معرفی هیتر و هویه تعمیرات موبایل+[راهنمای خرید]

0

تعمیرکاران برای انجام کارهای تعمیراتی خود نیازمند به قطعات و ابزارآلاتی هستند تا بتوانند کارهایشان را انجام دهند. ابزار و لوازم تعمیرات موبایل دارای تنوع بسیار بالایی می باشد. در این مقاله می خواهیم درمورد یکی از ابزار های مهم تعمیرات موبایل به نام هیتر و هویه صحبت کنیم ، که در انجام لحیم کاری مورد استفاده تعمیرکاران قرار می دهد. در ادامه مقاله همراه ما باشید…

هیتر و هویه تعمیرات موبایل

هیتر و هویه یکی از اصلی ترین دستگاه ها برای انجام کار تعمیرات گوشی می باشد که از آن برای جایگزین کردن قطعات سالم در گوشی های موبایل آسیب دیده استفاده می کنند. هیتر و هویه دستگاهی دو کاره می باشد ، یعنی هم دارای هیتر است و هم هویه دارد. تعمیرکاران از این ابزار در تعمیرات موبایل برای گرما ، ذوب کردن و خشک کردن و… استفاده می کنند.

از ویژگی های برتر این دستگاه دو کاره می توان قابلیت تنظیم دما ، سرعت گرم شدن و قدرت پرتاب باد را نام برد. قابلیت تنظیم دما به تعمیرکار اجازه می دهد تا متناسب با قطعه ای که درحال تعمیر است ، دما را مشخص کرده و سرعت گرم شدن در دستگاه باعث می شود تا هویه در سریعترین زمان ممکن داغ شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه هیتر و هویه عبارت است از :

  • دارای صفحه نمایش دیجیتالی
  • قابلیت قفل کردن درجه حرارت
  • قابلیت قطع کن خودکار
  • و…

برای خرید و مشاهده ی قیمت انواع هیتر و هویه تعمیرات موبایل پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاه اینترنتی آسان شاپ مراجعه کنید. آسان شاپ یکی از فروشگاه های برتر با بیش از 6 سال سابقه ی فروش ابزار تعمیرات موبایل به صورت اینترنتی بوده و قیمت تمام لوازم را با تخفیف های بسیار خوب ارائه می کند.

هویه تعمیرات موبایل

هویه ابزاری است که برای اتصال قطعات الکترونیکی به کار می رود.به طور کلی هر هویه از یک دسته ، المنت و نوک هویه تشکیل شده است. این ابزار کاربرد بسیار فراوانی دارد و تعمیرکاران از این ابزار برای تعمیر قطعات مختلف استفاده می کنند.

انواع هویه

  • هویه معمولی

به ساده ترین مدل هویه ، هویه معمولی می گویند. این نوع هویه قابلیت تنظیم دما را ندارد.

  • هویه قلمی

هویه ی قلمی محصولی ساده و پرطرفدار است. این محصول به دو صورت با قابلیت تنظیم دما و بدون قابلیت تنظیم دما در بازار ارائه می شود.

  • هویه تفنگی

هویه تفنگی از قدرت بالاتری در انتقال گرما و اتصال سطح فلز برخوردار است. هویه های تفنگی به واسطه اتصال کوتاه در نوک هویه به سرعت حرارت ایجاد می شود. به دلیل گرم شدن این هویه ها با روش اتصال کوتاه ، بهتر است زیاد روشن نمانند زیرا امکان سوختن هویه وجود دارد.

هویه ها به صورت جداگانه نیز در بازار موجود هستند و تعمیرکاران موبایل می توانند این ابزار را به صورت تکی از سایت های معتبر مثل آسان شاپ خریداری کنند.

کاربرد هیتر و هویه

کاربرد هیتر و هویه

هیتر هویه ابزاری کاملا ضروری در تعمیرات موبایل می باشد. بنابراین شما به عنوان یک تعمیرکار باید تمام نکات مربوط به این دستگاه از جمله کاربرد و ویژگی های آن را بدانید. از کاربرد های اصلی این دستگاه آن است که برای برداشتن و یا جایگزاری قطعات SMD مورد استفاده تعمیرکاران قرار می گیرد. به طور کلی این دستگاه بسیار کارایی داشته و حتی از آن برای انجام لحیم کاری و حرارت دادن به قطعات نیز استفاده می شود.

برخی از کاربرد های هیتر و هویه به عبارت زیر می باشد :

  • لحیم کاری تعمیرات موبایل
  • تمیز کردن قطعات
  • تعمیر قطعات SMD
  • تعمیر IC های گوشی
  • تعمیرات LCD موبایل
  • و..

نکات مهم خرید هیتر و هویه

نکات مهم خرید هیتر و هویه

برای خرید هیتر هویه ابتدا به مشخصات آن و سپس به ویژگی های هیتر هویه باید توجه کنید. کنترل حرارت هیتر هویه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید هنگام خرید دستگاه هیتر هویه در نظر داشته باشید. همچنین در هیتر هویه باید به ویژگی های زیر دقت کنید:

  1. مدت زمان داغ شدن المنت هیتر
  2. نازل هیتر
  3. پرتاب باد هیتر
  4. مصرف انرژی پایین
  5. دقت زیاد
  6. عمر طولانی مفید
  7. سیستم ایمنی بالا
  8. قابلیت سیستم خاموشی اتوماتیک
  9. قابلیت حسگر های حرکتی
  10. محدوده دمای استاندارد
  11. و…

فروشگاه اینترنتی آسان شاپ تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت و کیفیت کالا به مشتریان ارائه می کند و می توانید با خیال راحت تمامی ابزار تعمیرات موبایل خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

بهترین برند هیتر و هویه

برند های بسیار درحال تولید دستگاه هیتر و هویه می باشند که از برترین برند های آن عبارت است از : QUICK – GORDAK – SUGON و … می باشد.

که از بهترین هیتر هویه های ساخته شده ی این برند ها می توان هیتر و هویه Quick 715 و QUICK 706W PLUS را که بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند را نام برد.

ابزار تعمیرات موبایل در آسان شاپ

فروشگاه اینترنتی آسان شاپ تمامی ابزار تعمیرات موبایل را با ضمانت کیفیت و اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می کند. قیمت تمامی محصولات موجود در این سایت ، از قیمت های بازار کمتر بوده و همیشه در سایت آسان شاپ می توانید در قسمت پیشنهاد های ویژه محصولات تخفیف دار را مشاهده و با قیمت فوق العاده خریداری کنید.

پشتیبانان این فروشگاه به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و می توانید در انتخاب محصول خود از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

جمع بندی

ابزار هیتر و هویه تعمیرات موبایل یکی از اصلی ترین لوازم تعمیراتی می باشد. تمامی تعمیرکاران موبایل نیازمند به استفاده از این دستگاه برای انجام کار های تعمیراتی خود می باشند اما لازم نیست که حتما دستگاه ترکیبی را خریداری کنند و می توانند هیتر و هویه را به صورت جداگانه بخرند و استفاده کنند. از نظر هزینه به صرفه تر است که دستگاه هیتر و هویه ی ترکیبی را خریداری کنید ، این دستگاه ها کیفیت بالاتری را نیز دارند.

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد ابزار هیتر و هویه و ویژگی و کاربرد آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. فروشگاه اینترنتی آسان شاپ ، مرجع فروش ابزار تعمیرات موبایل و کالای دیجیتال بوده که می توانید بهترین برند ها را در این سایت مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.