بهترین برند شیلنگ در ایران را بشناسیم!

0

آیا قصد خرید شیلنگ را دارید؛ اما بهترین برند شیلنگ در ایران را نمی‌شناسید؟ در این زمینه سال‌های سال است که نام تولیدی تهران شیلنگ به عنوان مجموعه‌ای با نیم قرن اعتبار در عرصه تولید شیلنگ می‌درخشد. این مجموعه با در اختیار داشتن نیرو‌های توانمند و ماهر و بهترین امکانات روز دنیا باکیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد.

کیفیت محصولات تولیدی تهران شیلنگ با محصولات صادراتی رقابت کرده و می‌تواند برای استفاده در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، پزشکی و… انتخابی مطمئن و اید‌ه‌آل باشد. این مجموعه به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های تجارت شیلنگ در ایران توانسته است، آمار بالایی از رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

بهترین برند شیلنگ در ایران

ویژگی اول؛ ارائه تنوع بی‌نظیری از انواع شیلنگ

تولیدی تهران شیلنگ به عنوان بهترین برند شیلنگ در ایران توانسته است انواع شیلنگ را با بهترین کیفیت و متنوع‌ترین مدل‌ها به دست مصرف کننده برساند. تهران شیلنگ در این زمینه سابقه‌ای درخشان داشته و در حوزه تولید انواع شیلنگ پیش‌گام بوده است.

انواع شیلنگ‌های تولیدی این شرکت شامل موارد زیر هستند:

  • شیلنگ کشاورزی شامل شیلنگ‌‌های سه لایه، دولایه نخدار، شفاف کریستالی، لاستیکی، فشار قوی، ژله‌ای، طرح ژاپن و غیره
  • شیلنگ گازی شامل شیلنگ‌‌های ماری، سه لایه، مشکی، فشار قوی، شیری و پکیجی
  • شیلنگ خرطومی‌ شامل شیلنگ‌‌های طوسی، آبی نفتی، سفید استخوانی، هواکشی، جاروبرقی، سوپرفلکس و شفاف
  • شیلنگ فنردار شامل شیلنگ‌‌های مواد غذایی، گازوئیلی، بنزینی و اسید
  • شیلنگ باد سیم دار شامل شیلنگ‌های چهار لا سیم، دو لا سیم و یک لا سیم
  • شیلنگ باد نخ دار شامل شیلنگ‌های سم پاشی، نخ دار هوا و باد روغن
  • شیلنگ صنایع پزشکی شامل شیلنگ‌های وکیوم، نیتروژن، اکسیژن، سیلیکونی پزشکی و دارویی، ساکشن، سرم و دوقلو
  • شیلنگ مواد غذایی شامل شیلنگ‌های شفاف فنر دار مواد غذایی و شفاف نخ دار مواد غذایی
  • شیلنگ لاستیکی شامل شیلنگ‌های نخ دار آبیاری، نخ دار باد، نخ دار بنزین و نخ دار گازی
  • شیلنگ تراز
  • شیلنگ حصیری

ویژگی دوم؛ حجم تولید بالا

یک نکته بسیار مهم درمورد تهران شیلنگ این است که این شرکت امکان تولید بیش از ۲۰ میلیون متر خطی از انواع شیلنگ در سال را فراهم کرده است و از این رو برای مصارف مختلف کشاورزی، پزشکی، صنعتی، مواد غذایی و غیره طیف گسترده‌ای از شیلنگ را تولید می‌کند.

ویژگی سوم؛ پرسنل باتجربه و جدیدترین امکانات

تمامی‌ محصولات بهترین برند شیلنگ در تهران و سایر استان‌ها تحت نظارت متخصصان ایرانی باتجربه و ماهر و با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز دنیا تولید می‌شوند. این محصولات از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا طراحی می‌شوند.

ویژگی چهارم؛ تولید شیلنگ‌های سفارشی

نکته مهم دیگر درمورد بهترین برند شیلنگ این است که مجموعه تهران شیلنگ به جهت رفاه مشتریان این امکان را نیز فراهم کرده است که مشتریان بتوانند شیلنگ موردنظر خود را در رنگ، وزن و طراحی اختصاصی به همراه علامت تجاری خود سفارش دهند.

ویژگی پنجم؛ قیمت‌‌های فوق‌العاده مناسب

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت‌های تهران شیلنگ به عنوان بهترین برند شیلنگ در ایران در رنج کمترین و به‌صرفه‌ترین حالت ممکن در بین سایر تولید کننده‌ها قرار دارد؛ البته قیمت مناسب در کنار بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌شود و همین موضوع دلیل پرفروش بودن محصولات تهران شیلنگ است.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت شیلنگ کشاورزی، قیمت شیلنگ گازی، خرطومی‌ و غیره با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کنید.

تهران شیلنگ؛ نامی‌ مطمئن در عرصه تولید شیلنگ

ویژگی ششم؛ ارائه مشاوره تخصصی

حال که با بهترین برند شیلنگ آشنا شده‌اید و قصد خرید دارید، می‌توانید با مشاورین مجرب مجموعه تهران شیلنگ مشورت کرده و با شناخت کامل درمورد انواع شیلنگ‌ها، موجودی شیلنگ‌ها و شرایط خرید عمده اقدام کنید. مشاوران شرکت ما همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

علاوه بر این می‌توانید جهت بازدید از محصولات به این مرکز مراجعه کنید یا تنها با یک تماس تلفنی سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید.

ویژگی هفتم؛ فروش به صورت خرده و عمده

توجه داشته باشید تولیدی تهران شیلنگ در درجه اول بر عمده فروشی تمرکز داشته و علاقه‌مند است روابط پایدار با شرکای خود برقرار سازد. از این رو سال‌های سال که قوانین خرید شیلنگ را منصفانه حفظ کرده و با مجموعه‌های بسیاری همکاری دارد.

همچنین می‌توانید برای عقد قرارداد طولانی مدت با تهران شیلنگ اقدام کرده و به این منظور به صورت تلفنی یا به صورت حضوری با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید. علاوه بر خرید عمده شما می‌توانید برای خرید خرده نیز از مجموعه تهران شیلنگ اقدام کرده و بهترین‌ها را خریداری کنید.

ویژگی هشتم؛ برخورداری از شعب مختلف

خوشبختانه آوازه کیفیت و اصالت محصولات تهران شیلنگ و فروش بالای آن‌ها موجب شده است این مجموعه تنها به یک تولیدی اکتفا نکرده و در تهران و شهرستان‌های مهم کشور شعب خود را دایر کند تا مشتریان در سراسر ایران بتوانند به راحتی به محصولات بهترین برند شیلنگ دسترسی داشته باشند.

ویژگی نهم؛ صادرات شیلنگ به بسیاری از کشور‌ها

از آنجایی که صادرت شیلنگ یک فرصت طلایی برای شرکت‌های تجاری ایرانی و تاجران است؛ شرکت باسابقه تهران شیلنگ سال‌های سال است که در این حوزه فعالیت دارد. این مجموعه توانسته است محصولات باکیفیت و بادوام خود را به کشور‌های قطر، امارات، عراق، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، گرجستان و عمان صادر کند.

ویژگی دهم؛ رضایت بالای مشتریان

از آنجایی که هدف اصلی شرکت تهران شیلنگ به عنوان بهترین برند شیلنگ در بازار این است که باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد، خوشبختانه توانسته است رضایت و اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

از دلایل اصلی این میزان رضایت از مجموعه تهران شیلنگ می‌توان به پاسخگویی همه روزه مشاوران، امکان بازدید حضوری، خرید انواع شیلنگ، کیفیت در حد محصولات صادراتی، قیمت به صرفه و موارد دیگر اشاره کرد.

ویژگی یازدهم؛ ضمانت اصالت و کیفیت کالا

یکی از دلایلی که سبب تمایز تولیدی تهران شیلنگ با سایر رقبا می‌شود این است که این مجموعه آن‌قدر به تخصص پرسنل و امکانات و تجهیزات خود اطمینان دارد که اصالت و کیفیت محصولاتش را به طور کامل تضمین می‌کند.

این شیلنگ‌ها طبق جدیدترین تکنولوژي‌های روز دنیا در عرصه تولید شیلنگ طراحی و عرضه می‌شوند و شما با خرید آن‌ها دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت دوام و ماندگاری محصول داشته باشید و می‌توانید تا سال‌های سال از آن‌ها استفاده کنید.

صادرات بهترین برند شیلنگ به بسیاری از کشور‌ها

تهران شیلنگ؛ نامی‌ مطمئن در عرصه تولید شیلنگ

مجموعه تخصصی تهران شیلنگ به عنوان اولین و برترین تولیدی شیلنگ در ایران توانسته است در طول نیم قرن فعالیت خود بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کرده و انواع شیلنگ‌های صنعتی، کشاورزی، خرطومی، پزشکی،‌ هیدرولیکی، ضد سایش، فنردار و غیره را با بالاترین کیفیت روز دنیا ارائه دهد.

تهران شیلنگ افتخار دارد در زمینه صادرات شیلنگ به بسیاری از کشورهای همسایه فعالیت گسترده داشته و نماینده‌ای از نام پرآوازه ایران در عرصه تولید باشد. شما می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را با تنوعی بی‌نظیر و قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن با ضمانت کیفیت و اصالت تحویل بگیرید.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.