با آموزش گل آرایی در والا دیزاین درآمدزایی کنید!

0

به نقل از آکادمی والا دیزاین یک مقاله با درباره کسب درآمد از گل آرایی منتشر شد که به طور کامل برای افراد مشخص کرد که چگونه می‌توانند از گل آرایی به درآمدهای بسیار بالایی برسند.

گل آرایی چیست؟

در واقع گل آرایی یک مهارت بسیار بالایی است که به کنار هم چیدن گل‌ها در کنار هم می‌گویند. یعنی اگر شما بتوانید هنر کنار هم چیدن گل‌ها رو به بهترین شکل یاد بگیرید و این کار را انجام بدید درآمدهای بسیار زیادی را از طریق گل آرایی کسب می‌کنید. بنا به گفته والا دیزاین آموزش گل آرایی یکی از راه‌های سریع رسیدن به درآمدهای بالا است که باعث میشه شما این مهارت رو خیلی سریع یاد بگیرید و خیلی سریع بتونید اجرا کنید. البته خیلی از افراد هستند که این مهارت رو به خوبی بلد هستند ولی نمی‌توانند به خوبی اون رو اجرا کنند چرا که به طور کامل و صحیح و مرحله به مرحله این مهارت رو یاد نگرفتند و نکات اصلی این مهارت رو دریافت نکردنند.

چرا به گل آرایی نیاز داریم؟

در دنیای امروزی که زندگی می‌کنیم مهارت‌های زیادی هستند که بسیار می‌توانند برای ما پولساز باشند که یکی از این مهارت‌ها، مهارت گل آرایی هست. بسیاری از ما می‌بینیم که در ایران تولدها و مراسم‌های زیادی برگزار میشه. بنا به گفته آکادمی والا دیزاین بیش از ۹۰ درصد این مراسم‌ها نیاز به گل آرایی و بادکنک آرایی دارند که البته این آکادمی به جز آموزش گل آرایی به خدمات گل آرایی و خدمات بادکنک آرایی هم می‌پردازد.

چگونه این مهارت را یاد بگیریم؟

این سوال جزو سوالات متدوالی است که از تیبا بلاگ بسیار سوال میشه و برای همین ما این مقاله را برای شما عزیزان نوشتیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

همانطور که در بالا گفتیم می‌توانید آموزش گل آرایی را به صورت رایگان از والا دیزاین یاد بگیرید اما اگر فکر می‌کنید نیاز دارید تا به‌صورت حرفه‌ای این مهارت رو یاد بگیرید کافی است به صفحه دوره آموزش گل آرایی والا دیزاین سری بزنید. البته توصیه‌ای که لازمه اینجا برای شما عزیزان بکنیم این است که اگر علاقه‌مند به گل و گیاه و یا بادکنک هستید به سمت این مهارت بروید.

میزان درآمد گل‌آرا در ایران چقدر است؟

به طور کلی، میزان درآمد حاصل از هر حرفه به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله سطح تجربه و مهارت فرد، بازارکار و تقاضای موجود برای خدمات و محصولات او، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقتصادی. تصور شما فقط یک مبلغ میانگین را نشان می‌دهد و قابلیت بالا یا پایین بودن درآمد فرد را بیان نمی‌کند. همچنین، هرچندکه برخی افراد می‌توانند با گل‌آرایی به میزان مطلوبی درآمد کسب کنند، اما بدون شک برای بسیاری از افراد دسترسی به این میزان درآمد دشوار است و نیازمند سخت‌کوشی و تلاش زیاد است. در خارج به طور میانگین درآمد هر شخص گل‌آرا حدود ۲۹۱۴۰ دلار است که این عدد در ایران حدود مبلغی ۸۱۰ میلیون در سال است!!

لزوم آموزش برای شروع کسب درآمد از گل‌آرایی

مهارت گل‌آرایی به عنوان یک هنر زیباشناسی، می‌تواند برای هر فردی که علاقه‌مند به خلاقیت و تزئین است، امکان‌پذیر باشد. این مهارت با استفاده از ذوق هنری فرد و تمرین و تجربه، پیشرفت می‌کند. اصول اصلی مهارت گل‌آرایی عبارتند از:

  1. تناسب: یعنی قرار دادن گل‌ها و مواد دیگر به طور متناسب و هماهنگ با یکدیگر و با محیط اطراف. باید توجه شود که رنگ‌ها، فرم‌ها و اندازه‌ها با هم تناسب داشته باشند.
  2. تعادل: توزیع و توازن درست بین مواد گل‌آرایی و بقیه عناصر مانند برگ‌ها، شاخه‌ها و مواد تزیینی دیگر از جمله مهمترین اصول است. باید به گونه‌ای طراحی شود که یکسوتی بین تمام اجزا وجود داشته باشد.
  3. ریتم: استفاده از تناوب و تغییر در ترتیب و چیدمان گل‌ها و عناصر مختلف. به این ترتیب، تندی و آرامش در ظاهر طراحی به وجود می‌آید و چشم را جذب می‌کند.
  4. تسلط: مهارت در استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف مربوط به گل‌آرایی، به منظور بهبود دقت و زیبایی کار. تسلط به تکنیک‌های برش، انتخاب و بازاریابی گل‌ها و مواد تزئینی، نیازمند تجربه و تمرین مداوم است.

با یادگیری مهارت‌های گل‌آرایی، می‌توانید به عنوان یک کارآفرین در این حوزه فعالیت کنید و درآمد کسب کنید. همچنین، مهارت گل‌آرایی می‌تواند برای استفاده شخصی نیز مناسب باشد و به شما امکان طراحی و تزئین منزل، میزناهارخوری و مجالس خصوصی را بدهد.

در ضمن، همچنان که در مقدمه ذکر شد، گل‌آرایی به طور گسترده در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف نیز استفاده می‌شود و بر زیبایی و جذابیت آن‌ها تأثیر مثبت می‌گذارد.

5/5 - (15 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.