معرفی کارتن سازی معتبر و حرفه ای | کارتن سازی گلبرگ باکس

0

کارتن سازی با توجه به اهمیت و تأثیر بسته بندی در میزان فروش و سود محصولات، یکی از مشاغل رو به پیشرفت است. این روزها دیگر اهمیت بسته بندی مناسب در جلب توجه و رضایت مشتریان بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل نیز اغلب تولید کنندگان و یا فروشندگان برای فروش بیشتر و بهتر محصولات خود به خرید کارتن برای بسته بندی محصولات روی آورده اند.

 

خرید کارتن مرغوب با قیمت مناسب

بسته بندی محصولات به شیوه های مختلفی قابل انجام است اما بهترین و مناسب ترین شیوه بسته بندی استفاده از کارتن می باشد. کارتن ها انواع بسیار مختلفی دارند و از نظر مواد اولیه، وزن، ابعاد، طراحی، روش ساخت و … با هم فرق می کنند. با توجه به تنوع زیاد کارتن ها بهتر است قبل از اقدام به خرید کارتن برای بسته بندی کردن محصولات خود با ویژگی ها و معایب و مزایای خاص انواع مختلف کارتن ها آشنا شوید. به این ترتیب می توانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کارتن را با توجه به محصولتان تهیه کنید.

برای بسته بندی کردن تمامی محصولات از مواد غذایی و دارویی گرفته تا لوازم یدکی خودرو و وسایل خانگی و … می توان از کارتن استفاده کرد. بسته بندی کردن با کارتن مزایای زیادی دارد و شما با خرید کارتن برای بسته بندی کردن محصولات خود می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این مزایا بهرمند شوید.

یکی از مهم ترین مزایای بسته بندی با کارتن این است که کارتن به طور کامل از محصول شما در برابر فشار و همچنین ضربه های احتمالی محافظت می کند و شما می توانید خاطرجمع باشید که محصولتان کاملا سالم به دست مشتریان می رسد. علاوه بر این کارتن ها در برابر نور، گرما و نفوذ رطوبت نیز از محصولات مختلف محافظت می کنند. مزیت دیگر بسته بندی کردن محصولات با کارتن این است که جابجایی و انبارداری کارتن ها بسیار راحت است.

البته به یاد داشته باشید که برای بهرمندی از مزایای بسته بندی با کارتن حتما باید کارتن مرغوب و با کیفیتی را از کارتن سازی مطمئن و معتبری تهیه کنید. کارتن سازی های غیر مطمئن و ناشی ممکن است در تهیه کارتن ها از مواد اولیه نا مرغوب و بی کفیت استفاده کنند و در این صورت کارتن های آن ها مقاومت مورد نظر برای محافظت از محصولات را نخواهد داشت. برای خرید کارتن با کیفیت می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید.

قیمت کارتن بسته بندی

قیمت کارتن بسته بندی

از جمله مزایای دیگر بسته بندی محصولات با استفاده از کارتن می توانیم به امکان طراحی کارتن های سفارشی و البته امکان چاپ روی کارتن اشاره کنیم. با خرید کارتن و چاپ روی آن می توانید با صرف هزینه ای مناسب هم محصولات خود را به بهترین نحو بسته بندی کنید و هم از بسته بندی محصولات خود برای بازاریابی و تبلیغ برند خودتان استفاده کنید. می توانید نام برند، آدرس سایت، شماره تلفن، نام محصول، مواد اولیه و … را با طرح و رنگ مورد نظر خودتان روی کارتن بسته بندی محصولاتتان چاپ کنید.

قیمت کارتن بسته بندی با توجه به مزایایی که دارد و تأثیر مثبتی که روی میزان فروش و سود شما می گذارد کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و هم برای کارتن سازی و هم برای مشتریان به صرفه تمامی می شود. تعیین قیمت کارتن با توجه به موارد مختلفی انجام می شود.

از جمله عوامل تأثیر گذار روی تعیین قیمت کارتن بسته بندی می توانیم به نوع کارتن، ابعاد کارتن، نوع چاپ روی کارتن، تعداد سفارش و … اشاره کنیم. با توجه به نوع محصولی که تصمیم به بسته بندی کردن آن را دارید باید از نوع خاصی از کارتن های موجود استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از خرید کارتن حتما با انواع مختلف کارتن ها و معایب و مزایایی که هر یک از این انواع مختلف دارند آشنا شوید.

در صورتی هم که در این زمینه اطلاعاتی ندارید می توانید از کارشناسان سایت گلبرگ باکس راهنمایی بگیرید. می توانید نوع محصول، وزن محصول، اندازه محصول، مدت زمانی که باید در بسته بندی بماند، مسافتی که باید جابجا شود و … را به کارشناسان این مجموعه بگویید تا آن ها مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کارتن برای هدف مورد نظر شما را معرفی کنند.

بهترین کارتن سازی  

بهترین کارتن سازی

مجموعه گلبرگ باکس یکی از معتبرترین کارتن سازی هایی است که می توانید کارتن بسته بندی مورد نظر خود را از آن تهیه کنید. برای تهیه کارتن های با کیفیت و مرغوب این مجموعه می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

این مجموعه برای تهیه کارتن ها از تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات و تجهیزات مدرن و البته کادر مجرب و حرفه ای استفاده می کند. به همین دلیل با خرید کارتن از این مجموعه می توانید از با کیفیت بودن کارتن هایی که تهیه می کند کاملا خاطرجمع باشید. این مجموعه برای ارسال کارتن به شهرستان های مختلف نیز کاملا آمادگی دارد و کارتن های سفارشی شما بدون کوچک ترین آسیبی و با هزینه ای مناسب به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد. از آن جایی که قیمت کارتن بسته بندی در این کارتن سازی بسیار مناسب است حتی با اضافه شدن هزینه ارسال به شهرستان نیز باز هم برای شما به صرفه می باشد.

یکی دیگر از خدماتی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است امکان تهیه کارتن های آماده است. بدیهی است که کارتن های آماده و پیش ساخت قیمت پایین تری از کارتن های سفارشی دارند و این گزینه می تواند برای استارت آپ ها بسیار مناسب باشد. برای مشاهده مشخصات کامل کارتن های آماده می توانید به سایت گلبرگ باکس مراجعه کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب نمایید.

جمع بندی

همان طور که توضیح دادیم با خرید کارتن می توانید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنید. ویژگی های خاص کارتن سبب می شود تا محصولات شما در طول زمان بسته بندی هیچ آسیبی نبینند و کاملا سالم به دست مشتریان برسند. به این ترتیب رضایت مشتریان از محصولات شما افزایش می یابد.

علاوه بر این طراحی و چاپ کارتن به شکیل بودن بسته بندی محصولات شما کمک زیادی می کند. اغلب مشتریان نیز محصولاتی را که بسته بندی زیباتر و جالب تری داشته باشند می پسندند بنابراین شما با پرداخت قیمت کارتن بسته بندی در واقع برای بازاریابی محصولات خود نیز هزینه کرده اید.

به یاد داشته باشید که کارتنی که انتخاب می کنید حتما باید متناسب با اندازه، وزن و نوع محصولی که می خواهید بسته بندی کنید باشد. زیرا در غیر این صورت ممکن است به محصول فشار وارد شود و یا اینکه حرکت محصول در بسته بندی سبب صدمه دیدن آن شود.

کارتن سازی گلبرگ باکس به صورت حرفه ای در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف کارتن ها مانند کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و … فعالیت می کند. برای خرید کارتن می توانید سفارش خود را در سایت گلبرگ باکس ثبت نمایید. همچنین برای دریافت اطلاعات در زمینه انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی محصولات خود می توانید از کارشناسان و مشاوران این مجموعه راهنمایی بگیرید. راه های ارتباطی با این مجموعه عبارتند از :

https://golbargbox.com

شماره های تماس :

02691300301

09226656062

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.