نکات کلیدی طراحی سایت مدرن به نقل از سایت سازان زرین

0

در دنیای اینترنتی امروز، اهمیت حضور آنلاین برای تمامی کسب کار ها به خوبی حس شده است. هر کسب و کاری اعم از آنلاین یا آفلاین برای حضور در وب و نتایج گوگل به خرید سایت اینترنتی نیاز دارد. راه اندازی و طراحی یک سایت هم می تواند سخت باشد هم آسان، هم میتواند گران باشد هم ارزان، این خود شما هستید که این موارد را انتخاب می کنید. شما می توانید با خرید یک سایت آماده در یک روز و با کمترین هزینه سایت خود را راه اندازی کنید. و یا با طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای قیمت سایت بالاتری را پرداخت کنید. پس با توجه به اهمیت و ضرورت طراحی سایت برای شما می توانید انتخاب های مختلفی داشته باشید.

طراحی سایت شما باید بگونه ای باشد که وب سایت شکا همیشه در دسترس همه باشد و برای استفاده کاربران پاسخگو باشد. چیدمان و جریان سایت عمیقاً بر نمای کلی سایت تأثیر می گذارد. قبل از شروع طراحی وب سایت باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

طراحی سایت مدرن با سایت ساز

1. هدف سایت

مانند یک بیانیه برای ماموریت، هدف یک وب سایت دلیل اصلی وجود سایت در جهان است. چه برای آموزش، حمایت، ارائه خدمات، سازماندهی جامعه و چه فروش محصول، برندیگ و … هدف از طراحی تمامی این سایت ها تاثیر مستقیمی بر روی طراحی سایت و محتوای آن دارد.

2. بهینه سازی موتورهای جستجو در هنگام طراحی وب سایت

یک سایت دوستدار سئو به ربات های وب اجازه می دهد تا به راحتی در صفحه وب شما بخزند. هر چه سایت شما بر اصول موتور های جست و جو طراحی شود، رتبه بهتری خواهد داشت.

یک استراتژی سئوی ساختاریافته هنگام طراحی یک وب سایت با برنامه ریزی و تحقیق دقیق آغاز می شود، اما پیاده سازی سئو در طراحی وب سایت می تواند برای اکثر مشاغل سخت باشد. و نیاز به یک تیم فنی باشد.

با ساده نگه داشتن طراحی و پرداختن به اصول اولیه با داشتن محتوای جذاب می تواند برای شروع خوب باشد. همچنین تحقیق کلمات کلیدی اصولی نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

نقشه سایت سازماندهی شده ای داشته باشید و علاوه بر آن روی نکات ظریفی مانند متن جایگزین عکس ها، عناوین در پیوندها و برچسب های متا تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که هیچ کد اضافی برای سنگین کردن سایت و تداخل صفحات وجود ندارد. همچنین عناصر طراحی وب سایت مدرنی وجود دارد که می تواند بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو (SEO) را تا حد زیادی بهبود بخشد. بسیاری از این موارد نامرئی هستند و همچنین در کدنویسی باطن صفحات و پست های شما ظاهر می شوند.

ترفندهای طراحی مانند متا تگ‌ها، تگ‌های عنوان و سایر کدنویسی‌های HTML کمک زیادی به سایت شما برای صعود به رتبه‌های موتور جستجوی گوگل می‌کنند.

اطمینان حاصل کنید که این عناصر را به درستی انجام داده اید، تغییر داده و بهینه کرده اید تا با سایت شما مرتبط باشند و رتبه جستجوی شما را بهبود بخشند.

3. استفاده از بنر قهرمان

بنر قهرمان همان عنصر بصری برجسته ای است که برای اولین بار هنگام بازدید از صفحه اصلی وب سایت می بینید. برخی از سایت‌ها دارای تصاویر زیبا، چرخ فلکی از تصاویر، یا ویدئویی هستند که فناوری‌هایی را که بیشتر به آن‌ها شهرت دارند، نشان می‌دهند.

بدون توجه به فرمت بنر قهرمان خود، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید که از نظر بصری جذاب است. از رنگ های نام تجاری خود استفاده کنید و متنی را وارد کنید که خواندن آن آسان باشد. از تصاویری با وضوح بالا استفاده کنید که به همه اندازه‌های صفحه پاسخگو هستند. می‌خواهید مطمئن شوید که وب‌سایت بدون توجه به اینکه آیا شخصی از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی بازدید می‌کند یا از تلفن هوشمند، جذاب به نظر می‌رسد. از استفاده از تصاویر کپی خودداری کنید. و شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA) باشد تا برای ترغیب خوانندگان به تعامل با سایت شما از همان لحظه ورود ایجاد شود.

4. چت ربات ها

مردم لذت لحظه ای را دوست دارند. درحالی که بیشتر وب سایت ها دارای بخش سؤالات متداول هستند، گاهی اوقات، بازدیدکنندگان وب یا وقت یا تمایلی برای مرور آن ندارند یا یک سؤال منحصر به فرد دارند. به جای اینکه آنها را مجبور کنید چند روز برای پاسخ ایمیل منتظر بمانند، ربات های چت به آنها اجازه می دهند بلافاصله پاسخ خود را دریافت کنند.

این عنصر همچنین کار را برای تیم شما آسان‌تر می‌کند، زیرا زمان شما را برای تمرکز روی مسائل پیچیده‌تر آزاد می‌کند. اگر معلوم شد که شخصی واقعاً سؤال بسیار پیچیده‌ای دارد، می‌توان آن را به یکی از نمایندگان خدمات مشتری شما برای پاسخ دقیق‌تر هدایت کرد. مسلماً، اگر از یک پلتفرم پشتیبانی مشتری خوب استفاده کنید که با سایت شما ادغام شود. این کار امکان پذیر است.

5. محتوای جذاب

این یک واقعیت مستند است که مردم فقط حدود 20-28٪ از متن را در یک صفحه وب می خوانند. از این رو به جای استفاده از پاراگراف های طولانی در متن سعی کنید از تصاویر، ویدیو، نمودار و ایموجی ها برای جذاب تر کردن محتوا استفاده کنید. همچنین بیشتر افراد متن اول سایت را می خوانند. پس سعی کنید پاراگراف های اول سایت را جذاب بنویسید.

سایت سازان زرین

شرکت طراحی سایت ساز زرین

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت سازان زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوضه با کمترین هزینه و بهترین کیفیت قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.