دوره آموزش تولید محتوای متنی، در سایت کافه محتوا بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به وبسایت مراجعه نمایید. اگر سوالاتی در نظرتان باشد، پاسخگوی شما خواهیم بود. (09138651225 – پیام رسان ایتا و روبیکا و واتس اپ)

منبع: کافه محتوا

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.