نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه با قیمت

0

گاوصندوق ایران کاوه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همچنین یک سال گارانتی معتبر و به همراه ۵ سال خدمات پس از فروش را می ‌توانید از فروشگاه سیف کاوه نمایندگی اصلی شرکت ایران کاوه در تهران خریداری نمایید، جهت خرید این محصول با کیفیت می ‌توانید با شماره‌ های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به وب سایت SafeKaveh.com تنها سایت گاوصندوق ایران کاوه که به صورت مستقیم تمامی محصولات این شرکت را عرضه می‌کند نیز می ‌توانید صندوق‌های نسوز و با کیفیت شرکت ایران کاور را مشاهده نمایید.

توجه» در وب سایت safekaveh.com گاوصندوق های ایران کاوه با قیمت های مناسب و به صورت اقساطی، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می شوند، جهت دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت ایران کاوه با شماره های شماره‌ های 09122084335 و 02155625086 تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت گاوصندوق ایران کاوه

قیمت صندوق‌ های ایران کاوه با توجه به متریال به کار رفته در این گاوصندوق ‌ها و همچنین جنس، سایز، وزن و ابعاد گاوصندوق ‌های شرکت ایران کاوه محاسبه می‌ شود.

شما می ‌توانید برای استعلام قیمت گاوصندوق‌ های شرکت ایران کاوه به صفحه گاوصندوق ایران کاوه مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت کامل محصولات شرکت ایران کاوه را به همراه مشخصات فنی محصولات مشاهده نمایید، و هرگونه سوال و یا پرسشی هم در مورد محصولات شرکت داشتید می‌ توانید از طریق شماره تلفن‌ های از همکاران ما مشاوره تخصصی در مورد صندوق‌ های ایران کاوه را استعلام نمایید.

انواع گاوصندوق ایران کاوه

شرکت گاوصندوق ایران کاوه دارای محصولات با کیفیت متنوعی است که از جمله پرفروش ‌ترین و با کیفیت ‌ترین محصولات این شرکت می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 1020D رمز دیجیتالی
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 620
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 520
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 420
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 350
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 100
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 250
  • گاوصندوق ایران کاوه مدل 150

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰

در بین محصولات ذکر شده در بخش قبل یکی از با کیفیت‌ ترین و پرفروش‌ ترین محصولات شرکت ایران کاوه گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰ است، برای مشاهده قیمت این محصول شما می ‌توانید به صفحه قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰ مراجعه نمایید، در این صفحه علاوه بر قیمت، تصاویر گاوصندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰ و مشخصات فنی و کیفی این محصول نیز درج شده است و راه‌ های ارتباطی هم در نظر گرفته شده تا شما بتوانید از کارشناسان مربوطه سوالات خود را در مورد صندوق ایران کاوه مدل ۱۵۰ بپرسید.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل ۳۵۰

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۳۵۰ نیز یکی از بهترین گاوصندوق‌ های نسوز تولید شده توسط گروه صنعتی ایران کاوه است که شما می ‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت گاوصندوق ایران کاوه مدل ۳۵۰ قیمت و مشخصات فنی این محصول را مشاهده نمایید.

گاوصندوق ایران کاوه مدل ۳۵۰ دارای مشخصات فنی زیر می‌ باشد:

سایت شرکت گاوصندوق ایران کاوه

وب سایت safekaveh.com تنها وب سایت رسمی گاوصندوق ایران کاوه می ‌باشد که این وب سایت به صورت اینترنتی تمامی محصولات شرکت ایران کاوه را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عرضه می‌ کند، ضمنا نمایندگی ‌های شرکت ایران کاوه که در این وب سایت به صورت اینترنتی محصولات خود را عرضه می‌کنند، حمل و نقل و نصب گاوصندوق ایران کاوه را به صورت رایگان برای مشتریان خود انجام می ‌دهند.

ضمنا نمایندگی ‌های گاوصندوق ایران کاوه یک برگه ضمانتنامه معتبر را در زمان خرید محصول به مشتری تحویل می ‌دهد که مشتری باید آن را نزد خود نگه دارد تا در هر زمانی بتواند از مزیت ‌های گارانتی و خدمات پس از فروش گاوصندوق ایران کاوه استفاده نماید.

پیشنهاد بررسی : امن ترین گاوصندوق جهان

شرکت گاوصندوق ایران کاوه در تهران

شرکت گاوصندوق ایران کاوه یکی از شرکت ‌های قدیمی و معتبر در زمینه تولید گاوصندوق‌ های نسوز و ضد سرقت می‌ باشد.

شرکت ایران کاوه با بهره ‌گیری از بهترین متخصصین سعی کرده است محصولاتی را تولید نماید که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و آتش سوزی باشند، به طوری که صندوق ‌های شرکت ایران کاوه قدرت تحمل در برابر حرارت ۸۰۰ درجه کوره را دارند.

از نظر امنیت هم گاوصندوق ‌های تولید شده توسط شرکت ایران کاوه دارای گرید امنیتی نوع A هستند و با استفاده از قفل‌ های دیجیتالی و اثر انگشتی سطح امنیت این محصولات تا حد بالایی افزایش پیدا کرده است.

ضمنا با استفاده از متد هایی مانند سیستم ردیاب در گاوصندوق ایران کاوه امنیت این محصول تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده و حتی این مورد کار را برای سارقان بسیار حرفه‌ای نیز سخت کرده است.

گاوصندوق ایران کاوه تلفن نمایندگی

شماره های 09122084335 و 02155625086 راه‌ های ارتباطی هستند که شما می ‌توانید به صورت تلفنی با نمایندگی معتبر شرکت گاوصندوق ایران کاوه ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را از کارشناسان این مجموعه بپرسید.

شما می‌ توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب با نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه از طریق راه‌های ارتباطی درج شده ارتباط برقرار نمایید، و همانطور که گفته شد در صورتی که به وب سایت safekaveh com نیز مراجعه نمایید، در این وب سایت علاوه بر شماره تلفن‌ های ذکر شده لینک شبکه ‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه برای شما مشتریان درج شده است.

پیشنهاد بررسی : بهترین گاوصندوق گوشی

گاوصندوق خانگی ایران کاوه

گاوصندوق‌ های نسوز و خانگی ایران کاوه صندوق ‌هایی هستند که با سایز و ابعاد بسیار کوچک متناسب برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند، همچنین گاوصندوق‌ های خانگی شرکت ایران کاوه دارای طرح‌ ها و مدل ‌های مختلفی هستند که در بخش ‌های مختلف از منزل شما می ‌توانید آنها را نصب نمایید.

البته به منظور افزایش امنیت گاوصندوق ‌های خانگی ایران کاوه بهتر است که این محصولات توسط تکنسین‌ های شرکت ایران کاوه در محلی مناسب نصب شوند، به عنوان مثال درون کمد دیواری و یا زیر زمین با استفاده از بست‌ های مخصوص نصب شوند.

گاوصندوق ایران کاوه استان تهران

فروشگاه اینترنتی سیف کاوه در تمامی مناطق استان تهران دارای شعبات فعال است، که پس از ثبت سفارش مشتری در این وب سایت، محصول خریداری شده در کمتر از 2 ساعت برای ایشان ارسال می شود.

ارسال محصول به همرا خدماتی مثل نصب، حمل نقل و جابه جایی صندوق ایران کاوه توسط تکنسین های این شرکت به صورت رایگان انجام می شود.

کارخانه گاوصندوق ایران کاوه

آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه شعبه تهران واقع در کیلومتر 14 جاده آبعلی می باشد، و شعبه اصفهان نیز در شهرک جی قرار دارد، البته شما برای ارتباط با این مجموعه بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید از طریق وب سایت اصلی شرکت ایران کاوه یعنی سایت safekaveh.com به صورت آنلاین خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

تعمیر گاوصندوق ایران کاوه در تهران

یکی از خدمات مهم گروه صنعتی ایران کاوه که به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیرات تخصصی صندوق ایران کاوه می باشد، تمامی بخش های گاوصندوق از جمله، بدنه، درب، قفل و غیره به صورت تخصصی توسط تکنسین های شرکت ایران کاوه تعمیر و عیب یابی می شود.

پیشنهاد مطالعه: روش باز كردن گاوصندوق کلیدی قدیمی

خدمات گاوصندوق ایران کاوه در تهران

نمایندگی معتبر عرضه و فروش صندوق های ایران کاوه در کنار ارائه گارانتی معتبر برای جلب اعتماد اعتماد مشتریان خود، خدمات دیگری را از جمله نصب صندوق ایران کاوه در محل، حمل و جابه جایی صندوق ایران کاوه تا درب منزل و محل کار مشتری و همچنین تعمیرات تخصصی قفل صندوق ایران کاوه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

د رنتیجه نمایندگی فروش صندوق ایران کاوه به همراه یک سال گارانتی معتبر، 5 سال خدمات پس از فروش را به همراه ضمانت بازگشت وجه به مشتریان خود ارائه می دهد.

Rate this post

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.