فیلم های کمدی ایرانی 1401

0

در این قسمت تازه ترین فیلم طنز ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

  1. هفته ای یک بار آدم باش

کارگردان: شهرام شاه ‌حسینی

نویسنده: پویا مهدوی‌ زاده

بازیگران: پژمان جمشیدی، رعنا آزادی ‌ور، علیرضا استادی، پژمان بازغی

فیلم سینمایی «هفته‌ای یک‌بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه ‌حسینی و تهیه ‌کنندگی مستانه مهاجر در تاریخ 27 اسفند 99 به اکران عمومی درآمد. این فیلم را در فهرست عالی ترین فیلم های سینمایی کمدی ایرانی جدید ۱۴۰۰ قرار دادند، به‌همین علت اکران نوروز 1400 را از آن خود نمود.

خلاصه:

دو برادر با سلیقه و عقاید مختلف از هم به علت بیماری پدر مجبور به زندگی در خانه پدری خواهند شد. اختلاف این دو برادر با هم و همسران آن ها باعث ایجاد لحظات کمدی و دیالوگ‌ های طنز گردیده است.

  1. دانلود فیلم تکخال

کارگردان: مجید مافی

نویسنده: کریم امینی

بازیگران : یوسف تیموری، پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی خانی

خلاصه:

تک‌خال یک کمدی موزیکال می باشد. در مورد مردی گرفتار شده در بین بانوان زیاد؛ این مرد سعی دارد با خویشتن ‌داری، در مسیر راست قرار بگیرد، اما درستکار بودن در این روزگار، کار آسانی نیست.

  1. فیلم دینامیت

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: احمد مهران فر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی،

خلاصه فیلم: با نقل مکان کردن دو جوان دانشجو به ساختمانی با همسایه ‌های متفاوت، چالش ها و مشکلاتی پیش روی آن ها قرار می‌ گیرد.

حضور بازیگران معروفی همچون «پژمان جمشیدی»، «احمد مهران‌ فر»، «محسن کیایی»، «نادر سلیمانی»، «میرطاهر مظلومی» » موجب شده است تا توقعات از این فیلم بالا برود.

فیلم شیشلیک

کارگردان: محمدحسین مهدویان

بازیگران: رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی

خلاصه:

شخصی از شهرکی در اطراف تهران دست به پرخاشگری می ‌زند. او که از رییس خود ‌ناراحت است و تحت شرایط دشواری قرار دارد، سعی می‌ کند تا خانواده و زندگی‌ خود را نجات بدهد.

فیلم گشت ارشاد 3

کارگردان: سعید سهیلی

بازیگران: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی

خلاصه فیلم

عطا و حسن که به علل مختلف از کشور خارج گردیده بودند حالا به ایران برگشته اند. آن‌ ها جهت سپری کردن زندگی در خیابان ‌های تهران به نوازندگی و خوانندگی پرداخته اند. علاقه زیاد آن ‌ها به این عمل موجب می گردد تا تصمیم بگیرند آلبوم  خود  را منتشر نمایند. ولی از لحاظ مالی با مشکلات فراوانی روبه‌ رو می باشند. به همین علت دست به آدم ‌ربایی می زندد که سرنوشت آن ‌ها را عوض می کند.

می توانید جهت دانلود فیلم های کمدی ایرانی از این سایت دیدن نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.